XXL Nutrition

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet niet of het al gezegt is , en je heb er ook niks aan maar.

Je had even moeten wachten met kuren man.

Maar goede vooruitgang dat wel:thumbs: succes met je doelen.

:roflol:
Waarom denk je dat het topic 24 pagina's is?
@PBS:
Ik ben het niet met je eens dat je al zo vroeg had moeten kuren, maar dat weet je al. Je gedraagt je toch prima op het forum moet ik zeggen, dat had ik niet van je verwacht. Vooroordelen weg, goede vooruitgang, ook in een kuur.:thumb:

ha, heb net ff een uurtje lang dit topic gelezen... haha wat een gedoe allemaal. Ik ben helemaal een beginner en weet niet eens wat kuurtjes zijn :-) na dit topic een klein beetje. Hoe dan ook, als buitentaander.. ik vond de eerste fotos van je al behoorlijk knap! en die fotos later lijkt je hoofd ineens te ontploffen wow :-) no hard feelings hoor. Ik hou je gewoon een tijdje in de gaten vind het wel interessant.

Greetz, Push and Play! And bring it!

Enkel kleine spieren is ook in verhouding.......

en op dit moment staat hij in geen enkele verhouding tot sis, dat is alleen wat ik wilde zeggen

vind sis zijn rug serieus tegenvallen, dus ook niet echt in verhouding te noemen, rug is toch het belangrijkste deel vind ik...
bij zijn lengte heb je echt heel veel massa nodig, en ik denk dat hij nog wat tijd nodig heeft, maar als hij deze tempo blijft aanhouden dan komt hij er zeker wel...

Kreeg ik maar zoveel aandacht op me fotos :(

PBS hoe lang ben je, en gewicht. leeftijd?

Haha PlayBoyStylez :sd:
hebbek al meer tegengekomen precies.

Erg goede fysiek !

Je hebt aanleg( en zo te zien mooi huis, dure auto's massa's poen.
People can't get more jalouse then that :D)

Lekker doorknallen kerel! Je bent echt top bezig!
Maar ik moet zeggen dat hij ook "nog" niks op Sis heeft...

Lekker doorknallen kerel! Je bent echt top bezig!
Maar ik moet zeggen dat hij ook "nog" niks op Sis heeft...

Waarom is Sisevano iedereens held? Omdat hij doses neemt die belachelijk zijn? Of omdat hij alleen maar uit armen bestaat en een matige rug en slechte borst? Of omdat hij een attitude heeft die nergens op gebaseerd is (althans, die is gebaseerd op anabolen).

PBS heeft geen attitude en is eerlijk over zijn gebruik en hij krijgt shit te horen, hmmm...

Waarom is Sisevano iedereens held? Omdat hij doses neemt die belachelijk zijn? Of omdat hij alleen maar uit armen bestaat en een matige rug en slechte borst? Of omdat hij een attitude heeft die nergens op gebaseerd is (althans, die is gebaseerd op anabolen).

PBS heeft geen attitude en is eerlijk over zijn gebruik en hij krijgt shit te horen, hmmm...

Sis is ook open over zijn gebruik van anabolen hoor ;) en volgens mij zei ik in dezelfde post nog, net als ieder ander hier dat PBS zeker een nice fysiek heeft, alleen kijk naar het verschil in massa, die zit hem echt niet alleen in de lengte..... Maar om het nog even te benadrukken:

PBS je bent echt heerlijk bezig, keep it up :rolleyes:

netjes netjes, ik las dat je van je vriendin niet meer dan 90 mag wegen :P
fock ik heb dat ook, ben net geen 100, maar ik zeg tegen men vriendin ook dat ik 90 weeg :P

gewoon doorgaan, en become a beast, ik vind het wel zonde dat je nu al aan sommige dingen zit, maar dat is natuurlijk jou keus, maar zo mis je echte spierkwaliteit, en als je stopt met je kuurtjes enzo, dan ga je echt afvallen, dat vind ik echt zonde, want je hebt best wel aanleg om een goed fysiek te kunnen behalen, ciao

Hehe heerlijk he, moeten liegen tegen je vriendin!

pbs zijn je ballen al gekrompen? hahahaha verder goed fysiek voor een superdude:D

ik luister ook 50 cent hoi

en PBs nice fysiek ga zo door

netjes netjes, ik las dat je van je vriendin niet meer dan 90 mag wegen :P
fock ik heb dat ook, ben net geen 100, maar ik zeg tegen men vriendin ook dat ik 90 weeg :P

gewoon doorgaan, en become a beast, ik vind het wel zonde dat je nu al aan sommige dingen zit, maar dat is natuurlijk jou keus, maar zo mis je echte spierkwaliteit, en als je stopt met je kuurtjes enzo, dan ga je echt afvallen, dat vind ik echt zonde, want je hebt best wel aanleg om een goed fysiek te kunnen behalen, ciao

Ja, dat zeker, zei ik ook al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven