thomas123
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt wel of sommige mensen graag op kakarot en vegeta willen lijken..
And everbody else ain't them..ja ben je benieuwd?
![]()
nee hoor alles is gewoon kort, lang haar en hard trainen gaat niet, voelt veel te zweterig aan![]()

goed fyshiek maar dat kapsel en make-up dragen te schandalig.ja mijn vader is net terug van China
en gistere had hij niet getraint dus kon geen foto's trekken
morgen zeker![]()

amaai een dubbeldikke proficiat voor je pa! waarom zou jij dan al zo vroeg moeten kuren? doe gewoon zoals je pa, je hebt een heel leven om groot te worden!
gewoon naturel zo ver blijven gaan als mogelijk is, en heb je later bv serieuse wedstrijdambities, dan zie je wel, die 80kg voor je pa is meer dan genoeg, aangezien zijn leeftijd ook, zo kan hij nog altijd met lichter trainen zijn lichaam onderhouden, is echt niet te geloven 70j!, ik wens dat ik ook zo lang kan doorgaanJa ik kan nog heel veel naturel groeien, ik wou gewoon ook zoals mijn vader worden en zoveel weegt hij niet, denk rond de 80, hij is dan wel kleiner als mij. En ik wou net dat extra stootje om rond de 80 te komen, maar ik merk de laatste 2 weken dat ik gewoon goed aan het groeien ben
ben namelijk ik 2 weken gewoon van 70 kg naar 73 kg gegaan.
dus die 80 kg zal ik zeker wel naturel halen tegen het einde van het jaar.
grtz
Ik zag je vader nog in de krant van de week
[afbeelding niet meer beschikbaar]