MuscleMeat

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
laten we weer terug gaan naar de topic bitte

p.s.

je denkt toch niet dat ie zosnel zo groot is geworden door op z'n luie fl**ker te zitten ofwel. Als dat wel het geval zou zijn geweest plaats ik nu een bestelling bij hem voor wat dan ook dat hij neemt :D

Please n**ga, please :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
hoe is het nou eigenlijk met die bloedtest etc afgelopen die je vader had geregeld?
of geloofden ze dat het door de testboosters kwam
<O:p</O:p

bloed uitslag is nog niet binnen, wel soa uitslag en die zit goed :D

haha ga je nu al aan de hgh?

Nee pas wanneer ik genoeg massa heb aangezet, volgend jaar.<O:p</O:p

Geen soa's voor alle duidelijkheid :D
hopelijk geeft het bloedonderzoek goede uitslagen, anders ben ik echt wel genaaid

haha kerel ik heb je zien lopen afgelopen week, ik ging echt bijna dubbel van het lachen .... met je truitje aan kon je nog geen eens zien dat je ooit al een dumbbell vasthad .... :roflol:
ik vind mensen als jij een schande voor de sport maar aan de andere kant ... als ik tekenfilmfiguren als jou zie lopen voel ik mezelf wel goed eigenlijk :roflol:

haha kerel ik heb je zien lopen afgelopen week, ik ging echt bijna dubbel van het lachen .... met je truitje aan kon je nog geen eens zien dat je ooit al een dumbbell vasthad .... :roflol:
ik vind mensen als jij een schande voor de sport maar aan de andere kant ... als ik tekenfilmfiguren als jou zie lopen voel ik mezelf wel goed eigenlijk :roflol:

omg kerel... grote mond, post zelf eens foto's durf te wedde dat je niet eens in de buurt kom :D
iedereen heeft een andere bouw, iedereen begint bij het begin, laat mensen nu eens hun ding doen :D jezus miereneuker hahaha

omg kerel... grote mond, post zelf eens foto's durf te wedde dat je niet eens in de buurt kom :D
iedereen heeft een andere bouw, iedereen begint bij het begin, laat mensen nu eens hun ding doen :D jezus miereneuker hahaha

zoals ik in een ander topic van je al zei ... ik heb al titels gewonnen kereltje ;)
maar ik heb niet de behoefte me aan te stellen met 1000 foto's op netlog en fora ...de mensen die het moeten zien hebben het wel gezien ;) maar als je wilt ben je altijd welkom om eens ECHT te trainen hoor, je weet de pm knop staan ;)
enneh jij bent niet begonnen bij het begin, jij bent begonnen bij geavanceerde middelen voor geavanceerde bodybuilders...

pics or it didn't happen :banana:

nee dat zou hijacking zijn... :sad:

zoals ik in een ander topic van je al zei ... ik heb al titels gewonnen kereltje ;)
maar ik heb niet de behoefte me aan te stellen met 1000 foto's op netlog en fora ...de mensen die het moeten zien hebben het wel gezien ;) maar als je wilt ben je altijd welkom om eens ECHT te trainen hoor, je weet de pm knop staan ;)
enneh jij bent niet begonnen bij het begin, jij bent begonnen bij geavanceerde middelen voor geavanceerde bodybuilders...

nu ben ik toch wel benieuwd :P kan je niet ff 1 pic posten?

ik post namelijk fotos, om progressie bij te houden, wacht binnen 5 jaar...
dan is het toch leuk om te zien van het begin. toch?
ook is dit motiverend

nu ben ik toch wel benieuwd :P kan je niet ff 1 pic posten?

kom eens mee trainen, dan zie je me meteen ;)
en wie weet krijg ik dan toch nog respect voor je ... (en nee ik geef niet om welke gewichten je duwt, wel om de intensiteit van je training)

Was jij niet die gozer die al op zn 16e had gekuurd?

:roflol:

niet direct nee ;)
maar ben wel voor men 21e begonnen dat wel ... maar dat is ook niet de reden dat ik hem bash ... wel om zijn uitspraken als "ik wil me niet te moe maken" en zijn fysiek die ik irl heb gezien en gewoon in de verste verte geen bbing uitstraalt

kom eens mee trainen, dan zie je me meteen ;)
en wie weet krijg ik dan toch nog respect voor je ... (en nee ik geef niet om welke gewichten je duwt, wel om de intensiteit van je training)

je kan altijd eens langskomen ;) ik stuur je pm

genoeg competitieve leden hier die mij kennen, heb echt niet de behoefte om ecto dbb te gaan pleasen ;)

en dat is dan ecto dbb'er van 31 jaar oud die de afgelopen 4 maanden 8 kg is aangekomen (wel met een bf van 14% :o) naturel

je hebt een grote snuffel naar mijn idee maar dan heb je ook alles gezegd...

Lol seriously, reageer dan niet :D:D:D:D

en dat is dan ecto dbb'er van 31 jaar oud die de afgelopen 4 maanden 8 kg is aangekomen (wel met een bf van 14% :o)

je hebt een grote snuffel naar mijn idee maar dan heb je ook alles gezegd...

geloof dat maar he, wat de dbbers van mij denken kan mij eigelijk gestolen worden :roflol:
het niveau is hier danig gezakt, vroeger werden kerels als deze die al aan het kuren sloegen meteen alle wind van voren gegeven, tegenwoordig kan het allemaal maar... sjaa positieve ontwikkeling hoor!

Lol seriously, reageer dan niet :D:D:D:D

ja oké, was niet echt nodig, maar ik vind het echt te ver gaan dat dit wordt goedgepraat sorry!
EDIT: zal binnekort met pbs gaan trainen, dus dan kan hij getuigen over mijn fysiek :)
heb hem ook men excuus aangeboden voor die reactie, achja ik heb een mega saaie job en dan doe je soms domme dingen om je wat te amuseren :D

Pff vinden jullie het niet een klein beetje sneu worden hoe het hier nu aan toe gaat? Dat je iemand niet mag wegens zijn uiterlijk of kleding oke dat vind ik wel ernstig, maar kan het soms begrijpen. Maar dat je iemands vriendin af gaat lopen ********? Hoe sneu kun je zijn. Ik bedoel wat heeft zij hier mee te maken?

Verder laat deze kerel een goede progressie zien. Iedereen zit eerst te slijmen bij hem. Dan horen jullie dat hij niet op volle toeren traint en is het ineens minder goed?

En dan ook nog zeiken over dat iemand er niet breed uitziet in een truitje? ???WTF!

O.T
Komen er binnenkort nieuwe foto's?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven