Fitness Seller

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, ik was een van de weinige mensen die nog enige backup gaf, maar nu niet meer. Heb even zn log doorgelezen.
Ik vind het allemaal best wel triest:
- Niet zwaar willen trainen omdat je dan moe wordt (ja, dit heeft hij letterlijk gezegd), dus maar aan de aas
- Vriendin slaan (ja, dat zegt ook wat over je ontwikkeling als persoon)
- Op foto's continu haar reet of t**ten vastpakken (zegt ook genoeg over haar)
- NU AL EEN TWEEDE KUUR EN OOK NOG EENS HGH???

:o

Viel me ook al op :roflol:.

Maar jongens we moeten ophouden want je weet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rofferderoflol::roflol:

PBS ik haat je echt man, lekkere vriendin, veel geld, dikke homegym. Damn wat haat ik jouw.

:rofferderoflol::roflol:

PBS ik haat je echt man, lekkere vriendin, veel geld, dikke homegym. Damn wat haat ik jouw.

Alleen hij heeft geen ballen.
En die heb jij dan weer wel.
En zonder cojones ben je nergens in deze wereld.

Maar eerlijk is eerlijk, het is wel heerlijk om PBS te haten.
En je weet het, als mensen je haten ben je in principe goed bezig.

allez zeg. Laat die jongen met rust, hij doet het prima. Niks nieuws hier op de site van iemand dat ie AAS gebruikt. Totzover ik heb kunnen lezen heeft de jongen het gebruik ervan beter onder de knie dan menig ander lui hier op het forum. Geen klachten/problemen tot nu dus...

Moet toch zeggen dat mijn respect voor je heel wat gedaalt is, voor je ouwe daarintegen damn das gewoon mijn streeffysiek aan 70 jr :P

topic ging prima totdat sommige mensen aankwamen :rolleyes:

allez zeg. Laat die jongen met rust, hij doet het prima. Niks nieuws hier op de site van iemand dat ie AAS gebruikt. Totzover ik heb kunnen lezen heeft de jongen het gebruik ervan beter onder de knie dan menig ander lui hier op het forum. Geen klachten/problemen tot nu dus...

Ik vind mensen als PBS een schande voor de sport, en daarom haat ik hem. Ik heb helemaal niks tegen het gebruik van AS, maar wel iets tegen mensen als PBS. Hij wil zonder enige inspanning groot worden. Als je nog te lui bent om te trainen en na een paar maanden gaat kuren, ben je pretty ****ed.

topic ging prima totdat sommige mensen aankwamen :rolleyes:

Mrjah als we het puur rationeel houden en kijken naar fysiek dan is ie goed bezig :) , beetje vroeg aan de aas maar das eigen keuze.. Heb wel respect voor zijn fysiek.

Maar hetgeen erond komt... is eerder jammer voor de reputatie van bodybuilding. Maar swat eigenlijk heb je wel een punt we moeten rationeel blijven :P

Dus even terug naar deze man zijn trainingen :)

Ik vind mensen als PBS een schande voor de sport, en daarom haat ik hem. Ik heb helemaal niks het gebruik van AS, maar wel iets tegen mensen als PBS. Hij wil zonder enige inspanning groot worden. Als je nog te lui bent om te trainen en na een paar maanden gaat kuren, ben je pretty ****ed.

Niet vergeten de playboy uit te hangen en een netlog vol met foto's van je vriendin waar je de hele tijd aan dr kont en tet*en zit. Dr hoofd vind ik ook niet zo denderend. Moet toegeven dat ik ook niet voor zo'n type mensen ben..

Mrjah ik ging me dus focussen op het bodybuilding gedeelte xD

laten we weer terug gaan naar de topic bitte

p.s.

je denkt toch niet dat ie zosnel zo groot is geworden door op z'n luie fl**ker te zitten ofwel. Als dat wel het geval zou zijn geweest plaats ik nu een bestelling bij hem voor wat dan ook dat hij neemt :D

+1 :D

p.s.

je denkt toch niet dat ie zosnel zo groot is geworden door op z'n luie fl**ker te zitten ofwel. Als dat wel het geval zou zijn geweest plaats ik nu een bestelling bij hem voor wat dan ook dat hij neemt :D

hij zegt toch zelf dat hij niet zwaar traint

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

laten we weer terug gaan naar de topic bitte

p.s.

Mjah wat is groot , volgens mij zat er echt nog veel meer in moest ie ****ing hard trainen.

schijnheilig?
Commentare/tips die jullie mij geven kunnen motiverend, interessant en meestal ook belangrijk zijn.. Waarom zou ik er niet uit leren?
Het zal nog altijd mijn eige keuze zijn moest ik gaan kuren,
dat ik alles al in huis heb gehaald is gewoon uit intresse, ik laat alles keurig testen bij sportdokter en ik verdiep mij in de wereld rond aas.
Ik denk dat weinigen zich hiermee bezig houden, meeste mensen denken niet na voor ze handelen en steke meteen die spuit erin...
Ik weet 100 % zeker dat ik bodybuilding serieus neem, als sport.
Ik ga elke week naar sportdokter,heb discipline, overgave, top voeding, beste supps... M.a.w ik kom niet meer buiten en richt mij enkel op mijn narcisme, lichaam...

Ik denk dat ik niets meer hoef te zeggen, ik vind gewoon dat je mensen niet hoef te beschuldigen tot superdude, iedereen is zoals die is.

Grtz

:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Jezuuuss wat een hoop gezeik hier allemaal ! :D
niks beter te doen?
ik trek me er echt niks van aan hoor.
8 van de 10 gaste die hier posten zien er zelf klote uit.

het gaat hier toch om bodybuilding toch niet powerlifting?
dan draait het alleen om hoe je eruit ziet.
of je kei hard en zwaar traint of je traint rustig, traag zonder teveel zweten.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/superslow-licht-gewicht-geeft-meer-groei-198424/

ieder zijn manier toch? als je er maar komt en als je je doelen maar bereikt.
want ik geloof dat iederen hier op het board wel een streef fyshiek hebben, of toch een bepaald doel.

en natuurlijk gaat dat niet vanaf de 1ste dag. heeft zijn tijd nodig.
met kuren of zonder. dat moet die persoon toch zelf weten?

Back on Topic graag. :)

Jezuuuss wat een hoop gezeik hier allemaal ! :D
niks beter te doen?
ik trek me er echt niks van aan hoor.
8 van de 10 gaste die hier posten zien er zelf klote uit.

het gaat hier toch om bodybuilding toch niet powerlifting?
dan draait het alleen om hoe je eruit ziet.
of je kei hard en zwaar traint of je traint rustig, traag zonder teveel zweten.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/superslow-licht-gewicht-geeft-meer-groei-198424/

ieder zijn manier toch? als je er maar komt en als je je doelen maar bereikt.
want ik geloof dat iederen hier op het board wel een streef fyshiek hebben, of toch een bepaald doel.

en natuurlijk gaat dat niet vanaf de 1ste dag. heeft zijn tijd nodig.
met kuren of zonder. dat moet die persoon toch zelf weten?

Back on Topic graag. :)

OT
Wanneer ga je aan een nieuwe kuur beginnen dan?

Volgens mij heeft zijn rijkeluisleventje hem altijd alles veel te makkelijk gemaakt.
En heeft hij nooit echt moeten doorzetten om iets te bereiken.
Nouja ieders zijn zin, snap niet dat zen pa het nog niet door heeft :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven