XXL Nutrition

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuke gym, goeie basis en coole pa :)

Na alles gelezen te hebben spookt er maar 1 vraag door mijn hoofd.
Je vader is dus echt 70? Indien zo dan is dat fantastisch en veel respect.
Indien dus je vader er echt zo uit ziet en 70 is kan je beter naar hem luisteren en je homegym optimaal gebruiken en goed eten ipv. naar je vrienden te kijken die zich platspuiten met anabolica gewoon om er in de discotheek beter uit te zien.

Train en leef verstandig

• Topic Starter Topic Starter
Allereerst respect dat je gewoon blijft na alle shit die je over je heen kreeg. Ik vind het persoonlijk bullshit dat iemand omdat hij anders is als "de rest" gelijk zo behandeld wordt. Voor mij is het fitness om er goed uit te zien ik ben zelf ook niet echt bezig om bodybuilder te worden. Vind mijn uiterlijke verzorging ook belangrijk, dus doe ik er ook alles aan om (voor mijn idee) er op mijn best uit te zien. Ik vind de term "Metroseksueel" een beetje verkeerd begrepen bij een hoop mensen, ik versta daaronder iemand die zijn uiterlijk verschijning gewoon erg belangrijk vind (net als ik).

Maarja Ontopic:

Respect voor je build man en dat in zeg een dikke 6 maanden.. Heb je misschien ook een foto van voordat je ging trainen (wat me sterk lijkt met zo'n gym thuis, GOD DAMN!)?

Jef

Hehe Thanks ! :thumbup:

Hier een foto van hoe het vroeger was :haar: best wel mager, denk dat ik toen 60kg woog fso
2vbvi1s.jpg

23jhnyx.jpg

grtz

Laatst bewerkt:
leuke gym, goeie basis en coole pa :)

Na alles gelezen te hebben spookt er maar 1 vraag door mijn hoofd.
Je vader is dus echt 70? Indien zo dan is dat fantastisch en veel respect.
Indien dus je vader er echt zo uit ziet en 70 is kan je beter naar hem luisteren en je homegym optimaal gebruiken en goed eten ipv. naar je vrienden te kijken die zich platspuiten met anabolica gewoon om er in de discotheek beter uit te zien.

Train en leef verstandig

Ja hij wordt 7 januari 70 jaar, dus groot feestje :D
ik zal morge eens wat fotos posten van mijn pa

grtz

Hehe Thanks ! :thumbup:

Hier een foto van hoe het vroeger was :haar: best wel mager, denk dat ik toen 60kg woog fso

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
grtz

Damn Boiiii... Respect voor je vooruitgang man!! Borst is echt een gigantische vooruitgang!! Ben benieuwd naar de foto van je pa ook man.

Jef

K'ben wel benieuwt naar je kapsel van nu haha:P

Nee maar serieus dat doe je echt goed hoor!
Ik zat al te denken aan van nature een goede aanleg voor borst maar die viel/valt reueze mee ;)

Jammer dat je eruit ziet alsof je een dikke wangster bent arrogant lijkt te zijn als de t*ring met je kapsones. Maar je gedraagt je aardig volwassen op het forum dus het zal reuze meevallen ;)

K'ben wel benieuwt naar je kapsel van nu haha:P

Nee maar serieus dat doe je echt goed hoor!
Ik zat al te denken aan van nature een goede aanleg voor borst maar die viel/valt reueze mee ;)

Jammer dat je eruit ziet alsof je een dikke wangster bent arrogant lijkt te zijn als de t*ring met je kapsones. Maar je gedraagt je aardig volwassen op het forum dus het zal reuze meevallen ;)

ja ben je benieuwd? :p
femlub.jpg

nee hoor alles is gewoon kort, lang haar en hard trainen gaat niet, voelt veel te zweterig aan :D

Update'tje: vind persoonlijk dat mijn schouders achterlopen, Foto van Rug en benen post ik morgen, die lopen echt serieus achter ??? maar ben er hard aan bezig.

grtz

30mv62x.jpg

Mooie borst, schouders/traps lopen wat achter idd. Hoe zit het met je rug en benen?

Schouders gaat nog vind ik, eerder de traps die achter lopen.

Hoever gaan je dumbbells eigenlijk?

Vergelijk trouwens vanaf de zijkant je borst van die foto met hoe het nu is (EGOBOOST!!)

Vind persoonlijk niet dat je schouders echt achterlopen...
Mooie progressie zeker en vast
(hoe ziet je borsttraining er uit?)

Voor de rest nog veel succes met je doelen :D (wat is je doel eigenlijk?)
Je ziet alvast dat je een goede aanleg hebt.

Vind persoonlijk niet dat je schouders echt achterlopen...
Mooie progressie zeker en vast
(hoe ziet je borsttraining er uit?)

Voor de rest nog veel succes met je doelen :D (wat is je doel eigenlijk?)
Je ziet alvast dat je een goede aanleg hebt.

Incline Dumbbell flyes (with a twist)
Incline Dumbbell press
Bench press machine
Doel is om een monster te wordeh :D
nee streefdoel is toch zoiets als GFG (Gift_from_God), hij heeft echt een heel net fyshiek waar velen jaloers op zijn denk ik :)

grtz

Incline Dumbbell flyes (with a twist)
Incline Dumbbell press
Bench press machine
Doel is om een monster te wordeh :D
nee streefdoel is toch zoiets als GFG (Gift_from_God), hij heeft echt een heel net fyshiek waar velen jaloers op zijn denk ik :)

grtz

100kg dus? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven