- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was gisteren in waalwijk en liep jeau tegen het lijf bij het stadshuis, was tof jeau!
Hadden wat gepraat over dbb etc. Weet niet precies waarom hij weinig reageert maar het ging wat slecht met zijn vriendin en hij zit in over school. Vandaar dat hij wat weinig reageert vermoed ik!
What the **** What the ****
Zal straks even updaten met hoe wat waarom hoever hoelang waarheen
xxxIk was gisteren in waalwijk en liep jeau tegen het lijf bij het stadshuis, was tof jeau!
Hadden wat gepraat over dbb etc. Weet niet precies waarom hij weinig reageert maar het ging wat slecht met zijn vriendin en hij zit in over school. Vandaar dat hij wat weinig reageert vermoed ik!

What the ****
Zal straks even updaten met hoe wat waarom hoever hoelang waarheen

Mijn stem krijgt ie niet meer op deze manier! Sterker nog, ik nomineer voor diskwalificatie!
Bek houwe k*t homo's, vergeet steeds te reageren
Zet wel een kruisje op m'n hand zodat ik het niet vergeet vanmiddag te doen.
Teken de volgende keer een derde been op je hand, dan weet je dat het om DBB gaat en vergeet je het niet.Bek houwe k*t homo's, vergeet steeds te reagerenZet wel een kruisje op m'n hand zodat ik het niet vergeet vanmiddag te doen.