Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een van de grootste inspiratie en motivatiebronnen op DBB.
In.
Thanks! Jij blijft sukkelen bij EleganceMocht je mental coach, handdoek-aangever, vloeker tijdens spotten, spotter, iemand om in elkaar te meppen nodig hebben. PM
Trek je aars hier heen.Is ook niet zo gek van een sarcastische troll met 18.843 postsIk weet niet wat het is, maar ik had ook een onwijze ecto verwacht! haha Mijn complimenten!
Succes man![]()

Thanks!
Jij blijft sukkelen bij EleganceTrek je aars hier heen.
Is ook niet zo gek van een sarcastische troll met 18.843 posts![]()

Is ook niet zo gek van een sarcastische troll met 18.843 posts![]()
Heb de afgelopen 6/7 jaar heel wat keyboard heros hier op DBB zien komen en gaan. True story..dammnn enorm veel respect voor jou, om op deze leeftijd met zo'n aangeboren afwijking al zo'n frigging monster fysiek te hebben.
Boeie van de aangeboren afwijking, jij bent buffer dan 99% van DBB.![]()
Tis dat je het zelf zegtHeb de afgelopen 6/7 jaar heel wat keyboard heros hier op DBB zien komen en gaan.
Succes natuurlijk!
Kapalan, weet vrij zeker dat je bij de top 3 gaat eindigen.
dammnn enorm veel respect voor jou, om op deze leeftijd met zo'n aangeboren afwijking al zo'n frigging monster fysiek te hebben.
Boeie van de aangeboren afwijking, jij bent buffer dan 99% van DBB.![]()

Thanks mannen, doet me deugd dat er zo'n vertrouwen in me is. Scheelt weer kopzorgen.Cheque dropsGa je nog speciale cycle doen tijdens de voorbereiding? fancy peanut blends ofzo
Net voor mijn 14e, zo'n 4 jaar dus.