- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Zit redelijk laag vaak. Niet perse expres, ga gewoon op een redelijke intensiteit zitten en daarbij hanteer ik een RPE 8-9. Of ik dan een rep of 10 of 5 maak kom ik dan wel achter, maar vaak word ik enthousiast en dan komen we idd op lage reps uit

Killy heeft gelijk, ik mis idd alleen m'n rechtervoet (been klinkt veel stoerder). t'is echter zo dat naarmate je groeit het verschil in lengte met je andere been steeds groter wordt omdat je een groeischijf mist vanwege een missend voet. Maw: de rechter kuit is in verhouding klein gebleven.Spervuur aan vragen :-)
Heb je beide quats nog? zo ja, kuiten ook? heb van Killy begepen dat je een voet mist?
Is verder alles dicht, zie dat je zo af en toe wat wegsnijd?? WTF?
Wel k*t van je vingers idd.. veel pull oefeningen lijken me moeilijk...
Verder is het allemaal in orde, dat snijden was enkel omdat er in de knieholte een stuk was gaan ontsteken door het squatten en ik vond dat het er af moest

Ik faal vaak eerder op grip bij pull oefeningen dan op gewichten jammer genoeg. Vooral de zwaardere oefeningen zoals DL, BOR en T-bar zijn voor mij onmogelijk zonder straps helaas.
Alle oefeningen zeer sterk peanut! Zeker je bench en dips!:evilnana:
Thanks brah. Heb de laatste tijd kak getraind en dit gaat toch meer richting bulk weights, een beetje overenthousiast! Thanks bruh