Fitness Seller

Gestopt Peanuthead95 wedstrijdlog en zo

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zit redelijk laag vaak. Niet perse expres, ga gewoon op een redelijke intensiteit zitten en daarbij hanteer ik een RPE 8-9. Of ik dan een rep of 10 of 5 maak kom ik dan wel achter, maar vaak word ik enthousiast en dan komen we idd op lage reps uit :D
Spervuur aan vragen :-)

Heb je beide quats nog? zo ja, kuiten ook? heb van Killy begepen dat je een voet mist?
Is verder alles dicht, zie dat je zo af en toe wat wegsnijd?? WTF?

Wel k*t van je vingers idd.. veel pull oefeningen lijken me moeilijk...
Killy heeft gelijk, ik mis idd alleen m'n rechtervoet (been klinkt veel stoerder). t'is echter zo dat naarmate je groeit het verschil in lengte met je andere been steeds groter wordt omdat je een groeischijf mist vanwege een missend voet. Maw: de rechter kuit is in verhouding klein gebleven.
Verder is het allemaal in orde, dat snijden was enkel omdat er in de knieholte een stuk was gaan ontsteken door het squatten en ik vond dat het er af moest :roflol:

Ik faal vaak eerder op grip bij pull oefeningen dan op gewichten jammer genoeg. Vooral de zwaardere oefeningen zoals DL, BOR en T-bar zijn voor mij onmogelijk zonder straps helaas.
Alle oefeningen zeer sterk peanut! Zeker je bench en dips!:evilnana:
:D Thanks brah. Heb de laatste tijd kak getraind en dit gaat toch meer richting bulk weights, een beetje overenthousiast!
Thanks bruh :)

Niks mis met straps;)

Sterke bench!
Succes nog ;) !

Neuh niet perse, maar zelfs dan faal ik nog geregeld op grip omdat ik een barbell/dumbbell maar effectief met 2 vingers kan vasthouden in mijn rechterhand.

****ed up bro.
Anders straps met talk en magnesium en alles erbij?
Alles voor monster grip:)
Mag hars?
Dat werkt pas goed damn

Desondanks zijn je stats en je fysiek niet om te liegen! velen zullen het tegenover jou afleggen dus zeker veel respect!

Nou qua lengte niet hoor :trollface:

Sorry pinda, beetje flauw
X

Op symetrie wordt het idd wat moeilijk ;)

Voor anderen: Training vorige pagina.

****ed up bro.
Anders straps met talk en magnesium en alles erbij?
Alles voor monster grip:)
Mag hars?
Dat werkt pas goed damn
Kan ik wel proberen idd. Misschien dat het net dat verschil maakt.

Nou qua lengte niet hoor :trollface:

Sorry pinda, beetje flauw
X
:roflol: Maar blijven hameren daarop.
Desondanks zijn je stats en je fysiek niet om te liegen! velen zullen het tegenover jou afleggen dus zeker veel respect!

Op symetrie wordt het idd wat moeilijk ;)
Hehe thanks! Op LB symmetrie wordt het moeilijk inderdaad. Ook omdat m'n rechter quad een stuk kleiner is omdat m'n linker veel sterker is.

In. Goodluck, en sick buff

:roflol: die rating

succes! ;-)

Je had toch ook van die speciale lifting hooks om dat grip probleem te verhelpen? kan me herinneren dat daar een topic toen over was ofso

In, gewoon omdat je zo'n ****ing tank bent!

Thanks bruhs :D
Je had toch ook van die speciale lifting hooks om dat grip probleem te verhelpen? kan me herinneren dat daar een topic toen over was ofso
Dat lost ook niet alles op helaas. Ik gebruik ze wel, maar dan voornamelijk de straps die eronder zitten. De hooks gebruik ik wel als de load niet te zwaar is en ze anders uit m'n klauwen fl*kkeren. Side bends bijv.

Wat doe je met voeding eigenlijk?

Ook wel benieuwd naar :D

Succes, goede massa goede kansen!

Wat doe je met voeding eigenlijk?

Zat al in de cut, heb vorige 2 weken ''normaal'' gegeten, nu zit ik gewoon 10% onder onderhoud met een ekv van 45/30/25.
Later verlaag ik de kcal gewoon. Knal er dan wat cardio in, beginnend met 3x15 vanaf volgende week. Cardio periodiek verhogen. Wat mijn geavanceerde Killy-like bloedgroepdieet voedingsschema plannen zijn weet ik nog niet helemaal. Zal wel iets met carbloading worden.
Succes, goede massa goede kansen!
Thanks niggu

Als je echt shredded komt heb je gewonnen man ;) massa heb je al

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven