AndroidHealthClinic

Gestopt Peanuthead95 wedstrijdlog en zo

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is vocht en geen vet. Ben je zo weer kwijt.

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijk cardio... ahum. Hoe vaak per week?

Ook benieuwd wat de legs van je doen. Al goed begin zo te zien.
:heart: nice quads.

Jouw shape makes me jelly :(

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijk cardio... ahum. Hoe vaak per week?

Ook benieuwd wat de legs van je doen. Al goed begin zo te zien.
:heart: nice quads.
:D thanks
Rechterquad is wel een stukje kleiner, maar goed, daar kan ik ook vrij weinig aan doen. Probeer het wel bij te trekken.

Ik begin gewoon op een 3x15-20 minuten.. Vanuit daar verhoog ik het gewoon.
Niet echt m'n favoriete bezigheid maar vooruit.. Moet toch iets doen om droger te staan.
:aai: Niet zo b**chen, jij staat er ook al redelijk droog bij

Yes, ik zag t maar zeker knap dat je zo traint. ;)

In de toekomst nog wedstrijden van plan mee te doen?

Mooi man! Veel succes!

Is je ander bovenbeen trouwens dan zo slecht ontwikkeld? Vraag me echt af waar die 160kg squat vandaag komt.

Netjes man.
Niet direct gruwelijk veel gaan cardio-en
Lichaam went overal snel aan.
Langzaam opvoeren
Carbs langzaam zakken ( qua tempo )
Kan je elk vp bereiken wat je wilt;)

Nice bicepader + abs, die cut gaat wel lekker.

Sws winnaar met al je fan boyz

Hahahahahahah XD Echt he..:)
Ot: netjes man mooi fysiek tot nu toe ben jij koploper van deze fotowedstrijd, denkik;)

Hoe kan er nou een koploper zijn. De wedstrijd is haast niet eens begonnen. Het gaat niet puur om het grootste, droogste fysiek. Maar er wordt veeleer gelet op het behaalde resultaat op de termijn van de westrijd. En dat kan jij bij voorbaat, mits piskijken niet behoort tot jou pakket dagelijkse activiteiten, niet bepalen.

Laatst bewerkt:
strakke pics johan

hier je dagelijkse ciorba:

sandu-ciorba-o.gif

sandu-ciorba-o.gif

Hoe kan er nou een koploper zijn. De wedstrijd is haast niet eens begonnen. Het gaat niet puur om het grootste, droogste fysiek. Maar er wordt veeleer gelet op het behaalde resultaat op de termijn van de westrijd. En dat kan jij bij voorbaat, mits piskijken niet behoort tot jou pakket dagelijkse activiteiten, niet bepalen.

Behaalde resultaat my ass :roflol:

Fcking sick shape man. Sowieso top 3 dit jaar. Alleen mag je borst iets voller, want hij lijkt achter te lopen ten opzichte van de rest toch?

hb jy ook facebook sou je wel een lefe wille sture in Candycrush hahahaha pff... :-p [Afbeelding niet meer beschikbaar]

That jawline, boss! Sws publieksfavoriet, ben benieuwd of je het ook waar maakt. inb4 peanut always delivers

geile pics echt een lekkertje [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Super fysiek man, ben benieuwd hoe monsterlijk je er bij staat aan einde van je cut! ;)

netjes man mooi fysiek tot nu toe ben jij koploper van deze fotowedstrijd, denkik;)

Te vroeg om zoiets te callen man :p
Kan me herinneren dat voorheen iemand 2e werd met 70kg, maar dan echt vies vies droog gewoon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven