AndroidHealthClinic

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
iedereen die kaal is lijkt op pinda.

iedereen die kaal is lijkt op pinda.

29xszh4.jpg

:roflol: Goed topic.

Amai

Hey Peanut, hoe zit het verhaal achter die baby? Ik zie hem steeds voorbij komen maar waar ie vandaan komt?

Dit is Peanut:

18715524.jpg

heb mn kop toevallig gisteren ook laten kaalscheren door een kameraad van mij, lijkt wel chill alleen ik heb een plat achterhoofd en daardoor lijk ik net zon vis in spongebob wanneer ze de krokante krab bestormen met 3 bussen waar allemaal vissen uit komen die de hele tijd ''eten'' roepen.

Dit is peanut.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb mn kop toevallig gisteren ook laten kaalscheren door een kameraad van mij, lijkt wel chill alleen ik heb een plat achterhoofd en daardoor lijk ik net zon vis in spongebob wanneer ze de krokante krab bestormen met 3 bussen waar allemaal vissen uit komen die de hele tijd ''eten'' roepen.

O die, en waarna hij met zijn 3 dubbele stiletto braadspatel zo hard werkt dat de hamburgers als een retetet naar die vissen worden geschoten?

O die, en waarna hij met zijn 3 dubbele stiletto braadspatel zo hard werkt dat de hamburgers als een retetet naar die vissen worden geschoten?

ja die, ik ben blij dat mensen dat nog kunnen herinneren :D

maar OT: hoezo moluk/indo? peanut je bent toch gewoon een pure nederlander?

maar OT: hoezo moluk/indo? peanut je bent toch gewoon een pure nederlander?
Molukkers – vroeger Ambonezen genoemd – leken met de Indo's (Indo-Europeanen) op te gaan in aanvankelijk de groep Blauwen – later Pinda's genoemd, toen de Pindachinees gepromoveerd was tot Bamichinees. Gelukkig kwamen de Molukse acties in de jaren zeventig, waarna in principe alleen Indo's nog Blauwe of Pinda worden genoemd.

Waar denk je dat de username pindahoofd vandaan komt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven