XXL Nutrition

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
:roflol: Nu je het zegt, de gelijkenissen zijn treffend ja

2dadnk0.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha the ****.

creepy shit

Haha ik blijf die babyfoto dus nu voor eeuwig associëren met GetXXL en Peanut...

• #1.029
:roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 20:12 ----------

Heb een Pm gekregen van een dude die vroeg of ik geïnteresseerd was in fotoshoots/commercials voor een kledingmerk en eventueel promotionele activiteiten tijdens feesten/festivals. Ben benieuwd.

Denk dat wanneer je met je dude eens alleen bent niet meer zal lachen! :cool: Je weet toch zo dat hij je pik wilt?

:roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 20:12 ----------

Heb een Pm gekregen van een dude die vroeg of ik geïnteresseerd was in fotoshoots/commercials voor een kledingmerk en eventueel promotionele activiteiten tijdens feesten/festivals. Ben benieuwd.

Als het goed betaalt, doen denk. Easy money...

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 21:20 ----------

Denk dat wanneer je met je dude eens alleen bent niet meer zal lachen! :cool: Je weet toch zo dat hij je pik wilt?

Haha

:eek: geen gewone gij :)

Is een goeie gym met voldoende materiaal, maar persoonlijk vind ik het er niet beter dan bij iets als Hans of Elegance hoor. Wat ik er ook mis is een powerrack (wel squatrek of course).

Wat is het verschil tussen een powerrack en een squatrek? Ik zit er over te denken om naar Flash Gym te gaan namelijk, vandaar.

Pinda, lekker bezig jongen! Mooi dat je ook gewoon squat en deadlift zonder rechtervoet!

In..!

ik verwacht steeds een training te zien als dit topic gebumpt wordt :(

Sorry brah.

Ben zelf ook benieuwd wat peanut neerzet.

• #1.039
hooi
ik verwacht steeds een training te zien als dit topic gebumpt wordt :(
soon
Sorry brah.

Ben zelf ook benieuwd wat peanut neerzet.
Voorlopig nog niets! Pagina's terug staan m'n trainingen, ga weer loggen als ik in m'n cut zit.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 01:59 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/...2-becoming-mm-296053/index32.html#post7050650

Hier dus ongeveer.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven