Fitness Seller

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
nice training is nice, maar even een klein vraagje niks lulligs hoor, is het deadliften met zon prothese niet vreselijk k*t? zo ja best respect dat je 130 trekt
Merk er niets van. Trek misschien iets meer met de linkerkant maar dat ligt meer aan mijn slappere rechterbeen.
Vandaag ook bij Vader Abraham; meester timmerman geweest, stuk van dat plastic randje van mijn prothese afgehaald en kan nu hopelijk fatsoenlijk benen trainen!

Ja, zeker. Misschien waren de 65kg's te licht, maar je hebt na die 10 reps toch wel mooi 28 reps met meer kg eruit kunnen halen.

Als warming-up is 65kg voor jou lijkt me niet te licht?
Dat is ook zeker zo, volgende week maar gewoon verhogen :)
Was al flink vermoeid door de deadlift en chinups, anders was 65 veel te licht :D

Nou kwam dan toch maar even goed uit;)
Volgende week weer 5 kilotjes erbij he!

Vijf? TIEN!
ontbloteTanden.gif

Merk er niets van. Trek misschien iets meer met de linkerkant maar dat ligt meer aan mijn slappere rechterbeen.
Vandaag ook bij Vader Abraham; meester timmerman geweest, stuk van dat plastic randje van mijn prothese afgehaald en kan nu hopelijk fatsoenlijk benen trainen!

ok mooi, geen superdude praktijken meer dus:p
j/l je hebt dikkere poten dan mij terwijl ik ze wel vol kan trainen:o

Dinsdag 6 december
Ging lekker.
Na het trainen meteen naar mijn oma gegaan, lag plots op sterven.. Iets minder goed nieuws dus. Afgelopen 2 dagen ook 24/7 daar gezeten.

Benchpress
10x90
9x95
8x95
6x100

Incline benchpress
Weet echt wat de neuk er met deze oefening aan de hand is, misschien ga ik te zwaar met BP dat ik hier zo achterlijk licht pak.
12x70
6x75 lol
6x70
5x70

Cable fly
12x41
10x43,3
8x45
6x45 fail

Chest dips
12x5
10x10
8x15
8x15

Rating: 3,5/5 [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

mmm, eens met incline beginnen zal ik zeggen.

Donderdag 8 december
Toch nog even de tijd genomen om te trainen. Constant met een k*tgevoel bij m'n oma zitten helpt ook niet natuurlijk.

Schouders:

Bent-over delt raise
10x14
10x14
10x14
10x14

Dumbbell laterals:
10x16
10x16
8x18
8x18

Dumbbell shoulderpress

12x30
10x32
6x34

Barbell shruggs:
12x80
10x100
8x110
8x110
Rating: 3/5 [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

sterkte man. die incline is helemaal niet slecht hoor.
je hebt daarvoor dikke bench gedaan.

Nice shoulder presses brah.
Misschien helpt het om incline te beginnen en dan flat te benchen, works for me en is msschn een keer proberen waard?;)

mmm, eens met incline beginnen zal ik zeggen.

Nice shoulder presses brah.
Misschien helpt het om incline te beginnen en dan flat te benchen, works for me en is msschn een keer proberen waard?;)
Voor dit schema begonnen met incline db press, werkte goed voor de bovenkant maar wil me nu even een tijdje op bench focussen. Gewicht scheelt toch flink na de eerste oefening merk ik wel.
sterkte man. die incline is helemaal niet slecht hoor.
je hebt daarvoor dikke bench gedaan.
Dank je :) Incline zal ook vast wel omhoog gaan met de weken..

M'n oma is trouwens een half uur na ik mijn training postte overleden. Gelukkig is het gevoel van opluchting voor haar, dat zij geen pijn meer hoeft te lijden, groter dan het gevoel van verdriet.

sterke training en gecondoleerd.kerel

Dank jullie wel mannen :) Speciaal voor oma even hard geknald!

Maandag 12 december

Rug:

Deadlift:
12x120
8x130
6x130
6x130

Chins
12x
12x
12x
8x

Bent-over row
12x75
10x75
10x80
10x80

Seated row
12x54,3
12x59
11x66
6x73

Rating: 4/5
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Oma was trots op je geweest...gecondoleerd nog trouwens.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven