Fitness Seller

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice trains peanutbrah, 42 cm. armen zijn huge bij jouw lengte nice!:D

Goed getrained Peanuthoofdje

Peanut? iedereen zegt dat je mod bent/wordt klopt dit?

• Topic Starter Topic Starter
Moet even een tijdje meedraaien, op basis hiervan wordt er besloten om mij een contract te bieden.

Moet even een tijdje meedraaien, op basis hiervan wordt er besloten om mij een contract te bieden.

Contract voor mod op een forum? Of hebben we het nu over een andere soort mod? (confused :roflol: )
Anyway net even je log te lezen, ik vroeg me zeg maar af hoe je benen kan trainen met een protese? Kan je gewoon kniebuigingen doen etc met heel veel gewicht?

Contract voor mod op een forum? Of hebben we het nu over een andere soort mod? (confused :roflol: )
Anyway net even je log te lezen, ik vroeg me zeg maar af hoe je benen kan trainen met een protese? Kan je gewoon kniebuigingen doen etc met heel veel gewicht?
Gewoon een moderator.
Morgen ga ik naar het revalidatiecentrum waar ze iets aan mijn prothese kunnen doen, ik kan nu niet goed benen trainen vanwege een kunststof rand die in mijn knieholte drukt tijdens het kniebuigen. Hierna kan ik dus weer lekker zwaar benen pakken :D

Gewoon een moderator.
Morgen ga ik naar het revalidatiecentrum waar ze iets aan mijn prothese kunnen doen, ik kan nu niet goed benen trainen vanwege een kunststof rand die in mijn knieholte drukt tijdens het kniebuigen. Hierna kan ik dus weer lekker zwaar benen pakken :D

Je word misschien mod op dit forum?

Oke nice man, heb je misschien een wat meer technisch verhaal? Ik snap namelijk niet hoe je je knie kan buigen zonder spieren onder je knie. (mijn anatomie kennis is niet heel hoog op dit punt. (eigenlijk vrij laag op elk punt))

Je word misschien mod op dit forum?

Oke nice man, heb je misschien een wat meer technisch verhaal? Ik snap namelijk niet hoe je je knie kan buigen zonder spieren onder je knie. (mijn anatomie kennis is niet heel hoog op dit punt. (eigenlijk vrij laag op elk punt))
Ik mis niet heel mijn been, eigenlijk alleen mijn voet en een stuk van mijn kuit.

nice dodge is nice :cool::p

Weet niet of je het erg vind dat ik er dieper op in ga, maar heb je dan bijv maar een deel van je kuitspier? Of hoe zit dat?
Mag helaas niet praten over mijn contract ;)

Ik heb wel een deel van mijn kuit, en kan deze ook samentrekken, alleen niet gebruiken omdat er ook geen voet aan zit. Doordat de groeischijf in de voet ontbreekt wordt de afstand tussen kuit-voet ook steeds groter.

Jonge moderator krijgen we dan:D, denk wel dat je geschikt bent.

Ik ben mod in de vrouwen sectie :D

Mag helaas niet praten over mijn contract ;)

Ik heb wel een deel van mijn kuit, en kan deze ook samentrekken, alleen niet gebruiken omdat er ook geen voet aan zit. Doordat de groeischijf in de voet ontbreekt wordt de afstand tussen kuit-voet ook steeds groter.

Oke, netjes man en keep em going.

Maandag 5 december

Rug:

Deadlift:
10x110
10x120
9x120
6x130

Chins
12x
9x
8x
8x

Bent-over row
10x65 waarom deed ik dit
10x70
10x80
8x85 fail

Seated row
Voelde deze keer lekker
12x52
10x59
10x59
10x61,3

Rating: 3,5/5
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Best hoog volume brah.Wat was er mis met 65 kg. bor dan?

nette training en zeker voor een 16 jarige, nice fysiek ook man!

Vind je? Vind het zelf wel meevallen eigenlijk, helemaal als je het vergelijkt met mijn vorige schema's.
De 65 kg BOR's waren gewoon te licht, had zwaarder moeten beginnen ook.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 21:18 ----------

nette training en zeker voor een 16 jarige, nice fysiek ook man!
Dank :)

nice training is nice, maar even een klein vraagje niks lulligs hoor, is het deadliften met zon prothese niet vreselijk k*t? zo ja best respect dat je 130 trekt

Ja, zeker. Misschien waren de 65kg's te licht, maar je hebt na die 10 reps toch wel mooi 28 reps met meer kg eruit kunnen halen.

Als warming-up is 65kg voor jou lijkt me niet te licht?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven