- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet even een tijdje meedraaien, op basis hiervan wordt er besloten om mij een contract te bieden.
)Gewoon een moderator.Contract voor mod op een forum? Of hebben we het nu over een andere soort mod? (confused)
Anyway net even je log te lezen, ik vroeg me zeg maar af hoe je benen kan trainen met een protese? Kan je gewoon kniebuigingen doen etc met heel veel gewicht?

Gewoon een moderator.
Morgen ga ik naar het revalidatiecentrum waar ze iets aan mijn prothese kunnen doen, ik kan nu niet goed benen trainen vanwege een kunststof rand die in mijn knieholte drukt tijdens het kniebuigen. Hierna kan ik dus weer lekker zwaar benen pakken![]()
Ik mis niet heel mijn been, eigenlijk alleen mijn voet en een stuk van mijn kuit.Je word misschien mod op dit forum?
Oke nice man, heb je misschien een wat meer technisch verhaal? Ik snap namelijk niet hoe je je knie kan buigen zonder spieren onder je knie. (mijn anatomie kennis is niet heel hoog op dit punt. (eigenlijk vrij laag op elk punt))
Ik mis niet heel mijn been, eigenlijk alleen mijn voet en een stuk van mijn kuit.

Mag helaas niet praten over mijn contractnice dodge is nice
Weet niet of je het erg vind dat ik er dieper op in ga, maar heb je dan bijv maar een deel van je kuitspier? Of hoe zit dat?

Mag helaas niet praten over mijn contract
Ik heb wel een deel van mijn kuit, en kan deze ook samentrekken, alleen niet gebruiken omdat er ook geen voet aan zit. Doordat de groeischijf in de voet ontbreekt wordt de afstand tussen kuit-voet ook steeds groter.
Danknette training en zeker voor een 16 jarige, nice fysiek ook man!