MuscleMeat

Per maand heel veel geld kwijt

mmh, 2700 kcal, cutten ik denk zon 20 tot 25eu per week aan vaste boodschappen.

bij de jumbo.. ze zijn wel gezout maar om de een of andere reden zijn ongezouten echt zeldzaam.

heb nog nooit van jumbo gehoord woon niet in nederland:D, denk dat in belgie die noten gewoon duurder zijn heb al gb delhaize aldi geweest maar allemaal gezout en duur:mad:

zo'n 300 euro per maand exclusief supps.. (3500 kcal, de rest haal ik uit een weightgainer, totaal 5000+)

Heb geluk dat mn huisgenoot slager is, iedere avond zo goed als gratis 350 gr entrecote op mn bord :)

Hier zo'n 70€ per week aan standaard inkopen exclusief supplementen en avond eten! Zeker keto kost geld ivm vlees en dergelijke

10 Euro per maand, 800 kalorien :thumbup:

ik heb toevallig gisteren voordat ik ging slapen zitten uitrekenen wat ik ongeveer zelf betaal van me eigen geld en dan kom ik rond de 100 euro per maand uit dus het valt mee.

ik betaal zelf:
blikjes tonijn
chocomel
kipfilet
rijst

en met me pa boodschappen neem ik altijd mee:
kwark
veel brood
pindakaas
kipfilet (beleg)
eieren
brinta
melk

dus ik kom er wel

*broccoli; 1
*tomaten; 1
*bananen; 0,30
*wortels 0,40
pangafailet; 2
kip; 1,5
walnoten; 1,7
bronwater; 0.5
zilvervliesrijst; 0,6
eieren; 1
rijstwafels; 0,3
dus ongeveer 10 euro per dag, 2900cal dieet
*verschilt per seizoen :P

Tja, ik cut en geef elke maand minstens 300,- euro uit aan eten. Ik eet elke dag 3000 kcal, en ja, dat schijt ik er ook weer uit. Jammer genoeg moet ik hier heel hard voor werken. Als ik minder vreet dan werken mijn hersens gek genoeg niet, en sta ik op non-actief.

Hoeveel geld zijn jullie kwijt per maand, en hoeveel kcal eten jullie per dag?

Kleine 5000 kcal/dag en nog geen 10€ kwijt per dag. Is voor mij goedkoper dan ongezond leven + alcohol + ... .

Kwark aan 0,50€ per 500gr, tonijn aan 0,60€/blikje, ... Alles zo goedkoop mogelijk dus.
Enige wat in vergelijking duurder is kip aan 10€/kg maar koop hem soms ook in de aldi vooringevroren à +-6€/kg.

Te goed? Ik woon zelf gewoon nog thuis bij twee goed verdienende ouders maar ga er ook hoor. :) De tijd dat enkel armen na de Aldi etc. gingen is al even voorbij. ;p

Sommige dingen koop ik ook voor een prikje in Delhaize ("duurdere" warenhuisketen in België), zoals muesli per 1kg aan 1,5€. :D

wheyshake (250ml halfvolle melk)
100gr muesli met fruit en noten
25gr rozijnen
150ml halfvolle melk

Omelet 4 eieren
3 sneden brood

150gr tonijn
200gr ananas
125gr rijst

banaan
wheyshake (250ml halfvolle melk)
50gr studentenhaver

avondmaal (varieert)

200gr kippenfilet
125gr rijst

500gr volle kwark
50gr studentenhaver

Hier, dit eet ik per dag. Denk dat ik aan 7-8€ zit ofzo maar daarbij komt nog het avondmaal en whey.

sinds mijn voeding alleen nogmaar uit dit bestaat ben ik aanzienlijk minder kwijt! ik laat wel het avondeten buiten sprake daar vind ik een stukie kip wel lekker bij:rolleyes:. tevens groei ik hier super op, af en toe even doorzetten want lekker is anders maja beter dan een fortuin kwijtzijn aan kilo"s kip en beef

ei
brinta
havermouth
whey
caseine
groenten

Kleine 5000 kcal/dag en nog geen 10€ kwijt per dag. Is voor mij goedkoper dan ongezond leven + alcohol + ... .

Kwark aan 0,50€ per 500gr, tonijn aan 0,60€/blikje, ... Alles zo goedkoop mogelijk dus.
Enige wat in vergelijking duurder is kip aan 10€/kg maar koop hem soms ook in de aldi vooringevroren à +-6€/kg.

Alcohol, daar zeg je wat. De gemiddelde jongere geeft wel 50,- Euro per week uit aan drank, dat bespaar je dan weer. :rolleyes:

Ik schat rond de €13 per dag
- €1 ochtend
- €1 tussendoor
- €4 middag
- €1 tussendoor
- €5 avond
- €1 tussendoor

Het zal de ééne dag wat meer zijn, de andere dag wat minder, maar gemiddeld zal dit ongeveer juist zijn...

Het totaal per maand van eten en drinken komt dan rond de 13*30=€390/maand...
En dan hebben we het abonnement van de sportschool (€30/maand), transport naar daar (+-€25) en supplementen (+-€20) nog niet mee geteld... Zal dan in totaal de rond de €450/maand komen (+-€5000/jaar)
Alleen de kost van het eten heeft iedereen de één al hoger dan de ander... :rolleyes:

rond de 20 euro per dag, maar heb het geluk dat mn ouders nog betalen. dit gaat allemaal wel veranderen als ik op mezelf woon ben ik bang.

voorbeeldjes:
bakje frambozen: 2,60
vis voor mij per dag: 5,-
kip voor mij per dag: 4,5

dit is een gemiddelde, eet nu al enkele dagen erg "goedkoop."

rond de 20 euro per dag, maar heb het geluk dat mn ouders nog betalen. dit gaat allemaal wel veranderen als ik op mezelf woon ben ik bang.

voorbeeldjes:

jezus dat gaat nog anders worden ja dat worden niet elke dag verse frambozen meer bro. ik ga nu ook opmezelf wonen in een huisje samen met mijn vriendin, dat gaat wel wennen worden met eten.
. ik heb alvast 14 kg whey ingeslagen.

voorbeeldjes:

Jij verwende jandoedel!

Terug
Naar boven