Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij de jumbo.. ze zijn wel gezout maar om de een of andere reden zijn ongezouten echt zeldzaam.
, denk dat in belgie die noten gewoon duurder zijn heb al gb delhaize aldi geweest maar allemaal gezout en duur
jij bent in hongerstaking?ik eet rond de 3500 a 4000 cals per maand. wij (mijn vriendin, zoontje van 1.5 en ik) geven zon 600 euro uit aan boodschappen.

Tja, ik cut en geef elke maand minstens 300,- euro uit aan eten. Ik eet elke dag 3000 kcal, en ja, dat schijt ik er ook weer uit. Jammer genoeg moet ik hier heel hard voor werken. Als ik minder vreet dan werken mijn hersens gek genoeg niet, en sta ik op non-actief.
Hoeveel geld zijn jullie kwijt per maand, en hoeveel kcal eten jullie per dag?
Dit eet ik allemaal binnen 8u op...

De tijd dat enkel armen na de Aldi etc. gingen is al even voorbij. ;p
wheyshake (250ml halfvolle melk)
100gr muesli met fruit en noten
25gr rozijnen
150ml halfvolle melk
Omelet 4 eieren
3 sneden brood
150gr tonijn
200gr ananas
125gr rijst
banaan
wheyshake (250ml halfvolle melk)
50gr studentenhaver
avondmaal (varieert)
200gr kippenfilet
125gr rijst
500gr volle kwark
50gr studentenhaver
. tevens groei ik hier super op, af en toe even doorzetten want lekker is anders maja beter dan een fortuin kwijtzijn aan kilo"s kip en beefKleine 5000 kcal/dag en nog geen 10€ kwijt per dag. Is voor mij goedkoper dan ongezond leven + alcohol + ... .
Kwark aan 0,50€ per 500gr, tonijn aan 0,60€/blikje, ... Alles zo goedkoop mogelijk dus.
Enige wat in vergelijking duurder is kip aan 10€/kg maar koop hem soms ook in de aldi vooringevroren à +-6€/kg.

rond de 20 euro per dag, maar heb het geluk dat mn ouders nog betalen. dit gaat allemaal wel veranderen als ik op mezelf woon ben ik bang.
voorbeeldjes:
bakje frambozen: 2,60
vis voor mij per dag: 5,-
kip voor mij per dag: 4,5
dit is een gemiddelde, eet nu al enkele dagen erg "goedkoop."
rond de 20 euro per dag, maar heb het geluk dat mn ouders nog betalen. dit gaat allemaal wel veranderen als ik op mezelf woon ben ik bang.
voorbeeldjes:
bakje frambozen: 2,60
vis voor mij per dag: 5,-
kip voor mij per dag: 4,5
dit is een gemiddelde, eet nu al enkele dagen erg "goedkoop."