philippe58
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Shoulder Press
Weet niet of dat een officiele afkorting is 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet of dat een officiele afkorting is 

mooie training man, alles ging makelijk alleen het bankdrukken maar je had hem.en je shoulder press is ook goed sterk. laat die zwaarste dag maar komen
![]()

Ook zat het tempo er wat minder in, maar dat is niet zo'n ramp.
.
<--- 80 stond eigenlijk op de planning, maar ik voelde me sterk deze ochtend en ik dacht dat de stang maar 10 Kg woog, "twee schijven van 5 er dan maar op hé". Heb dus gewoon dik 2x5x90 gebenched. Mind over Body dus! 

!

haha die laatste trainingen zijn echt epic he. lekker hoor al die PR's. Dalijk gaan die 10 dagen rust wel heel lekker zijn. Goed bezig ! Misschien moet je die BOR en LPD in de schema omdraaien, zodat je die BORs netter kan doen. En op je vraag van een tijdje terug heb je waarschijnlijk zelf al antwoord. die 3x5 zou ik niet snel doen omdat die trainingen al megazwaar worden.
Maar die zijn inderdaad epic en loodzwaar, ben gewoon echt eventjes op na die weken, ook al heb ik twee dagen rust. Dus ik heb inderdaad antwoord op die vraag ja
Maar ik ben alleen bang dat ik ook geen kracht meer heb om fatsoenlijke progressie te maken in de volgende week... om dan nog na al die vermoeidheid 15, 10 en 5 RM te doen...

(Was niet assisted)Ik wil na dit schema mijn triceps en voorarmen meer aandacht geven, maar heb niet echt een idee hoe dit goed aan te pakken...
Ik denk dat ik de BP ga vervangen voor CQBP en in plaats van crunches Dumbbell Whrist Curls en Dumbbell Reverse Whrist Curls ga pakken.
Ik twijfel alleen nog erg over de CQBP, mijn triceps lopen achter en houden mijn BP vorderingen tegen vermoed ik, maar ik wil het liefst gewoon de BP blijven doen...
Ik ga in ieder geval nog een cyclus HST volgen en ga na die cyclus de deadlift erbijgooien.
Close grip lijkt me een goed idee. Zo houd je een compound erin wat imo beter is dan een facecrusher oid in een HST schema. Whrist curls zijn prima denk ik. Je zou ook nog kunnen kijken naar een reverse cable curl. Die voel ik altijd wel erg lekker.
succes nog je laatste weekje
wow shit man, je gaat hard. dips, squat, bench het gaat allemaal goed.
Moet alleen nog steeds goed op dat eten gaan letten! Kan nog steeds meer!