XXL Nutrition

Philippe's log: Back on Track...

Wow jij bent ook goed bezig voor je leeftijd zeg:D. hou je in de gaten.
Wat voor schema ga je nu doen?

• Topic Starter Topic Starter
Ahhhh, wat heb ik die 2x15x trainingsweken gemist zeg, voelt lekker aan de poten en geeft een lekkere pomp. Lekker alles kunnen geven en erg tevreden met het resultaat!
Nogmaals voor de duidelijkheid, het wordt gewoon altijd CGBO, alleen Tricep Dips als de bench continu bezet is..

"15RM maxing dag - PR"

SQ: 2x15x 60 Kg + stang (smith) PR:)
BP: 2x15x 65 Kg PR:)
BOR: 2x15x 55 Kg PR:)
LPD: 2x15x 63,5 Kg PR:)
CGBP: 2x15x 45 Kg PR/nieuw :) Kreeg het hier om een of andere reden echt****ing warm van, intense oefening maar was ook eerst keer :x :exactly:

Shrugs: 2x15x 30 Kg PR :)
Shoulder Press: 2x15x 22 Kg PR :) BOOM :fire: Was hier echt blij mee!
Calf Raise: 2x15x 136 Kg PR :)
Biceps Curl: 2x15x 14 Kg PR :)
Whrist Curl: 2x15x 10 Kg "PR/nieuw" :zzz:
Rev. Whrist Curl: 2x15x 6 Kg "PR/nieuw" :zzz:

Bij zowel de BP als de CGBP zat misschien nog nét 5 kilo elk extra in, maarja.
Had wel weer erg veel last van bovenkant borst/ die aanhechting dus heb het maar niet geprobeerd, lekkere training!

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 22:19 ----------

Wow jij bent ook goed bezig voor je leeftijd zeg:D. hou je in de gaten.
Wat voor schema ga je nu doen?

Tnx, een deel stond al in mijn vorige post maar die heb je misschien net gemist :p. Staat nu ook na je laatste post met mijn gewichten ;). Het is een HST schema, valt veel over te lezen op op onder andere deze site. Later zal ik het volledige schema posten.

Laatst bewerkt:
"10RM maxing dag - PR"

ALLES PR :) (op BOR na...)

SQ: 2x10x 80 Kg + stang (smith) PR:)
BP: 2x10x 80 Kg PR:)
BOR: 2x10x 60 Kg :(
LPD: 1x10x 68 Kg PR:) (1x8x77 Kg, net een failure...)
CGBP: 2x10x 50 Kg PR/nieuw :)
Shrugs: 2x10x 34 Kg PR :)
Shoulder Press: 2x10x 24 Kg PR :)
Calf Raise: 2x10x 163,5 Kg PR :)
Biceps Curl: 2x10x 16 Kg PR :)
Whrist Curl: 2x10x 10 Kg
Rev. Whrist Curl: 2x10x 7 Kg "PR"

Was na de training pumped tot in mijn onderarmen. Heerlijk.

Laatst bewerkt:
wow shit...fcking nice man, ziet er echt goed uit dit:)

Bedankt man ;)

Zodadelijk weer 2x5x training. Hopen dat ik die 2x5x90 Kg nog kan benchen nu ik met mijn borst en vermoeidheid zit, liep vorige keer een beetje op de feiten voor volgens mij :P. Daarna eens mijn welverdiende 10 dagen rust nemen :o.

succes alvast, en in die 10 dagen rust doe toch wel een rustig deload:p

Vandaag ging k*t! Ben er gewoon bijna depressief van. Gewoon door die aanhechtingen bij sleutelbeen weer. Naja, ik hou gewoon 90 kilo aan dan als 2x5 bij de bench. Ik heb 2x90 succesvol gedaan dus dat lijkt me nog vrij eerlijk.

SQ: 2x5x 95 Kg + stang (smith) PR:)
BP: 2x5x 90 Kg PR:)
BOR: 2x5x 70 Kg PR :)
LPD: 1x5x 77 Kg PR:) (1x3x86 Kg, net een failure...)
CGBP: 2x5x 65 Kg PR :) (Eigenlijk 60 gedaan maar zat wederom veel meer kracht in.)
Shrugs: 2x5x 36 Kg PR :)
Shoulder Press: 2x5x 28 Kg PR :)
Calf Raise: 2x5x 172,5 Kg PR :)
Biceps Curl: 2x5x 18 Kg PR :)
Whrist Curl: 2x5x 12 Kg "PR"
Rev. Whrist Curl: 2x5x 9 Kg "PR"

Laatst bewerkt:
nette bench man

wat voor schema is dit eigenlijk? en hoevaak in de week train je dan?
Link??

Tnx!

wat voor schema is dit eigenlijk? en hoevaak in de week train je dan?
Link??

Daar had ik dit al op geantwoord :p:

Tnx, een deel stond al in mijn vorige post maar die heb je misschien net gemist :p. Staat nu ook na je laatste post met mijn gewichten ;). Het is een HST schema, valt veel over te lezen op op onder andere deze site. Later zal ik het volledige schema posten.

je gaat gewoon te hard man ,weer een nice train. een training met alleen PR's is echt ziek man:eek:

ik zie hier bijna alleen maar PR nice man

Vandaag weer eerste training van de nieuwe routine. Gelijk weer 2x15x dagen voor de komende twee weken, lekker! Is altijd weer leuk om hoog in volume te gaan, toch een pomp-training :p. Was wel weer flink wennen na zo'n lange tijd op lagere herhalingen te zitten, een week deconditionering én een paar dagen ziek.

Alles is 2x15x...Kg.

Alles erg langzaam en gecontroleerd uitgevoerd.

SQ 45 Kg
BP 45 Kg
BOR 40 Kg
LPD 50 Kg <-- Ging hier echt kapot, was echt wennen en was echt verkrampt in mijn voorarmen!
CGBP 35 Kg
Shrugs 20 Kg
Shoulder Press 16 Kg <-- Ook hier flinke burn.
Calf Raise 118 Kg
Bicep Curls 10 Kg <-- Ultra slow..
Whrist Curls 7 Kg
Reverse Whrist Curls 4 Kg

Squats gaan vanaf nu niet meer in de smith machine maar RAW. Ik weet het, het is een ramp dat dit nu pas gebeurt, maar we hadden (en hebben nu nog steeds) géén squat rek in onze gym. Ik heb het echter anders aangepakt. Ik squat nu uit het Miltary Press Rack. Ik zet het stoeltje dan op zijn laagst en loop dan naar achter door het voetsteuntje te demonteren (niet op deze foto aanwezig...). De safety bars zijn te hoog om hierin te squaten.

wel netjes, 2x15 zijn best veel herhalingen ja

aah man klote is dat dat jullie geen squat rek hebben in de gym:o, maar ja je hebt wel weer flinke volume in je training en dat is nice natuurlijk:)

wel netjes, 2x15 zijn best veel herhalingen ja

Bedankt, ik bouw dit vanaf hier natuurlijk op, moest het schema nog niet helemaal duidelijk zijn:

Ik train dus in 3 kleine cycli. Elk met of 15, of 10 of 5 herhalingen. De gewichten gaan telkens omhoog. Daarna volgen 2 weken variatie en één week rust.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 21:54 ----------

aah man klote is dat dat jullie geen squat rek hebben in de gym:o, maar ja je hebt wel weer flinke volume in je training en dat is nice natuurlijk:)

Klopt, en zo werkt het ook gewoon! Alleen beetje kijken hoe we het gaan doen als het écht zwaar wordt...

word idd erg lastig straks, marja als het nu nog gaat is het gewoon oke;). marja vind het toch raar dat er in je gym geen squat rek staat

Your Health Breda. Echt een ramp.
Voor de rest in principe genoeg apparatuur, maar ook gewoon belachelijk druk.
Tis ook een budget plek, maar ik ga erheen vanwege de afstand.

Damn dik volume zeg.

Terug
Naar boven