Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Maar je begrijpt blijkbaar niet dat mensen met andere problemen (posterior hoorn meniscus, kraakbeenletsels retropatellair,...) juist extra pijn en schade veroorzaken door diep te squatten? Bij bandproblematiek heb je gelijk, al betwijfel ik dat je beide kruisbanden en collaterale band mist.
Ik mis ze niet, ze zitten los en moeten worden vervangen. De collaterale band doet zelfs helemaal niks meer. Geen twijfel over mogelijk hoor en anders ben je altijd welkom om te zien hoe ik mijn knie van mijn onderbeen kan scheiden.
Verder is dit weer belabberde retoriek; je haalt mensen met specifieke problemen erbij als argument. Zo ken ik er nog wel een paar. Op die manier kun je elke oefening gevaarlijk maken, er is immers altijd wel iemand met een afwijking te vinden voor wie het geen goed idee is.

ik weet trouwens zeker dat de uitvoering goed zit maar weet wel waar jullie het over hebben en het is nog altijd leerzaam.
hij staat nu met zijn hakken op 2,5kilo schijven en het gaat nu stukken beter met hem maar zodra die schijven onder zijn voeten vandaan zijn komen de hakken weer van de vloer.