- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou heeft sjors iedereen geantwoord behalve mij.
Sjors, ik wil graag weten waarom ik "moet kappen" terwijl je gymz citeerde. ALs je denkt dat ik Gymz ben dan denk ik dat Bigt op de een of andere manier wel kan checken.
Ik hoop echt dat je zelf ziet dat je jezelf enorm aan het tegenspreken bent.
(Plus kinderachtig door dit gedrag van dom noemen ed).
Kan iedereen die nog geen 200 kilo squat voortaan gewoon z'n smoel houden?
wat nou als hell suus en sjors een filmpje maken van hoe diep ze nou precies met die kont zakkendan oordelen wij wel wie de mooiste kont/uuh squats heeft
![]()
(ivm andere blessure)
voel ze nu totaal niet maar ik blijf nog een dikke week thuiswat nou als hell suus en sjors een filmpje maken van hoe diep ze nou precies met die kont zakkendan oordelen wij wel wie de mooiste kont/uuh squats heeft
![]()

wat nou als hell suus en sjors een filmpje maken van hoe diep ze nou precies met die kont zakkendan oordelen wij wel wie de mooiste kont/uuh squats heeft
![]()

Dat zou in mijn geval meer dan 3 x bw zijn. Squat jij dat T? Curlen..maybe, maar squats no way.
ja tymboo ik denk dat jij dan langer squat als dat ik doe.. mijn doel was op in april 200kilo te kunnen squatten (1 rep volledig uitgevoerd, mijn kuur start over een maandje((link staat in handtekening)) maar nu zit ik dus met die klote knieenvoel ze nu totaal niet maar ik blijf nog een dikke week thuis
dit komt overduidelijk door overmatig winstrol gebruik. winstrol staat er om bekend dat het je pezen en gewrichten naar de klote helpt daarom ga ik nu anavar gebruiken die de pezen juist weer sterker maken.