MuscleMeat

Pijn aan knieën door squatten

Nou heeft sjors iedereen geantwoord behalve mij.
Sjors, ik wil graag weten waarom ik "moet kappen" terwijl je gymz citeerde. ALs je denkt dat ik Gymz ben dan denk ik dat Bigt op de een of andere manier wel kan checken.

Nou heeft sjors iedereen geantwoord behalve mij.
Sjors, ik wil graag weten waarom ik "moet kappen" terwijl je gymz citeerde. ALs je denkt dat ik Gymz ben dan denk ik dat Bigt op de een of andere manier wel kan checken.

Nee joh!

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Ik hoop echt dat je zelf ziet dat je jezelf enorm aan het tegenspreken bent.
(Plus kinderachtig door dit gedrag van dom noemen ed).

Ik noem je dom met een reden. Je kunt namelijk of niet lezen, of de interpretatie van tekst is te lastig voor je.

Ik citeer mezelf: Voor mij is dat letterlijk met mijn kont enkele cm's van de vloer, voor een ander is dat net voorbij par waarbij de heup voorbij de horizontale lijn van de knie komt.

Vervolgens kom jij met quarter squats.
Ligt in lijn met de opmerking dat je je niet met de discussie wilt bemoeien en zogenaamd ' out ' bent, om er vervolgens nog 3 replies uit te braken.

• Topic Starter Topic Starter
wat nou als hell suus en sjors een filmpje maken van hoe diep ze nou precies met die kont zakken :D dan oordelen wij wel wie de mooiste kont/uuh squats heeft:rolleyes:

wat nou als hell suus en sjors een filmpje maken van hoe diep ze nou precies met die kont zakken :D dan oordelen wij wel wie de mooiste kont/uuh squats heeft:rolleyes:

Ik pas, ik squat niet diep :D (ivm andere blessure)
Helaaaas

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Oja: weer in.
Voor ik gezeik krijg.

Ik voel een legendarische quote van mezelf opkomen

ja tymboo ik denk dat jij dan langer squat als dat ik doe.. mijn doel was op in april 200kilo te kunnen squatten (1 rep volledig uitgevoerd, mijn kuur start over een maandje((link staat in handtekening)) maar nu zit ik dus met die klote knieen :p voel ze nu totaal niet maar ik blijf nog een dikke week thuis

full front squat:

15mgq9z.jpg

Diep genoeg denk ik ;)

tymboo verpest het weer eens...

ja oke zo diep kan ik niet squatten sjors :roflol:

Dat zou in mijn geval meer dan 3 x bw zijn. Squat jij dat T? Curlen..maybe, maar squats no way.

Ja natuurlijk. Verdomme g, lekker trouwe logvolger ben jij zeg...

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

ja tymboo ik denk dat jij dan langer squat als dat ik doe.. mijn doel was op in april 200kilo te kunnen squatten (1 rep volledig uitgevoerd, mijn kuur start over een maandje((link staat in handtekening)) maar nu zit ik dus met die klote knieen :p voel ze nu totaal niet maar ik blijf nog een dikke week thuis

Wat je wel of niet kuurt lijkt mij niet echt relevant voor de discussie.
Zoek een goede fysio of beter nog, manueel therapeut en laat die er eens naar kijken.

en zeggen ''als je geen 200 kilo squat moet je niks zeggen'' is wel relevant?
je begrijpt me duidelijk verkeerd maar stel dat ik daar wel op doelden klopt het nog steeds niet wat je zegt want het maakt zeker weten uit wat je kuurt :rolleyes: dit komt overduidelijk door overmatig winstrol gebruik. winstrol staat er om bekend dat het je pezen en gewrichten naar de klote helpt daarom ga ik nu anavar gebruiken die de pezen juist weer sterker maken.
ik heb overigens ook niet om deze discussie gevraagd want het gaat niet meer over mijn vraag (dat ik er niet om heb gevraagd wil niet zeggen dat ik het niet lees want je kan zo elke dag nog wat bijleren).

Ik geef je toch tips?
Ik wilde het net nog niet zeggen, maar nu vraag je er min of meer om, dus hier komt ie. Je kan natuurlijk ook gewoon een echte vent zijn en van die troep afblijven en gewoon wat tijd en moeite stoppen in groot en sterk worden.

En ik zei dat alleen maar om een discussie die nergens heen ging af te kappen, ging ervan uit dat je dat wel begreep.

ahzo haha my bad :D
mwa het gebruik van aas vind ik juist interessant in de sport daarom houd ik me puur als hobby bezig met dopingbegeleiding en alles dat daarbij komt kijken maar ik begrijp je punt ;)

Terug
Naar boven