MuscleMeat

Pijn aan pols gaat niet weg

heb ook eens zoiets gehad. had een jaar lang last van mn pols na een wedstrijdje armworstelen. En toen trainde ik nog niet eens dus het kreeg wel z'n rust. Gek genoeg is het verdwenen toen ik begon met trainen.

heb dit ook gehad in het verleden

vanaf dan goede handschoenen ofzo aandoen die de polsondersteunen
heb toen medicijnen moeten nemen voor een onsteking van de polsen en na 14 dagen was het weer over

Ik heb ook een blessure aan m'n pols gehad door het thai-boxen waarbij m'n pols ongeveer tot 250 graden doordraaide. Ongelofelijk veel last van gehad, kon er na 6 maanden pas weer normaal mee funtioneren, alleen altijd nog met pijnklachten en een beperkt bewegingsvermogen. Ben er mee naar de dokter mee geweest heb er fystiotherapie voor gehad, maar dat heeft allemaal niet geholpen. Heb daarna nog een half jaar met klachten rondgelopen en nu is het eindelijk weer goed. Heb er alleen wel een krakende pols aan overgehouden.

Mijn klachten waren in ieder geval het zelfde als die van jouw, en ben er dus pas na lange tijd van herstelt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf ook zo'n vermoeden dat fysio niet gaat werken. Ben je er in jouw geval wel achter gekomen wat het precies geweest is?

Nee ik heb er nog steeds geen idee van wat het is geweest, ik denk zelf gewoon een langdurige iritatie tussen de kleine potjes in de pols door een extreme overbelasting. En dat herstelde maar niet omdat ik ook heel erg dwangmatig werd door steeds met mijn pols heen en weer te gaan bewegen omdat dat tijdelijk even de pijn verlichtte, maar daardoor kreeg het ook niet de kans om in een keer te genezen.

Pijn in polsen

Ik heb hetzelfde. Tijdens zware training met dumbbells van ca. 45 kg per stuk heb ik mijn polsen verziekt. Dit is nu ca. 9 jaar geleden en heb er tot op de dag van vandaag last van. Ik kan mijn polsen niet zonder pijn buigen, naar binnen of buiten. Mn. aan de linkerkant. De pijn zit aan de buitenkant, dus aan de pinkzijde. Heb al diverse dingen gedaan, zelfs een MRI scan, maar er wordt niks bijzonders gezien. Er zit een zwelling aan de buitenkant en elke beweging doet pijn. Kan niet meer trainen, geen zware dingen tillen. Ben nu bij het EMC Revalidatieteam in behandelin genomen. Ben benieuwd wat daar uit komt.

goeie eerste post/bump

Haha dit fotootje herken ik...hoe herken je een r?kker?

dus je traint niet meer?

Ik neem nu al jaren Naproxen, een ontstekings remmende pijnstiller die reuma patienten ook krijgen en dat werkt wel. Maar ik heb helemaal geen reuma! Als ik ze niet neem wordt de pijn erger.

Ik heb hetzelfde. Tijdens zware training met dumbbells van ca. 45 kg per stuk heb ik mijn polsen verziekt. Dit is nu ca. 9 jaar geleden en heb er tot op de dag van vandaag last van. Ik kan mijn polsen niet zonder pijn buigen, naar binnen of buiten. Mn. aan de linkerkant. De pijn zit aan de buitenkant, dus aan de pinkzijde. Heb al diverse dingen gedaan, zelfs een MRI scan, maar er wordt niks bijzonders gezien. Er zit een zwelling aan de buitenkant en elke beweging doet pijn. Kan niet meer trainen, geen zware dingen tillen. Ben nu bij het EMC Revalidatieteam in behandelin genomen. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Goed bezig.. :rolleyes:

Terug
Naar boven