Fitness Seller

Pinda's logboek

Krommepinda

Novice
Waardering
0
Beste krachtpatsers :rocknana:

Kleine intro:

Ik ben Tim en kom uit het altijd mooie Alkmaar te Noord-Holland.
Ik was tot medio 2007 een zeer fanatieke triatleet. Ik race nogsteeds met de motor op de diverse circuits in europa. In het seizoen rond juli 2007 woog ik 75 kg. Op dit moment weegik ruim 84kg :treuren: aan vet :D

Ik heb vorige jaar oktober een zware crash gehad met de motor en als gevolg hiervan heb ik ruim 1 jaar moeten revalideren. Mijn linkerschouder was zo goed als helemaal ingeklapt, maar na de operatie alles weer helemaal aan elkaar vast gemaakt. Het enige dat ik eraan heb over gehouden is een groot litteken en een krom lichaam (dit icm mijn afkomst), vandaar mijn forumnaam :D

Ik heb jaren aan zwemmen gedaan, maar na de operatie zit er nog steeds
een knik in mijn schouder tijdens het zwemmen. Ik heb op dit moment de helf van de kracht van mijn rechterarm in mijn linkerarm. Veel zwemmen zit er niet in op dit moment.

Mijn doel is om eerst weer aan te sterken en daarna gemotiveerd aan het trainen in het krachthonk te gaan beginnen.

Ik had voorheen een vrij streng voedings en trainingsschema, dus het volgens van schema's tijdens kracht- massatraining moet geen enkel probleem zijn.

Ik volg sinds 2 weken een revalidatieschema voor schouder en linkerarm en mag over 2 weken dit combineren met een splitschema a 3 keer in de week. Ze adviseren mij over 6 weken pas over te stappen op een ander beginner/gevorderdamateur schema. :evilnana:

Mijn statics:
Leeftijd 27
Lengte 1.83
Gewicht 84 kg
BMI: 24.7 :(

Foto's van gisteravond. Voor mezelf zal ik eerdaag ff goede foto's met camera maken en lichaamsdelen opmeten. Oh ja ben druk bezig met samenstellen van voedings en trainingsschema en zodra deze gereed zijn zal ik ze posten.

IMG_4860.jpg

IMG_4859.jpg

IMG_4856.jpg

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. Iig zullen er genoeg vragen van mijn kant komen in de desbetreffende topics

wat een hoop pinda logjes de laatste tijd hier... invasie?

succes!

Succes met je revalidatie en je quest for muscles!

succes pinda met je loggie , je bent nr 2 al

Terug
Naar boven