Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nog een lange weg te gaan naar de 10%, maar wat een verschil al zeg! Die rug en armen zijn echt monsterlijk, dat wordt echt bruut als je naar de 12% en lager gaat.
Buik is mooi plat nu. Flink wat spek kwijt. Vind m'n vetpercentage op dit moment acceptabel. Om niet te snel aan gewicht te verliezen ga ik de komende paar weken weer meer rond onderhoud eten. Ben van plan om op trainingsdagen op onderhoud te eten (of zelfs +5%) en dan ook rustdagen -20%. Dan houd ik nog steeds een deficit in totaal aantal Kcal.
Qua trainen even een weekje rust genomen. Had er simpelweg geen tijd voor (druk op werk etc.). Heeft me wel goed gedaan.
Erg tevreden met resultaat. Ben goed afgevallen en flink wat cm's op de buik kwijt. Kan weer spijkerbroeken aan die me zo'n 5 jaar niet gepast hebben. Erg prettig.
Voor nu vind ik het wel even goed. Voel me gezond en het lichaam oogt een stuk esthetischer. Wil ook niet meer veel aan BW kwijt, want ben wel wat kracht verloren. Doel is nu om op ca. 100kg te blijven en langzaamaan weer krachtgains maken. Zal dus gaan recompen. Blijf wel zoveel mogelijk clean eten. Op trainingsdagen op onderhoud of een lichte surplus en op rustdagen een kleine deficit. Hopelijk gaat vetpercentage dan ook nog iets omlaag.
@Victor: Thanks man voor je adviezen en de schema's! Heeft me echt geholpen.
Netjes Ruben, dat is mooi om te horen! Ik ben op dit moment nog bezig met een recomp artikel, die ik binnenkort op mijn nieuwe site ga publiceren. Wellicht dat je daar dan nog richtlijnen uit kan halen.