- Waardering
- 12.185
Ik denk dat er vooral nog studies gedaan moeten worden naar gezonde mensen die er wel invloed van ondervinden, welke mechanismes zorgen daar precies voor en hoe en wat wordt er allemaal beïnvloed. Die metanalyse noemde al individueel verschillend metaboslime van verschillende phyto-oestrogenen.
Stel 15-20% van de mannen is gezond genoeg en heeft die eigenschappen om er nadeel van te ondervinden, en je vult de rest van je data aan met zieken, dan zegt het gemiddelde niet meer zo veel..
Maar ondertussen wordt wel 1 op de zoveel van je jonge bevolking gecastreerd, krijgt t**ten, danwel anders beïnvloed. (er staat ook een studie bij die gevolgen van soja voor het ruimtelijk inzicht meet
kom dan ook maar met studies naar genderidentiteit en politieke affiliatie
) Zeker bovenop de rest van de omgevingsvervuiling - bpa's, fijnstof, watervervuiling, etc.
Als je kijkt naar wat er specifiek genoeg bestudeerd is is dat nagenoeg niks.
Stel 15-20% van de mannen is gezond genoeg en heeft die eigenschappen om er nadeel van te ondervinden, en je vult de rest van je data aan met zieken, dan zegt het gemiddelde niet meer zo veel..
Maar ondertussen wordt wel 1 op de zoveel van je jonge bevolking gecastreerd, krijgt t**ten, danwel anders beïnvloed. (er staat ook een studie bij die gevolgen van soja voor het ruimtelijk inzicht meet
kom dan ook maar met studies naar genderidentiteit en politieke affiliatie
) Zeker bovenop de rest van de omgevingsvervuiling - bpa's, fijnstof, watervervuiling, etc.Als je kijkt naar wat er specifiek genoeg bestudeerd is is dat nagenoeg niks.

) en kreeg als voeding, you guessed it, zuivel, ondanks duidelijk aan te geven dat hij geen dierlijke producten kreeg en van Afrikaanse komaf is, wat zuivel sowieso al iffy maakt. Daarbij weet ik niet of hij omni wilt eten als hij ouder is. Ik zie dus wel het nut van je kinderen dierlijke producten geven, maar dat is meer uit praktisch oogpunt.