AndroidHealthClinic

Peiling Plantaardig eten en krachttraining combineren??

Matige rel. Iemand een stukkie vlees?

Toch een sterke topic dit

Ik vind dat @Kathlinoo zich goed staande weet te houden in deze “discussie”, is zij nou zo slim, of de rest zo dom?
Vegans, in het algemeen, hebben doorgaans al een hele leerschool gehad door de weerstand in de directe omgeving. Daardoor wordt en/of lijkt men al gauw geschoolder.

Vegans, in het algemeen, hebben doorgaans al een hele leerschool gehad door de weerstand in de directe omgeving. Daardoor wordt en/of lijkt men al gauw geschoolder.

Ik denk dat het in dit moment meer aan tegenstanders ligt.

Are you with or against her? :D

Waarom gelijk de aanname dat als je geen voorstander bent van Vegan je een tegenstander bent.
Ieder zijn ding. Het is niet mijn ding maar iedereen moet weten wat hij zelf doet.
Ben geen roker, maar geen tegenstander van roken.

Alleen maar blijven roepen dat het beter is, gezonder is etc. gaat mij wel iets te ver.

Waarom gelijk de aanname dat als je geen voorstander bent van Vegan je een tegenstander bent.
Ieder zijn ding. Het is niet mijn ding maar iedereen moet weten wat hij zelf doet.
Ben geen roker, maar geen tegenstander van roken.

Alleen maar blijven roepen dat het beter is, gezonder is etc. gaat mij wel iets te ver.

Waar doet ze dat dan?

Ik weet niet heel veel over dit onderwerp, ik lees ook niet alles in dit topic. Respecteer ieders mening. De beweegredenen van K. ken ik enigszins, ook niet meer dan dat, en vind ik bewonderenswaardig. Los van de vraag of dat het ideale plaatje is van gezond zijn c.q. leven. Dat beslist een ieder voor zich. Ze zal er gerust een en ander over weten daar ze zich al jaren inleest, vermoed ik.

Je kent de link Soja en isoflavonen?
Bekijk het artikel dan nog maar een keer, Goedemiddag.

3119144_1_Guhl_haarverf_Cremekleuring_40_M_bruin.jpg

moet zeggen staat haar wel goed

Wat zullen deze, wat zijn het, ervan vinden?

Wat zit die Oberst f**got nou vegan te doen dan?

Dit topic is vlees noch vis

Terug
Naar boven