XXL Nutrition

Peiling Plantaardig eten en krachttraining combineren??

Ik eet misschien wel vlees van lokale slagers en bedrijven? Weet zeker dat die bedrijven het rund gewoon op gras/hooi en brokken hebben staan zonder mega partijen soja.
Zoals aangegeven probeer ik bewust vlees te eten.
Prima instelling. Er zijn gelukkig steeds meer bedrijven die inzien dat hiervoor een markt is.

Indeed.
Een omnivoor (Latijn: omnis, "elk, ieder"; vorare, "eten") of alleseter is een dier dat zowel plantaardig als dierlijk voedsel kan eten om te overleven. :trollface:
Er is een verschil in overleven en gezond leven.

Ik kan ook iemand zijn pis drinken om te overleven, Niet dat het heel gezond is.... Maar ik zal er niet dood aan gaan.

Er is een verschil in overleven en gezond leven.

Ik kan ook iemand zijn pis drinken om te overleven, Niet dat het heel gezond is.... Maar ik zal er niet dood aan gaan.
Er is een verschil tussen jouw mening en wat de wetenschap zegt.
Wacht nog steeds op je onderzoek van 1950 tot 2010 hoor.

Jij denkt dat je niet dood gaat gaan door enkel pis te drinken? Oke dan :').

Er is een verschil tussen jouw mening en wat de wetenschap zegt.
Wacht nog steeds op je onderzoek van 1950 tot 2010 hoor.

Jij denkt dat je niet dood gaat gaan door enkel pis te drinken? Oke dan :').
Scroll gewoon even terug. Of ben ik nog steeds je eten aan het kauwen??

Jij begint met overleven, urine kan je op overleven. Jij legt zelf de link zowel plantaardig als dierlijk voedsel kan eten om te overleven.

Dat zijn de studies die gebeurd zijn tussen 1950 en 2010 slimmerik. Geen studie die van 1950 tot 2010 heeft geduurd. :roflol:
Nee maar wel 60 jaar aan onderzoeken waarin staat wat de risico's zijn. Je zult zien dat bepaalde bevindingen uit het begin aan het eind nog steeds terug komen. Nog steeds niet gelezen dus.
Soms denk ik dat je stiekem je haar hebt geverfd :laugh:

Nee maar wel 60 jaar aan onderzoeken waarin staat wat de risico's zijn. Je zult zien dat bepaalde bevindingen uit het begin aan het eind nog steeds terug komen. Nog steeds niet gelezen dus.
Soms denk ik dat je stiekem je haar hebt geverfd :laugh:

Dat onderzoek van 1950 tot 2010 is één van de weinige langlopende onderzoeken, maar zoals eerder aangegeven past dat niet in jouw waarheid.
Maak jezelf niet belachelijk.. Je hebt je link overduidelijk zelf niet eens bekeken. Zoals ik al zei heb ik de studies van jouw link (wat dus niet 1 studie is, zoals jij dacht) bekeken die gaan over kanker en hormonen.

Je kent de link Soja en isoflavonen?
Bekijk het artikel dan nog maar een keer, Goedemiddag.

3119144_1_Guhl_haarverf_Cremekleuring_40_M_bruin.jpg

Een me
Indeed.
Een omnivoor (Latijn: omnis, "elk, ieder"; vorare, "eten") of alleseter is een dier dat zowel plantaardig als dierlijk voedsel kan eten om te overleven. :trollface:
Dat kan ik zeker, ik ben er ook best goed in. 600 gram vlees, 1 kg groenten en 3 stuks fruit per dag. Goed hè? Ja, ik heb ook Latijn geleerd, maar waar haal jij het woord 'kan' vandaan?

Koekje er bij?
Koek.png

Lekker deze shit helemaal vol bombarderen met linkjes om je gelijk te krijgen!

Terug
Naar boven