AndroidHealthClinic

Peiling Plantaardig eten en krachttraining combineren?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:popcorn:
natuurlijk niet met popcorn maar een bak met minisnacks om wel in het thema te blijven
 
:popcorn:
natuurlijk niet met popcorn maar een bak met minisnacks om wel in het thema te blijven
Capture.JPG
 
Weet je, het is allemaal de schuld van Trump én Arnold is de grootste faggot ooit. Dat die vent kapot valt met zijn bitch tits.
 
https://gamechangersmovie.com/the-film/

mooi documentary waar Arnold Schwarzanegger met nog aantal vegan atleten met pure waarheid naar buiten komt over vlees eten :D
Ja want documentaires doen altijd iets van twee kanten belichten. Misschien wel de meest waardeloze bron die je ooit kunt hebben.

Gay ass vegan propaganda voor sojabois. Echte mannen eten vlees en zijn daardoor groot en sterk.
 
Ja want documentaires doen altijd iets van twee kanten belichten. Misschien wel de meest waardeloze bron die je ooit kunt hebben.

Gay ass vegan propaganda voor sojabois. Echte mannen eten vlees en zijn daardoor groot en sterk.

Laat je het weten wanneer je stats beter zijn dan Clarence Kennedy?
 
Of ff wat minder vlees eten.
 
https://gamechangersmovie.com/the-film/

mooi documentary waar Arnold Schwarzanegger met nog aantal vegan atleten met pure waarheid naar buiten komt over vlees eten :D genoeg wetenschap bewijs :p
Ja heb 'm gezien, jammer dat het topic inhoudelijk weinig waarde bevat.

Hoop dat er een tegenpool komt die zaken weerlegd te ja of te nee. Zoals ook al werd gezegd is dit helaas maar een kant van het verhaal. Welke simpelweg "plantaardig eten is alles".

Ik ben helaas te lui om honderden onderzoeken zelf door te lezen maar tegenwoordig kan je bijna niks meer geloven :o
 
Ik ben helaas te lui om honderden onderzoeken zelf door te lezen maar tegenwoordig kan je bijna niks meer geloven :o
Of je wilt iets geloven en zoekt tussen (tien)duizenden onderzoeken er de geschikte onderbouwingen bij. Zo kunnen mensen geloven wat ze willen maar in realiteit komt het neer op jouw post.
 
Of je wilt iets geloven en zoekt tussen (tien)duizenden onderzoeken er de geschikte onderbouwingen bij. Zo kunnen mensen geloven wat ze willen maar in realiteit komt het neer op jouw post.
Zo werkt het inderdaad.

Ik moet zeggen dat beide partijen in dit topic toch wel interessante punten aanhaalt. Voor de toewijding van HUARGH heb ik toch wel respect, al kan ik er mij niet in vinden. Ik vermoed dat de waarheid, zoals met de meeste dingen, ergens in het midden zit.
 
Back
Naar boven