MuscleMeat

Plateau bankdrukken

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
@TS: gooi bankdrukken er eens een tijdje uit en concentreer je op een OH press.

Mijn ervaring is dat sterkere (voorkant) schouder ook meestal meer op de bank opleverd.
Ja goeie, zat ik ook al aan te denken. Ik begin al een hele lange tijd met bankdrukken en als 3e oefening pas schouders. Ik ga is beginnen met military press.
 
bij mij zorgt (chest) dippen voor een sterkere bench :dunno:
 
Is het mogelijk om als naturel 160 kg te bankdrukken, met een vetpercentage 12/15% ?
 
Is het mogelijk om als naturel 160 kg te bankdrukken, met een vetpercentage 12/15% ?
In onze gym bankdrukt een natty 180kg gepauzeerd en staat die op 12-15%. Hij is wel 190 of zo en 105kg maar het kan dus.
 
In onze gym bankdrukt een natty 180kg gepauzeerd en staat die op 12-15%. Hij is wel 190 of zo en 105kg maar het kan dus.
Heel impressive als die naturel is. Hij zal wel heel powerlift gericht trainen dan. 160kg lijkt mij wel een hele mooie prestatie, om daar te komen als naturel.
 
Effe een andere vraag nog. Nu heb ik natuurlijk die 3x3 gedaan op de flat benchpress, van 130kg 1rm naar 140kg gegaan. Is het mogelijk om die 3x3 ook nog op de incline benchpress te doen? Waardoor ik mischien nog wat hoger kom uit eindelijk op de flat bench?
 
Wie heeft bewezen dat hij natty is?
Omdat we wel eens over kuren praten en hij heel benieuwd is wat die drukt als die zou kuren. 100% zeker weet ik het niet, maar hij is wel echt gebouwd voor de bench press.
Heel impressive als die naturel is. Hij zal wel heel powerlift gericht trainen dan. 160kg lijkt mij wel een hele mooie prestatie, om daar te komen als naturel.
Ja echt een zieke bencher en 190cm en 105kg wegen helpt natuurlijk ook wel mee. Als je 160cm ben ga je natuurlijk nooit 160kg benchen en zeker niet als je onder de 100kg weegt.
 
Omdat we wel eens over kuren praten en hij heel benieuwd is wat die drukt als die zou kuren. 100% zeker weet ik het niet, maar hij is wel echt gebouwd voor de bench press.

Ja echt een zieke bencher en 190cm en 105kg wegen helpt natuurlijk ook wel mee. Als je 160cm ben ga je natuurlijk nooit 160kg benchen en zeker niet als je onder de 100kg weegt.
Dan heb ik effe mazzel dat ik 185cm lang, ben en 100kg weeg :P
 
Dan heb ik effe mazzel dat ik 185cm lang, ben en 100kg weeg :P

Alleen jammer dat je een Joel Beukers fan bent. Alleen daarom hoor je al een ban te krijgen.
 
Alleen jammer dat je een Joel Beukers fan bent. Alleen daarom hoor je al een ban te krijgen.
Ik heb die naam al is eerder voorbij horen komen, maar weet nog steeds niet wie dat is. Blijkbaar ken jij hem beter dan ik.
 
je bent pas echt sterk (en knap) vanaf de 1.90 ,dus helaas pech voor jou
Telt het ook niet als ik me powerlift schoenen aan heb met hak verhoging? dan ben ik namelijk wel net 1.90.
 
Alleen jammer dat je een Joel Beukers fan bent. Alleen daarom hoor je al een ban te krijgen.
Eens, je moet het hem wel nageven hoe geniaal hij het gedaan heeft qua marketing etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven