MuscleMeat

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
misschien deed ik dat wel bewust """russian "bear" """
wat jij wilt
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
killy
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

ik spelde het trouwens ook verkeerd zie ik nu :(

-

Laatst bewerkt:
Naar mijn mening bestaat er geen "goed" werkend systeem, simpel weg omdat er bij wat voor soort instelling dan ook er altijd sprake is van machtsmisbruik.
Toch vind ik momenteel dat het volk te veel inspraak heeft, dus ik zie graag minder stemmers-praat en wat meer hoe-komen-we-verder-praat.

Wat mijn zeer aansprak was een filosofen aristocratie, lijkt mij het beste.
Maar goed, democratie is misschien de beste manier om machtsmisbruik tegen te gaan, heb er zelf niet genoeg verstand van.

Al heb ik wel het idee dat we nooit het "beste" politieke systeem hebben, maar het "minst slechte" systeem.
Ook moeten we af van de angst tegen niet democratische systemen, ik vind dat er zonder afschuw naar communisme en andere vormen gekeken moet worden.

Ik hoop op een nieuwe verlichting, als we allemaal zo bang blijven voor niet democratische systemen, krijg je het zelfde als met de kerk. Als we zo door gaan hadden we nog steeds allemaal god de schuld gegeven van alle natuurrampen :).

misschien eens tijd om ergens een afrikaans landje te gaan gebruiken als proefland voor verschillende systemen? :D

Met dat dik gedrukte ben ik het eens, ja. Democratie is de minst slechte oplossing.

Oh, trouwens, Russian Bear, je wil een wet tegen dikke mensen? Heb je de stats van je internetvriendinnetje wel bekeken?

Met dat dik gedrukte ben ik het eens, ja. Democratie is de minst slechte oplossing.

Oh, trouwens, Russian Bear, je wil een wet tegen dikke mensen? Heb je de stats van je internetvriendinnetje wel bekeken?

Fijn dat we het ergens over eens zijn :)

het dik gedrukt vind ik niet lief! :mad:

misschien is dit onze vrij kaart naar dwdd!
F*CK YEA. Jij, ik, Hardcore, klaasje en iemand die ook in het echte leven traint (het liefste een chick want we zijn no homo's)

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Zij is niet iemand die je op straat na kijkt van damn wat is dat vatsig.

Ik heb het over mannen met warme zacht boobs, die zeggen dat ze niet af KUNNEN vallen. Die houding is een van de grootste problemen van onze samenleving.

Jaja, HardcoreNL en Russian Bear, de intellectuele zwaargewichten die daar aan die tafel thuis horen om eens fijntjes hun interessante verhaal te doen.

Kan je ons nog een keertje verwennen met je romantische internetpoëzie, "Russian Bear"?

Hoogstaande discussies weer in dit interessante subforum.

Ja maar face to face ken ik mensen wel overtuigen.

Dankzij mij ben jij gestopt met die pretentieuze aanhalingstekens;)

Nee, "Russian Bear", want die aanhalingstekens hebben een bepaalde functie die je blijkbaar ontgaan is. Oftewel: soms is er reden om ze te gebruiken en soms niet. Maar ik vond je posts erover zulk gezeik dat ik er niet op in ben gegaan. Kijk eens om je heen op dit forum zou ik zeggen, heel veel mensen gebruiken het met een functie.

• Topic Starter Topic Starter

Ik zal morgenochtend uitgebreid reageren op de post van EricR. Alles is een stukje gecompliceerder dan dat jij zegt maar wat je zegt klopt, behalve dat ik de aas wou gebruiken dan. Ik was 16 idd in de tijd dat dat account is aangemaakt maar zoon post plaatsen waarbij je laf doet en dingen bedoelt terwijl je de feiten niet kent is niet netjes. Waarom ik nog reageer hierop is omdat ik niet herinnerd hoef te worden op basis van jouw laffe post

Nee, "Russian Bear", want die aanhalingstekens hebben een bepaalde functie die je blijkbaar ontgaan is. Oftewel: soms is er reden om ze te gebruiken en soms niet. Maar ik vond je posts erover zulk gezeik dat ik er niet op in ben gegaan. Kijk eens om je heen op dit forum zou ik zeggen, heel veel mensen gebruiken het met een functie.
noem de functie in de hierboven gequote post

Ik zal morgenochtend uitgebreid reageren op de post van EricR. Alles is een stukje gecompliceerder dan dat jij zegt maar wat je zegt klopt, behalve dat ik de aas wou gebruiken dan. Ik was 16 idd in de tijd dat dat account is aangemaakt maar zoon post plaatsen waarbij je laf doet en dingen bedoelt terwijl je de feiten niet kent is niet netjes. Waarom ik nog reageer hierop is omdat ik niet herinnerd hoef te worden op basis van jouw laffe post
Aas gebruiken op je zestiende, pauper!:)

noem de functie in de hierboven gequote post

Ik geef er de toon van de post mee aan, eigenlijk. Bij iemand die ik mag en waar ik het mee eens ben, zou ik nooit aanhalingstekens gebruiken. Zie het als een reactie op dingen die niet helemaal serieus te nemen zijn.

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Als jij op je zestiende aan AAS wil beginnen dan betekent het dat juist jij de feiten niet kent, want dat is gewoon idioot. Lef heb je wel in ieder geval, om zo op een mod te reageren. Of het handig is, dat is weer een ander verhaal.

Terug
Naar boven