MuscleMeat

post hier je favoriete vakantiefoto(s) van zomer 2009

Nee hij wordt alleen 6 keer geqoute hoe geweldig zijn fysiek is terwijl ik dat niet zo vind... dus dat geef ik eventjes aan.

Uhm... Dit is post je foto forum.. Toch normaal dat de foto's beoordeelt worden? En het is nu eenmaal een goed fysiek. Als je dat niet vind moet ik toch akkoord met die oogkleppen.

Ik had al gezegd dat het goed was alleen niet zo geweldig als dat iedereen beweert!!!

nu klaar miereneukers@!!

skinnie zegt: geweldig!

Niet loes?

in de gym met nauwelijks dumbbells en of toestellen dus primitieve training maar wel leuk op je vakantie :p

IMG_0370.JPG

Nee ik heet Lies

En deze hierboven is dus weel gruwelijk!

Wat loopt iedereen nou te geilen hierop...

alleen een nette borst, droog en een zeer dunne middel (wat ie dus altijd al had)

ok neemt niet weg dat het er goed uitziet maar het wordt wel heel erg de hemel in geprezen hoor!!

Ik had al gezegd dat het goed was alleen niet zo geweldig als dat iedereen beweert!!!

nu klaar miereneukers@!!

Nee ik heet Lies

En deze hierboven is dus weel gruwelijk!

Dat commentaar slaat ook helemaal nergens op ???

Nog eentje gevonden op een vriends facebook:

(Vind het altijd zo zwakjes om er bij te vermelden (waar of niet waar) dat iemand net lang ziek is geweest, niet heeft getraind etc, maar veel kilo's verloren door overlijden van vader, tevens ook nog een ingescheurde bicep gehad je ziet nog de rest van wat over is van een hele blauwe arm; mijn rechterbicep)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wie kuurt, scheurt zijn bicep sneller :o :D

Zomer 2009 :D

714054846_6_XvRS.jpg

ikke zomer 2009 op vakantie in onze tuin :D

SDC10542_2.JPG

[Link niet meer beschikbaar]

Bierfietstocht :D leuk contrast ;)

dat niemand hier niets over zegt en ingaat op die mental ill loesbiet. die kale is gewoon een ongelooflijk beeeeeeeescht geworden.

echt facking bruut kale!!!!!!!!!!!

alleen een nette borst, droog en een zeer dunne middel (wat ie dus altijd al had)

ok neemt niet weg dat het er goed uitziet maar het wordt wel heel erg de hemel in geprezen hoor!!

Vetgedrukte : Eerst moest hij moddervet worden om jouw prestatie nogmaar te evenaren?

Ik zie het probleem niet zo. Aardig fysiek en voor velen blijkbaar een streven (ook niet voor mij maar oke)?

@ kale : ****ing buff!! Die nieuwe foto's ook, sick.

:roflol:

hoor ik daar... Borderlineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?

Terug
Naar boven