Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hij wordt alleen 6 keer geqoute hoe geweldig zijn fysiek is terwijl ik dat niet zo vind... dus dat geef ik eventjes aan.

Ben jij dat weer Tjooky? Ga eens terug naar je eigen account.Ik had al gezegd dat het goed was alleen niet zo geweldig als dat iedereen beweert!!!
nu klaar miereneukers@!!
Ben jij dat weer Tjooky? Ga eens terug naar je eigen account.

Nee ik heet Lies
En deze hierboven is dus weel gruwelijk!
Wat loopt iedereen nou te geilen hierop...
alleen een nette borst, droog en een zeer dunne middel (wat ie dus altijd al had)
ok neemt niet weg dat het er goed uitziet maar het wordt wel heel erg de hemel in geprezen hoor!!
Ik had al gezegd dat het goed was alleen niet zo geweldig als dat iedereen beweert!!!
nu klaar miereneukers@!!
Nee ik heet Lies
En deze hierboven is dus weel gruwelijk!

Nog eentje gevonden op een vriends facebook:
(Vind het altijd zo zwakjes om er bij te vermelden (waar of niet waar) dat iemand net lang ziek is geweest, niet heeft getraind etc, maar veel kilo's verloren door overlijden van vader, tevens ook nog een ingescheurde bicep gehad je ziet nog de rest van wat over is van een hele blauwe arm; mijn rechterbicep)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
Bierfietstochtleuk contrast
![]()
alleen een nette borst, droog en een zeer dunne middel (wat ie dus altijd al had)
ok neemt niet weg dat het er goed uitziet maar het wordt wel heel erg de hemel in geprezen hoor!!