MuscleMeat

post hier je favoriete vakantiefoto(s) van zomer 2009

t03llh.jpg

Hier oog je minder buff...

Verder prima, vooral de LatSpread

Waren er genoeg invalidewc's?

er waren er 2, best klote.. als er één naar de wc moet, moeten ze opeens alle 4:( maar in groepjes van 2 ging het best pfff... best wel een gedoe...
opa en oma mogen dan eerst, moet ik ze eerst helpen uitkleden in dat benauwde hokje en dan snel wegwezen voor ze alles laten lopen.. die ouwtjes stinken best:(
en na 10 minuten hoor ik dan: ben klaar!
ik dat hok weer in.... sta ik te kokhalzen van de stank:o

er waren er 2, best klote.. als er één naar de wc moet, moeten ze opeens alle 4:( maar in groepjes van 2 ging het best pfff... best wel een gedoe...
opa en oma mogen dan eerst, moet ik ze eerst helpen uitkleden in dat benauwde hokje en dan snel wegwezen voor ze alles laten lopen.. die ouwtjes stinken best:(
hhaha waar was dat dan?

Maar je bent wel een lieverd, dat je het doet, magere! ;)

skinnie is eigenlijk een goed mens!

Als je maar een maat bent van em, anders draait hij je nek om bij de kleinste dingen.

Ofniet skinny, mattie van muh :roflol:

2 jaar geleden @ Egypte (hurghada)...

Dit jaar @ Centerparks en Knokke,... :rolleyes::o

Lijpe fotos :D

1z73o5y.jpg

15dw8l2.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was t chill in Knokke??, Wanneer was je er? want ik had direct eerste foto idee dat ik je ooit had gezien.. kan goed zijn in Knokke!

me Opie en Omie wonen er :o, zooo chill vind ik t altijd daar.. vooral de auto's die er rond rijden en de blonde chicks, mwoohh altijd fees:D

Was t chill in Knokke??, Wanneer was je er? want ik had direct eerste foto idee dat ik je ooit had gezien.. kan goed zijn in Knokke!

me Opie en Omie wonen er :o, zooo chill vind ik t altijd daar.. vooral de auto's die er rond rijden en de blonde chicks, mwoohh altijd fees:D
opie en omie? wtf

Terug
Naar boven