- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Gefeliciteerd met je eerste plaats man!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Beetje aangebrand van het zonnige Ibiza!
Lol, wist niet iedereen dat..?

heerlijk weer die haat. Dit is niet het post hier je gespierde vakantiefoto's topic.
Mijn oudste zoon en ik..Zeeland 2009

wat ben jij een ecto en ook nog trots die foto posten volgens mij train je niet eens.

Heerlijk weer die haat. Dit is niet het post hier je gespierde vakantiefoto's topic.
. Dit nou niet de beste positie om gefotografeerd te worden als je iets wil showen... Het is een show-je-vakantie-foto topic, niet een kijk-mij-eens-buff-zijn topic (Maar zoals je in mijn gallerij ook kan lezen, heb ik al een tijdje niet echt veel getraind
) 
Gelijk heb je.Idd. Dit nou niet de beste positie om gefotografeerd te worden als je iets wil showen... Het is een show-je-vakantie-foto topic, niet een kijk-mij-eens-buff-zijn topic (Maar zoals je in mijn gallerij ook kan lezen, heb ik al een tijdje niet echt veel getraind
)
Da's m'n zusje![]()

big up....Heerlijk weer die haat. Dit is niet het post hier je gespierde vakantiefoto's topic.
Idd. Dit nou niet de beste positie om gefotografeerd te worden als je iets wil showen... Het is een show-je-vakantie-foto topic, niet een kijk-mij-eens-buff-zijn topic (Maar zoals je in mijn gallerij ook kan lezen, heb ik al een tijdje niet echt veel getraind
)
Da's m'n zusje![]()
Idd. Dit nou niet de beste positie om gefotografeerd te worden als je iets wil showen... Het is een show-je-vakantie-foto topic, niet een kijk-mij-eens-buff-zijn topic (Maar zoals je in mijn gallerij ook kan lezen, heb ik al een tijdje niet echt veel getraind
)
Da's m'n zusje![]()

Mijn oudste zoon en ik..Zeeland 2009