Fitness Seller

post hier je favoriete vakantiefoto(s) van zomer 2009

dacht dat jij dat was die dat een x zei in het 'dagboek' van Loo??
kan me ook vergissen...

sad but true, goed geheugen man ;)

en daarbij de meeste trainen als mietjes, vandaag nog een, die traint geen benen, want, nu komtie, hij moet toch met materialen de trap op en af op het werk........:D

Hoi!:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goede benen;) en leuk groen kapsel:rolleyes:

was leuke vakantie (renesse afgelopen week). stond bekend als de grillmeister, 1e paar dagen sowieso 50 euro per dag aan vlees en 1 shaker mix, pot spierziebonen, aardappelschijfjes. daarna was het geld snel op ik wist niet dat ik zoveel had gegeten.
en daar komt nog bier + op stap bij.

oftewel, in de vakantie 80->77.5kg gegaan :(

28ho9ae.jpg

aardig buff bob...naturel?

was jij niet 1 van de grootste van je gym?? veelbelovende gym heb je dan

:roflol:!!

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Het is trouwens dus waar dat Nederlanders erg veel op reis gaan naar die campings? :roflol: Ziet er wel gezellig uit, beetje betalen om bij minimaal comfort lekker dicht op elkaar gestampt te zitten. :thumbs:

:roflol:!!

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Het is trouwens dus waar dat Nederlanders erg veel op reis gaan naar die campings? :roflol: Ziet er wel gezellig uit, beetje betalen om bij minimaal comfort lekker dicht op elkaar gestampt te zitten. :thumbs:

minimaal comfort gek de koelkast die we mee nemen is net zo groot als die we thuis hebben en we hebben ook gewoon een groot gasfornuis mee:D

8yi96p.jpg

Turkije, Bodrum, 2009

samen met me (ecto) broertje lol:p

Ziet er goed uit GZHN!

30bdbbl.jpg

graspop metal meeting, kapotgezopen en andere ongein.

Large and in charge. Potverdorie.

buff beescht !

Terug
Naar boven