AndroidHealthClinic

Powerbuilding log Brugsekracht

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Slotje, ik ga niet meer posten.

Laatst bewerkt:
Mn motivatie is helemaal weg

Hoezo, vertel eens man

Ik heb er momenteel geen zin meer in, het was leuk om samen te trainen maar alleen trainen vind ik niks aan

Laatst bewerkt:
Ik heb er momenteel geen zin meer in, het was leuk om samen te trainen maar alleen trainen vind ik niet niks aan

Jammer man. Maar je leert toch vanzelf wel mensen kennen? Denk dat als je een tijd niet traint, dat je je alleen maar slechter gaat voelen.

Ik heb er momenteel geen zin meer in, het was leuk om samen te trainen maar alleen trainen vind ik niet niks aan

Het is natuurlijk een andere situatie nu. Wat maakt het voor jou zo leuk om samen te trainen met iemand? Welk gemis ervaar je daar nu van?

Ik denk dat je eens met iemand moet gaan praten man.

Succes vent.
Velen (ook hier) zijn je voor gegaan.
Dat je erkent dat er iets niet goed zit betekend dat je al op weg bent om weer "beter" te worden.

Ik heb een oplossing gevonden. Mn beste maat heb ik aangespoord om elke maand progressie op te vragen, op lichaamsgewicht, op lichaamsmaten, op krachtstats en op foto's. Hij is heel belangrijk in mn leven, ik wil dat die trots op mij is. Hij gaat me opvolgen en me de huid volschelden als het niet vooruitgaat. Daar ben ik heel blij mee, zo'n motivator, dat gaat me zeker helpen. Tof, zulke maten! Ik ga woensdag weer trainen, hoe weet ik nog niet, want ik ben bang dat ik alle opgebouwde kracht weer verloren heb.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 13:07 ----------

Het is natuurlijk een andere situatie nu. Wat maakt het voor jou zo leuk om samen te trainen met iemand? Welk gemis ervaar je daar nu van?

Als je samen traint, ben je niet zo zelfbewust, en zo motiveer je elkaar, ook al omdat je afgesproken hebt. En het is gewoon leuker. Als ik ergens alleen ben, voel ik me ook heel alleen. Ik ben meer op mn gemak samen met iemand, niet dat die mn hand moet vasthouden of zo, gewoon, aanspraak hebben en er niet alleen voor staan.

Laatst bewerkt:
Reg Park Hard Work 5x5 routine

Zal ik nog posten of niet? Vanavond ga ik trainen, het schema is Reg Park Hard Work 5x5 Routine geworden. Althans, op dag 1, die ik omwissel met een wat aangepaste dag 2 (eigen creatie). 3x per week dat schema van dag 1 leek me wat teveel van het goede. Lineaire progressie en de oefeningen vaak doen zorgt ervoor dat ik laag kan beginnen en in stappen van in eerste instantie 7,5 kg, dan 5 kg en dan 2,5 kg terug kan stijgen naar de gewichten die ik ooit deed. Bij Wendler, waarbij je de grote oefeningen niet zo vaak doet, gaat dat veel te traag, of zou ik nu te hoog moeten beginnen. Starting Strength was me qua oefeningvariatie te beperkt, vandaar Reg Park's Old School schema.

DAG 1
Hyperextension 1x25
DB pullover 2x15
Bench press 5x5 (60%, 80%, 3x100%)
Squat 5x5 (60%, 80%, 3x100%)
SL Deadlift 5x5 (60%, 80%, 3x100%)
Bent-over BB row 5x5 (60%, 80%, 3x100%)
Overhead barbell press 5x5 (60%, 80%, 3x100%)
Decline sit-up 1x25

DAG 2
Hyperextension 1x25
Incline barbell press (12/12/10/8/6 opbouwend gewicht)
Cable crossover (12/12/10/8/6 opbouwend gewicht)
Squat 5x5 (60%, 80%, 3x100%)
Deadlift 3x5 (60%, 80%, 100%)
Pull-ups 3x maximum reps
Upright row (12/12/10/8/6 opbouwend gewicht)
Decline sit-up 2x25

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven