AndroidHealthClinic

Powerbuilding log Brugsekracht

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed plan.
Als je de gedrevenheid van Chris kan evenaren komt het wel goed.
Succes.

Mooie doelen!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wilde alvast deze lay-out online zetten, dit lijkt mij wel een hele duidelijke opzet. Ik ga zo dadelijk trainen, dus dan zal ik zien of ik dit werkelijk heb kunnen doen. Dan pas ik ook de getallen eventueel aan als dat nodig is. Even een voorbehoudje dus. Maar reacties op de lay-out zijn natuurlijk welkom.

[FONT=Arial Narrow, sans-serif][FONT=Arial Narrow, sans-serif]DONDERDAG 29 DECEMBER 2011[/FONT]
[FONT=Arial Narrow, sans-serif]Wendler 5/3/1 Squat & Bench press, geen assistance[/FONT]

[FONT=Arial Narrow, sans-serif]SQUAT 5/3/1............ | 50,0 KG * 5 | 62,5 KG *5 | 75,0 KG * 3 | 82,5 KG * 5 | 95,0 KG * 5 | 107,5 KG * 7 (REP-OUT)[/FONT]
[FONT=Arial Narrow, sans-serif]BENCH PRESS 5/3/1 | 27,5 KG * 5 | 35,0 KG * 5 | 42,5 KG * 3 | 45,0 KG * 5 | 52,5 KG * 5 | 57,5 KG * 7 (REP-OUT)[/FONT]
CARDIO:
[FONT=Arial Narrow, sans-serif]Geen kleur = volgens plan, niets meer en niets minder[/FONT]
[FONT=Arial Narrow, sans-serif]Groen = PR of vooruitgang [/FONT]
[FONT=Arial Narrow, sans-serif]Rood = Niet gehaalde PR of achteruitgang[/FONT]

Zaterdag doe ik dan deadlift 5/3/1 en Press 5/3/1 zonder assistance, zodat ik maandag 3x per week full-body Wendler kan gaan doen.

[FONT=Arial Narrow, sans-serif]Voorlopig nog niet veel groen want ik begin natuurlijk met lagere gewichten dan ik al gekund heb. Aan het eind van elke cyclus zet ik alle resultaten nog eens op een rij, om het overzicht te bewaren, dan leest dit log ook gemakkelijker. [/FONT]
[/FONT]

Laatst bewerkt:
Wat betreft layout, onder elkaar leest wat makkelijker, overzichtelijker :p

Ja ik zie dat het bij een ander scherm niet mooi per oefening op 1 lijn komt. Aanpassen dan maar.

De training van vanavond is in de soep gelopen. Daardoor heeft de training van zaterdag ook geen zin, aangezien ik maandag met een volledige trainingsweek wil beginnen. Het was veel te druk in de gym waar ik voor het eerst kwam, alles was bezet, door enorme kerels. Ik was enorm geintimideerd. Ik voel me echt niet op mn gemak zo helemaal alleen. Ik wilde eens enkele maanden elders trainen tot mn maat weer kan meedoen, omdat ze in de gym waar we samen trainden, geen goed squatrack hebben voor alleen te trainen. Geen safety bars.

Maar ik ga me dan inschrijven in de Eurogym in Brugge, alles is daar en er is altijd weinig volk. Dan in april weer bij Pure Senses.

Ik weet het, het was zwak, maar ik was echt niet op mn gemak vanavond. Ik kan zo enorme onzekerheidsaanvallen hebben, kan er niks aan doen.

Volgende keer er gewoon tussen gaan, bij ons lopen ook van die klere kasten 2 meter lang, breed enz enz...maar ze helpen je maar als te graag ;)

Laat je niet afschrikken man :)...gewoon gaan Bam ;)

Volgende keer er gewoon tussen gaan, bij ons lopen ook van die klere kasten 2 meter lang, breed enz enz...maar ze helpen je maar als te graag ;)

Laat je niet afschrikken man :)...gewoon gaan Bam ;)

Precies, gewoon gaan. Valt juist veel te leren daar en zal je straks zelfs motiveren. ;)

Pfff de moed is me echt in de schoenen gezakt vanavond, ik hoop dat het weer in orde komt

Kan er zelfs niet van slapen, ben er na een uur maar weer uit gegaan, ik voel me zo'n loser nu

Ja je hebt gelijk natuurlijk, zal wel weer in orde komen. Ik zie het gewoon niet zitten om op kracht te trainen in mn eentje, zou ik niet beter gewoon een bodybuildingschema volgen zo lang ik alleen train, waardoor mn spieren moe worden door 2-3 oefeningen per spiergroep, dat je door volume hard traint in plaats van zogezegd alles geven op kracht? Dat durf ik op de squat en bench toch niet als ik alleen ben. Ik ben gewoon een eeuwige twijfelaar

Ja je hebt gelijk natuurlijk, zal wel weer in orde komen. Ik zie het gewoon niet zitten om op kracht te trainen in mn eentje, zou ik niet beter gewoon een bodybuildingschema volgen zo lang ik alleen train, waardoor mn spieren moe worden door 2-3 oefeningen per spiergroep, dat je door volume hard traint in plaats van zogezegd alles geven op kracht? Dat durf ik op de squat en bench toch niet als ik alleen ben. Ik ben gewoon een eeuwige twijfelaar

Ik train liever alleen juist, alles op eigen kracht ;)
Maar kies gewoon iets waar jij je prettig bij voelt, das het belangrijkste.

Damn, wat een onzekerheid man...
Die jongens die je daar zag zijn niet veel anders dan jij hoor.
Doe jij gewoon je ding, en doe het serieus.
Over het algemeen kunnen jongens die serieus trainen dat wel waarderen, en zullen ze zeker niet gek tegen je gaan doen.
Plak maar eens wat spieren op je lijf, dan zal die onzekerheid ook wel minder worden.
En dat lukt niet door naar huis te gaan en te gaan liggen huilen in je bed. ;)
:jk: Maar kop op man!

Damn, wat een onzekerheid man...
Die jongens die je daar zag zijn niet veel anders dan jij hoor.
Doe jij gewoon je ding, en doe het serieus.
Over het algemeen kunnen jongens die serieus trainen dat wel waarderen, en zullen ze zeker niet gek tegen je gaan doen.
Plak maar eens wat spieren op je lijf, dan zal die onzekerheid ook wel minder worden.
En dat lukt niet door naar huis te gaan en te gaan liggen huilen in je bed. ;)
:jk: Maar kop op man!

Je hebt gelijk. Morgen ga ik terug als ze net open zijn, ik moet die eerste drempel over. Dan ga ik gewoon squatten en bench pressen en wat socializen. Dan als het volgende week 's avonds drukker is, heb ik die eerste drempel al genomen. En bevalt het me echt niet, doordat alles daar constant bezet is, dan heb ik het tenminste wel geprobeerd en kan ik altijd nog in die andere, kalmere gym gaan trainen. Goed ik heb me nu wel compleet belachelijk gemaakt maar ik heb gewoon een lastige maand achter de rug en ik zat erdoor gisteravond. Vanuit een dal kun je alleen maar omhoog he...

Iedereen heeft wel eens een zwak moment man.
Je hebt geluk dat je hier onder vrienden bent, en er meestal niet geklierd word. ;)
Inderdaad gewoon gaan trainen straks, en je zal zien dat er niks in de weg is.
Het zal ook wel minder druk zijn denk ik.
De grote jongens zijn vaak veel vriendelijker en makkelijk in de omgang dan de magere ventjes omdat ze niet zo nodig vanalles moeten "bewijzen" al hun hele leven. :D
Probeer een vent te zijn BK.
Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat!

Maakt niet uit man, vanuit een diep dal kun je alleen maar omhoog ;)

Dus over het algemeen willen die kerels wel even spotten als je dat vraagt? Ik zal het gewoon eens doen dan.

Ja hoor, en dan hoef je ze geen veren in hun reet te steken of niks.
Gewoon een: "hé, kun je er eens even bij staan..?" is genoeg. ;)

I'll get myself together, op een dag ben IK één van die grote kerels

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven