- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende keer er gewoon tussen gaan, bij ons lopen ook van die klere kasten 2 meter lang, breed enz enz...maar ze helpen je maar als te graag
Laat je niet afschrikken man...gewoon gaan Bam
![]()

Pfff de moed is me echt in de schoenen gezakt vanavond, ik hoop dat ik het nog kan opbrengen om weer te gaan trainen

Kan er zelfs niet van slapen, ben er na een uur maar weer uit gegaan, ik voel me zo'n loser nu

Ja je hebt gelijk natuurlijk, zal wel weer in orde komen. Ik zie het gewoon niet zitten om op kracht te trainen in mn eentje, zou ik niet beter gewoon een bodybuildingschema volgen zo lang ik alleen train, waardoor mn spieren moe worden door 2-3 oefeningen per spiergroep, dat je door volume hard traint in plaats van zogezegd alles geven op kracht? Dat durf ik op de squat en bench toch niet als ik alleen ben. Ik ben gewoon een eeuwige twijfelaar

Maar kop op man!Damn, wat een onzekerheid man...
Die jongens die je daar zag zijn niet veel anders dan jij hoor.
Doe jij gewoon je ding, en doe het serieus.
Over het algemeen kunnen jongens die serieus trainen dat wel waarderen, en zullen ze zeker niet gek tegen je gaan doen.
Plak maar eens wat spieren op je lijf, dan zal die onzekerheid ook wel minder worden.
En dat lukt niet door naar huis te gaan en te gaan liggen huilen in je bed.
Maar kop op man!