MuscleMeat

Powerhouse Dordrecht

Zit je nog steeds in dort??

• Topic Starter Topic Starter
Zou leuk zijn, altijd nice om de persoon achter een virtueel account te leren kennen. Je ben welkom.

kom binnenkort ook wel eens trainen

Morgen 10:00 training.

Komt allen, dj_phreak gaat zich voor het eerst wagen aan strongman implementen! Leedvermaak en een gekrenkt ego gegarandeerd. :D

Zal ik anders opnames maken van deze poging? :p

Heb ik iets gemist Chick? heb je weer een locatie gevonden ?

Ja en ik ben alleen verder gegaan. Heb de zware band en wat fusten verkocht maar verder heb ik nog alles. Binnenkort komen daar nog griponderdelen bij.
Wil je weer eens komen spelen?

Komt allen, dj_phreak gaat zich voor het eerst wagen aan strongman implementen! Leedvermaak en een gekrenkt ego gegarandeerd. :D
Ging helemaal niet verkeerd voor een eerste keer.
Techniek was gewoon goed op de onderdelen. Geniet van de spierpijn. :D

dat moment dat je ontdekt dat er een powerhouse in dord zit, en ik maar maanden basic-fit gaan :roflol:

Volgende week zou ik mijn handen weer dicht moeten kunnen krijgen, dus ben ik er graag weer!

Wel nog meer respect voor strongmen gekregen: een aantal onderdelen viel heel vies tegen. Vooral de yoke leek zo simpel, maar zelfs 210 voelde heel zwaar. De farmers gingen lichter dan verwacht, maar die wheel flip was heel erg zwaar. Gelukkig goede tips van mc. chick gekregen, waardoor het halverwege opeens beter ging. De log press was ook anders dan ik verwachtte, veel moeilijker om die op je borst te krijgen, het drukken viel me wel mee. Veel meer specifiek trainen voor strongman, dus.

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

dat moment dat je ontdekt dat er een powerhouse in dord zit, en ik maar maanden basic-fit gaan :roflol:

Niks mis met de basic fit, daar trainen SlettieBettie en ik ook.:p Alleen jammer dat er maar 1 rack is, en dumbbells maar tot 36.

Volgende week zou ik mijn handen weer dicht moeten kunnen krijgen, dus ben ik er graag weer!

Wel nog meer respect voor strongmen gekregen: een aantal onderdelen viel heel vies tegen. Vooral de yoke leek zo simpel, maar zelfs 210 voelde heel zwaar. De farmers gingen lichter dan verwacht, maar die wheel flip was heel erg zwaar. Gelukkig goede tips van mc. chick gekregen, waardoor het halverwege opeens beter ging. De log press was ook anders dan ik verwachtte, veel moeilijker om die op je borst te krijgen, het drukken viel me wel mee. Veel meer specifiek trainen voor strongman, dus.
Nice om te zien dat je ook het stroman virus hebt te pakken. Motiveert mij ook weer om deze trainingen op te pakken.

Bij de 210 zag je dat je meer moeite kreeg met stabiliteit maar nog zag het er solide uit. Je had maar weinig aanwijzingen nodig om de techniek te verbeteren.

Je hebt nu voornamelijk meer op conditie strongman gedaan. Lichte kilo's maar wel veel afstand met yoke en farmers. Boom deed je ook iedere rep een clean wat goed is maar ook daar kan je wel wat zwaarder lijkt mij en minder herhalingen.
Voor een eerste keer was dit zeker voldoende, dat ga je morgen wel voelen. Volgende keer gaan we ook stenen doen. :p

En trek iets meer tijd uit een stroman training van 3 uur is niks vreemds. Is toch anders dan een gym training.
Fijn weekend.

210 yoke is echt niet slecht voor de eerste keer

Niks mis met de basic fit, daar trainen SlettieBettie en ik ook.:p Alleen jammer dat er maar 1 rack is, en dumbbells maar tot 36.

Vind het wel een prima gym, alleen ga ik altijd in de ochtend omdat het dan rustig is.

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Haha, kun je lekker zijn zere onderarmen masseren.

Haha volgende week dan maar?

2 weken? Zaterdag moet ik 2x werken
Locatie btw?

Terug
Naar boven