- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij met je spreekwoorden.

Zou leuk zijn, altijd nice om de persoon achter een virtueel account te leren kennen. Je ben welkom.
Komt allen, dj_phreak gaat zich voor het eerst wagen aan strongman implementen! Leedvermaak en een gekrenkt ego gegarandeerd.![]()

Ging helemaal niet verkeerd voor een eerste keer.Komt allen, dj_phreak gaat zich voor het eerst wagen aan strongman implementen! Leedvermaak en een gekrenkt ego gegarandeerd.![]()

Ging helemaal niet verkeerd voor een eerste keer.
Techniek was gewoon goed op de onderdelen. Geniet van de spierpijn.![]()
Haha, kun je lekker zijn zere onderarmen masseren.He he, hij is nu al niet meer van de bank te peuteren.
Haha volgende week dan maar?dat moment dat je ontdekt dat er een powerhouse in dord zit, en ik maar maanden basic-fit gaan![]()
dat moment dat je ontdekt dat er een powerhouse in dord zit, en ik maar maanden basic-fit gaan![]()
Alleen jammer dat er maar 1 rack is, en dumbbells maar tot 36.Nice om te zien dat je ook het stroman virus hebt te pakken. Motiveert mij ook weer om deze trainingen op te pakken.Volgende week zou ik mijn handen weer dicht moeten kunnen krijgen, dus ben ik er graag weer!
Wel nog meer respect voor strongmen gekregen: een aantal onderdelen viel heel vies tegen. Vooral de yoke leek zo simpel, maar zelfs 210 voelde heel zwaar. De farmers gingen lichter dan verwacht, maar die wheel flip was heel erg zwaar. Gelukkig goede tips van mc. chick gekregen, waardoor het halverwege opeens beter ging. De log press was ook anders dan ik verwachtte, veel moeilijker om die op je borst te krijgen, het drukken viel me wel mee. Veel meer specifiek trainen voor strongman, dus.

Niks mis met de basic fit, daar trainen SlettieBettie en ik ook.Alleen jammer dat er maar 1 rack is, en dumbbells maar tot 36.
Haha, kun je lekker zijn zere onderarmen masseren.
Haha volgende week dan maar?