Fitness Seller

Powerhouse Dordrecht

Woensdag ga ik rond 7, donderdag pas na school. Dips on THE Smith machine :o

De Smith is handig om schijven op te hangen, verder niet. Dus die mag je hebben. :D

Komende woensdag ben ik om 07:00 aan de seated military press, dan squats en vermoedelijk wat rack pulls. Scheisse, en ook wat bench als ik aan die wedstrijd in Middelburg mee moet doen. :eek: Dus als je er bent: hit me up! Ik ben dik (niet ongewoon daar:o), zwaar bebaard, en steviger dan de bejaarden die er om die tijd rondlopen. Volgens mij makkelijk te herkennen. En liever dan ik er op het eerste gezicht uitzie.

Mijn vrouw (klein, stevig gebouwd, blonde platte "mohawk") is er die dag vermoedelijk niet bij helaas.

Nice om te zien dat je ook het stroman virus hebt te pakken. Motiveert mij ook weer om deze trainingen op te pakken.

Bij de 210 zag je dat je meer moeite kreeg met stabiliteit maar nog zag het er solide uit. Je had maar weinig aanwijzingen nodig om de techniek te verbeteren.

Je hebt nu voornamelijk meer op conditie strongman gedaan. Lichte kilo's maar wel veel afstand met yoke en farmers. Boom deed je ook iedere rep een clean wat goed is maar ook daar kan je wel wat zwaarder lijkt mij en minder herhalingen.
Voor een eerste keer was dit zeker voldoende, dat ga je morgen wel voelen. Volgende keer gaan we ook stenen doen. :p

En trek iets meer tijd uit een stroman training van 3 uur is niks vreemds. Is toch anders dan een gym training.
Fijn weekend.

Phreak is nu zó enthousiast, dat hij al aan het brainstormen is om alle trainingsmaterialen in het klein/licht voor mij na te bouwen, zodat ik het ook allemaal kan ervaren. :D
Zie je het voor je: iets kleinere stones van 30-40-50 kg, een log van 30 kg, een mini-yoke smaller en wat lichter, enz? :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ooit een mini log gehad van 35kg. Yoke moet jij wel kunnen lopen, 110kg. Moet alleen wat omlaag. :D

Heb vervelende rugblessure nu maar als ik weer back on track kom ik weer buurten [emoji2]

Phreak is nu zó enthousiast, dat hij al aan het brainstormen is om alle trainingsmaterialen in het klein/licht voor mij na te bouwen, zodat ik het ook allemaal kan ervaren. :D
Zie je het voor je: iets kleinere stones van 30-40-50 kg, een log van 30 kg, een mini-yoke smaller en wat lichter, enz? :cool:

bij RPB ligt dat spul er

Geweldig! :)

Jammer alleen dat het niet op loop-/fietsafstand is... :(

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Ik heb ooit een mini log gehad van 35kg. Yoke moet jij wel kunnen lopen, 110kg. Moet alleen wat omlaag. :D

Wat omlaag... ik kon er bijna zonder bukken onderdoor lopen. :D
Volgende keer sloof ik me niet de dag ervoor uit met deadlifts in de sportschool. Dan wil ik de yoke wel wagen.

Komende zaterdag kan ik niet.
Zondag wel, wil dan 10:30 beginnen.

Laat maar weten wie kan/wil komen.

IN.
Ga wel rond 12 weg omdat ik in de middag nog moet werken

Genoeg tijd om een paar dingen te doen. Mocht iemand wat verlaat zijn ff via dbb berichtje sturen. Heb mijn tel bij me dus kan ik meteen zien.

Gezellig, wordt nog druk zo! Het weer werkt ook goed mee, dus gaat een leuke dag worden.

Lekker op tijd half elf :D

Hoezo?

Mooi dat je het zegt. Heb je wel aansluit8ng voor chocomel of moet ik dat ook meenemen?:p

Heb een lichte blessure dus ik ga op een laag pitje trainen. Misschien ook handig voor een form check :roflol:
Neem altijd 1,5L water mee, hervullen is cardio

Mooi dat je het zegt. Heb je wel aansluit8ng voor chocomel of moet ik dat ook meenemen?:p

Heb een lichte blessure dus ik ga op een laag pitje trainen. Misschien ook handig voor een form check :roflol:
Neem altijd 1,5L water mee, hervullen is cardio

Oh ja neem ook een handdoek mee die vies mag worden. Wanneer je stones gaat doen dan moet die tacky(hars) van je handen verwijderd worden.

Terug
Naar boven