- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is vervelend. Maar dat betekend dat je ook nooit ergens naar toe kan gaan? Een lange rit in een auto bijvoorbeeld?

Jawel, zijn tegenwoordig tankstations met toiletten
Het is soms lastig maar ik ben er al aan gewend.

Nou dan ben je er toch? Paar 100m bij ons vandaan heb je ook een tankstation.
Niks aan de hand dus.![]()

Anders dus met Rambo op en neer naar het tankstation, of het tuincentrum dat volgens mij dichterbij ligt. Gezellig tussen de truttige kussentjes en lampjes en stinkende geurkaarsen!![]()

Zou een anderhalf uur rijden zijn. Indien er geen files zijn. Maar rondom Antwerpen
Nou, zo erg is het nietZou een anderhalf uur rijden zijn. Indien er geen files zijn. Maar rondom Antwerpen
heb je haast altijd prijs. Dus ja, dat is me toch wat te ver![]()

Nou, zo erg is het nietZou een anderhalf uur rijden zijn. Indien er geen files zijn. Maar rondom Antwerpen

Lol en inderdaad is nog dichterbij.Prima, maar geen wedstrijdje ver-pissen; beetje kracht zetten en dat ding 'backfires'.
Anders dus met Rambo op en neer naar het tankstation, of het tuincentrum dat volgens mij dichterbij ligt. Gezellig tussen de truttige kussentjes en lampjes en stinkende geurkaarsen!![]()
jammer

jammer

jammer

Ook in het weekend? Weet niet waar je woont maar kun je niet over Turnhout?Nou, zo erg is het nietZou een anderhalf uur rijden zijn. Indien er geen files zijn. Maar rondom Antwerpen
Lol en inderdaad is nog dichterbij.
jammer
jammer
jammer
Ook in het weekend? Weet niet waar je woont maar kun je niet over Turnhout?
Jammer, zie je dan.

Kijken of meedoen?Waar ergens in Dordrecht zit je? Lijkt me best wel eens interessant om te komen kijken.