AndroidHealthClinic

Powerlifter Vs Bodybuilder

brainy89

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Powerlifter Vs Bodybuilder.

wie zal de meeste gains maken tijdens de 6 weken van het fysieke maar vooral mentale trainingen van squats and Milk.

Cherrygarcia een powerlifter nog niet heel bekend op het forum. Zal hij zijn taak uitvoeren of zal hij voor altijd in de afgrond treden ?
66kg en 1.68m

Brainy89 heeft al enige ervaring maar het schema maar is door een ontsteking aan de spier in de lies opgehouden met het schema. Maar hij is terug!
72Kg en 1.76

Dus op wie wedden jullie ?
Wie motiveren jullie ?

WIE HEEFT ER HET MEESTE ERVARING MET MELK DRINKEN EN GAAT VOOR DE SPRINT?! EN WIE GAAT ERONDERUIT?

Regels:
De verliezer met de minste gain moet een domme foto van zichzelf posten met een briefje in zijn hand met de naam van zijn tegenstander erop (zodat hij niet fake is)

3xp.w. trainen is verplicht.

Posten van je trainingen is verplicht

Melk drinken is verplicht!

LOG:

Squat: 1x20
Pullovers: 1x20
Stiff-legged deadlift: 1x12
Pullovers: 1x20
Bench press: 3 x 10
Bent row: 3x10
Military press: 3 x 12

Rows mag je ruilen voor Chins
Bench mag je ruilen voor dips

Je mag max. 2 oefeningen toevoegen p.t.

Begin is: maandag volgende week!

Wie zal er winnen, De powerlifter ? Of de Bodybuilder?

Ik doe niks extra en houd mij strikt aan het schema!

Breathing squat 1 x 20
Pullovers 1 x 20
Deadlift 1 x 15
Pullovers 1 x 20
Bench press 3 x 10
Bent over row 3 x 15
Front press 3 x 12

Pics:

r0w0ht.jpg

ezpche.jpg

140jl9d.jpg

Stats:

Bench press: 70kg
Squat: 110kg
Deadlift: 120kg

Gewicht: 65.1kg ( 31/03/2008, smorgens)
Lengte: 1.68m

Laatst bewerkt:
'T ken vriezen en dooien

Als je natural trained vind ik powertraining productiever.

Het gaat erop aankomen wie het meeste vreet..

Cherrygarcia stem ik op, brainy stopte na 1 week ofzo vorrige keer en verdoete het schema:roflol:

cherrygarcia ken ik niet en brainy kwam vorige poging telkens met excuusjes. Moeilijke keuze.

Mag ik ook blanco stemmen?

Wat een zeik topic. Een powerlifter en bodybuilder hebben niet eens dezelfde doelen dus hoe kan je dat nu vergelijken, ookal hebben ze hetzelfde schema ???
En als het doel massa is, maakt het geen kak uit wat voor type lifter je bent, het gaat dan om wie het meeste kan eten :rolleyes:

Jullie volgen hetzelfde schema. Hoezo is er hier dan sprake van powerlifter vs bodybuilder.

Sucses Brainy!!!

Vage shit? De winnaar is waarschijnlijk degene die het meeste vreet, of degene die het meest zijn genen heeft. Het kan aan zoveel dingen afhangen.

Als ik moet stemmen stem ik op brainy89. Omdat Cherrygarcia powerlifter is, en dus meer richting deze methode traint. Terwijl brainy89 aangeeft een bodybuilder te zijn, dus zal hij waarschijnlijk vaak via een split ed trainen. Omdat het voor brainy89 een nieuwe soort training sT zal zijn, zal hij waarschijnlijk wat harder reageren als Cherrygarcia.

Dit is mijn visie erop;)

20 rep squat program heeft niks met powerliften te maken.

• Topic Starter Topic Starter
gaat toch niet op powerliften of bodybuilding boys, gaat gewoon om zijn waarde en normen en de mijne. gaat erom wie er het meest stricte is en wie er dus het meeste progessie maakt.

ja, t klopt dat ik stopte en ik het moeilijk vond. maar het is dan ook een zwaar proggie als je hem strict uitvoert!

• Topic Starter Topic Starter
wie komt er het meest aan en zet een goed resultaat neer!

Ik stem op sanca.

sorry maar als je als 72 kg wegend ventje jezelf een bodybuilder noemt, moet je toch nog eens in de spiegel kijken vriend :D

okaaayy vind het een leuk plan van braaaaaiiiny

Terug
Naar boven