MuscleMeat

Powerlifter Vs Bodybuilder

Kijk maar naar de gemiddelde powerlifter, niet altijd de meest mooi gevormde spieren.

Is meestal omdat er een laagje vet op ligt. Als ze ripped zijn ziet het er meestal erg goed uit.
voorbeeld:
1410872951_27bc2c3002.jpg

PL'er die wel echt veel benchen en nooit incline doen kunnen natuurlijk wel een lelijke borst krijgen (te weinig bovenkant).

Leuk idee jongens!!

Ik ga voor Cherrygarcia, omdat hij nog erg nieuw is zal hij naar mijn idee het snelste progressie boeken. Tenminste, als hij serieus genoeg is..!

Werken jij Cherry!!:thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
=) Liters melk in de ijskast,
Broden in de vriezer
Kipfilet in de ijskast
pindakaas
weightgainer
Spaghettii met gehakt voor morgen (ook invriezen 2 porties telkens erruit halen)
BIEFSTUK ERRUIT GELEGT!

Post, van de week welles een maaltijd =)

Aan het eten kan het niet liggen.

=) Liters melk in de ijskast,
Broden in de vriezer
Kipfilet in de ijskast
pindakaas
weightgainer
Spaghettii met gehakt voor morgen (ook invriezen 2 porties telkens erruit halen)
BIEFSTUK ERRUIT GELEGT!

Post, van de week welles een maaltijd =)

Aan het eten kan het niet liggen.

Hell yeah!!!!

Morgen van start? Succes beide en als de stang begint te irriteren bij de zoveelste rep, gewoon doorzetten ;) :thumbs:

Is meestal omdat er een laagje vet op ligt. Als ze ripped zijn ziet het er meestal erg goed uit.
voorbeeld:
1410872951_27bc2c3002.jpg

Is geen powerlifter.

Ivan Stoitsov. Bulgarian Olympic weight lifter. Ivan Stoitsov totaled 368kg at 76,83kg at the Weight Lifting World Champs 2007. His 158kg Snatch & 205kg Clean & Jerk got him gold. Here’s a video of his 205kg Clean & Jerk. (credits: Medhi/paddos/stronglifts)

Laatst bewerkt:
wordt er nog getraind ofwa?

Wordt er hier nog gesquat?

vage benaming "powerlifter vs bodybuilder" in mijn optie zijn jullie het zelfde. Net begonnen en ook nog is het zelfde schema...

maarja, dat houd niet weg dat een vreetwedstrijd altijd leuk kan zijn:D

succes mannen!

En we zijn vertrokken... eerste training zit erop, deze zag er zo uit:

Oefening Sets x reps Sets x gewicht
Breathing squat 1 x 20 1 x 57.5
Pullovers 1 x 20 1 x 10
Deadlift 1 x 15 1 x 60
Pullovers 1 x 20 1 x 10
Bench press 3 x 10 3 x 45
Bent over row 3 x 15 3 x 30
Front press 3 x 12 3 x 25

Deadlift en bent over row heb ik wat overschat en zal ik volgende training wat verhogen.

De hoge reps maken het schema wel zwaarder dan verwacht en de gewichten eerder laag! Nu valt het nog mee omdat de breathing squat de eerste week (2 weken) nog niet zoveel voorstelt. Maar daarna zal het afzien zijn! Ik zie er al naar uit:D.

Succes beide :thumb:

Je schrijft het onduidelijk op man:
breathing squat: 20*57.5 is meer als genoeg
benchpress:3*10*45
;)

En we zijn vertrokken... eerste training zit erop, deze zag er zo uit:

Oefening Sets x reps Sets x gewicht
Breathing squat 1 x 20 1 x 57.5
Pullovers 1 x 20 1 x 10
Deadlift 1 x 15 1 x 60
Pullovers 1 x 20 1 x 10
Bench press 3 x 10 3 x 45
Bent over row 3 x 15 3 x 30
Front press 3 x 12 3 x 25

Deadlift en bent over row heb ik wat overschat en zal ik volgende training wat verhogen.

De hoge reps maken het schema wel zwaarder dan verwacht en de gewichten eerder laag! Nu valt het nog mee omdat de breathing squat de eerste week (2 weken) nog niet zoveel voorstelt. Maar daarna zal het afzien zijn! Ik zie er al naar uit:D.

Keep it up!!! :thumbs:

Komop Brainy nu jij RRRRRROOOOOOOOAAAAAAARRRRRRRR :fire:

deadlift, denk dat ik PR-tje ga zetten!

WISH ME LUCK GUYS! ZIT AL AAN DE 4 liter melk, begin op gang te komen!

Go hard!!!

Terug
Naar boven