AndroidHealthClinic

Powerlifter Vs Bodybuilder

280qsmx.jpg

mr_garrison_not_gay.jpg

:D

Vandaag dus enkel wat gaan chinnen, dippen en pressen.

Chin ups 4 x 6 x bdw. & 3 x 3 x 10
Bench press 2 x 60 & 1 x 65 & 1 x 70
Dips 4 x 8 x bdw.
Front press 3 x 5 x 40

Hmmm, je had op z'n minst je boven lichaam iets meer op z'n fl**ker kunnen geven :p. Vooral je rug heb je beetje verwaarloost precies, je had er mss wat rows in kunnen plakken. Ja se, tis nu te laat he:D

Ja heb het inderdaad rustig aan gedaan en vooral presses... . Vrijdag pik ik gewoon terug in op het schema, en vlieg ik er weer hard tegen aan;).

Ja je hebt gelijk, hoop dat dit geslaap mijn energie ten goede komt zodat ik het schema succesvol kan verderzetten.
Heb nu m'n rust gehad en zal proberen je vrijdag niet teleur te stellen!

• Topic Starter Topic Starter
Breathing squat 1 x 20 x 85
Deadlift 1 x 7 x 100 (telkens dood laten liggen loslaten en weer)

en de rest blijft hetzelfde haha te lui om alles weer te posten.

Goed zo Brainy: 20x85

In ieder geval ik vind dat als jullie aan de 20x90 zitten jullie al een filmpje moeten posten! Want ben benieuwd :D

Goed zo Brainy: 20x85

In ieder geval ik vind dat als jullie aan de 20x90 zitten jullie al een filmpje moeten posten! Want ben benieuwd :D

Twijfel ik niet aan dat dat gaat lukken, ze hebben nog ongeveer 10 weken ofzo, en ze hoeven nog 5 kilo... Ze hebben net in 2 weken hun stats met 20 kilo verhoogd, is nogal raar als dat dan niet redden;)
Enja, als jullie dat niet redden, dan zijn jullie homo's ja:rolleyes:

Denk dat ze het programma in totaal maar 6 weken deden? en ik denk dat ze nu in de vierde week ofzo zitten?

Ben er ook van overtuigd dat ze het halen, maar ben gewoon benieuwd naar het filmpje. Anderszijds zal die laatste 5kg veel zwaarder zijn dan de voorbije weken.

Trainen we niet meer ofzo???

update?

edit: huh, ik zie nu pas dat brainy gebanned is.

Terug
Naar boven