Fitness Seller

Powerlifter Vs Bodybuilder

Als hij echt zoveel melk drinkt kan het bijna niet anders dan dat hij is bijgekomen!

• Topic Starter Topic Starter
melk is als bier.. je drinkt het leeg.. haalt een nieuw glas/fles en je drinkt het weer.
de volgende dag ben je het vergeten wat je hebt gedronken en dan begint het gedonder weer van voor af aan =(

Spijtig die 17 reps cherry, je hebt alles gegeven. Goe slapen eten en veel melk drinken dees weekend en maandag 20x85!

Gaat toch lekker hoor, flinke gewichten aan die benen :O Zien jullie al wat verschil in jullie benen? qua massa/definitie?

Heb toch het idee dat de beentjes stilletjes aan dikker beginnen te worden... Kan ook zijn dat ik gewoon wat vetter aan het worden ben:p.

@Koef : Was inderdaad spijtig, hoop dat het vandaag zal lukken!

Leuk mannen deze wedstrijd :D

Breathing squat 1 x 15 x 85
Pullovers 1 x 20 x 20
Deadlift 1 x 15 x 60
Pullovers 1 x 20 x 20
Bench press 3 x 8 x 50
Bent over row 3 x 9 x 40
Front press 3 x 12 x 30

Na de 10e rep kreeg ik last van mijn knie, heb dit nog nooit eerder gehad. Heb er dan nog 4 gedaan maar aangezien de pijn bleef ben ik er mee gestopt. De squat ging trouwens ook moeizamer dan vorige trainig... Heb het gevoel dat ik mezelf wat aan het overbelasten ben???. Misschien iemand een idee met wat ik het best zou kunne doen nu? Dacht eraan om woensdag de breathing squat te laten vallen en vrijdag terug te beginnen, het voelt echt alsof ik rust nodig heb, het begint gewoon alsmaar slechter te gaan met de squat!

Misschien toch maar beter even de rem eropgooien dan...

Ik weet niet hoe je in het verleden getraind hebt maar dit lijkt me best een zwaar schema, een extra rustdag(en) zal imo meer goed dan kwaad doen ;)

Best wat meer rust nemen of deloaden, zal je squat wel helpen.
Maar vermits je last hebt van je knie is het mss beter om te rusten.
Je kan bv. woensdag overslaan en vrijdag met lager gewicht (75-80 kg ofzo) proberen en dan vanaf maandag terug opbouwen met 2,5 kg.

Deadlift laat je dan best ook even zo op woensdag.

Ja kan ik ook doen, gewoon een weekje rust dan eigenlijk...

@sanca: Is enkel de breathing squat die gewoon Te hoog wordt, ga momenteel precies achteruit in plaats van vooruit.

Klote Cherry, zoals gezegd, rust nemen. Desnoods doe je woensdag wat dips en chins.

Ga doen wat protvis zegt denk ik gewoon woensdag rusten en vrijdag terug beginnen bij een lager gewicht en dan vanaf volgende week terug 2.5kg bijsmijten... En woensdag dan inderdaad wat chins en dips.
Hoop eigenlijk echt breathing squat met 90kg te kunnen doen op het einde van het schema, liefst hoger zelfs.

Breathing squat 1 x 12 x 85
Pullovers 1 x 20 x 30
Deadlift 1 x 11 x 95 (telkens dood laten liggen loslaten en weer)
Pullovers 1 x 20 x 30
Bench press 3 x 8 x 50

niet gelukt volgende keer nog us!

Het begint blijkbaar zwaar te worden jongens... :o

Dit is het punt dat de beesten zich onderscheiden van de mannen?:p

Volgende keer gewoon doorgaan!

word steeds k*tter sanca.. maar we geven niet op!

Precies.......stelletje...

HOMOOOOOOOOOS! :D

280qsmx.jpg

Vandaag dus enkel wat gaan chinnen, dippen en pressen.

Chin ups 4 x 6 x bdw. & 3 x 3 x 10
Bench press 2 x 60 & 1 x 65 & 1 x 70
Dips 4 x 8 x bdw.
Front press 3 x 5 x 40

Terug
Naar boven