XXL Nutrition

Powerlifter Vs Bodybuilder

Ik vind je rows nogal aan de lage kant tov bench press, waarom pas je daar niet hetzelfde systeem toe als bij bench van 8 reps naar 12 reps en verhogen?

Ja vind mijn rows ook aan de lage kant, het zijn vooral de 15reps die daarbij aan de oorzaak liggen denk ik. Kan inderdaad zoals je zegt hetzelfde systeem als bij bench toepassen. Zal er vanaf vrijdag mee beginnen... .

• Topic Starter Topic Starter
Breathing squat 1 x 20 x 80 (K.O, even op een bankje uitademen)
Pullovers 1 x 20 x 40
Deadlift 1 x 15 x 85 1RM 1X145
Pullovers 1 x 20 x 35
Chin 3x5xbw+5
Dips hele hoop zooi + gewichten extra
Front press 2x12 x 35

was moe ging naar huis.

Weer lekkere trainingsdag, als je maar traint!
deadlift 1*145 is netjes :O!!!
Cherry ook netjes, ik denk dat bent over row veel te laag is man, 35 kg?
al vergelijk je jouw squat met je bent over row, moet je weten dat dat niet klopt:P
Ik denk dat je die binnen 5 trainingsdagen rond de 50 moet schroeven.
Veel succes!!!

Mooie squat en deadlift, het gaat eindelijk de goede kant op met jou, ga zo door

Keep it up :cool:

Goed bezig beiden, dit komt wel goed. :thumbup:

beide al +80 nice :thumbs:

Breathing squat 1 x 17 x 85
Pullovers 1 x 20 x 20
Deadlift 1 x 15 x 80
Pullovers 1 x 20 x 20
Bench press 3 x 8 x 50
Bent over row 3 x 8 x 45 & 1 x 8 x 50
Front press 3 x 12 x 30

Breathing squat niet gehaald! De 17e rep kreeg ik het niet meer omhoog, heb hem moeten neerleggen... . Had het wel verwacht aangezien maandag de 80 redelijk vlot ging, maar woensdag 82.5 ineens veel zwaarder was. Volgende maandag terug de 85 doen, na weekendje rust ben ik er van overtuigd dat het zal lukken. Maar toch voelt het rot dat het niet gelukt is, maar het moet ergens stoppen zekers?!

Mja, de laatste weken van het schema zal je progressie (qua gewicht op de breathing squat) veel minder zijn. Even wat extra rust inlassen of deloaden kan ook een oplossing zijn.

Wie staat er momenteel voor?

Wie staat er momenteel voor?

We lopen min of meer gelijk, ik heb vorige workout met 82.5 gesquat en brainy met 80 zodus...

Mja, de laatste weken van het schema zal je progressie (qua gewicht op de breathing squat) veel minder zijn. Even wat extra rust inlassen of deloaden kan ook een oplossing zijn.

Ja zit met het idee om misschien per week de breathing squat te verhogen in plaats van per workout, of anders inderdaad een extra dagje rust inlassen.

Laatst bewerkt:
Goed bezig mannen, nu volhouden he.

ME TRAININGSMAATJE IS TERUG.
TRAIN NU NIET MEER ALLEEN EN DIT MOTIVEERT ME ENORM ZIE DE TRAINING

Breathing squat 1 x 20 x 82.5 (the point)
Pullovers 1 x 20 x 40
Deadlift 1 x 15 x 95 1x3x120 1x150 =) WUUUT
Pullovers 1 x 20 x 40
Bench press 8x60 5x65 1x70
Bent over row 4x8x60
Front press 3 x 12 x 50

:)vind het fijn als er iemand achter me staat om me te motiveren ! deadlift ga vlotjes

Gaat de goede kant om met je Brainy, maar je bent er nog lang niet, blijven volhouden nu!!!

Hahahaha :roflol:

Idd, gaat goed joh brainy :thumbup: Hoeveel weken hebben jullie nog te gaan trouwens? En zijn jullie eigenlijk al bijgekomen?

Idd, gaat goed joh brainy :thumbup: Hoeveel weken hebben jullie nog te gaan trouwens? En zijn jullie eigenlijk al bijgekomen?

Nog 3 weken te gaan... En of ik al bijgekomen ben? heb eigelijk geen idee, zou is op de weegschaal moette staan 1 van de dagen.
Benieuwd of brainy al veel is bijgekomen?

ik koop pas een nieuwe weegschaal als het is afgelopen!

:P

Terug
Naar boven