Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Studie gaat sowieso voor. Bekijk het ook van de andere kant: als je deze wedstrijd overslaat, heb je meer tijd om te bouwen naar nog hogere pr's :cool:
 

Als ik nu kijk kan €90 inderdaad. Dan €42 aan reiskosten €20 coachticket erbij. En een verplichte ayce €80 achteraf (just kidding).
Is best wek veel imo :o

Studie gaat sowieso voor. Bekijk het ook van de andere kant: als je deze wedstrijd overslaat, heb je meer tijd om te bouwen naar nog hogere pr's :cool:

Haha dat is zeker waar. Het verschil tussen de wedstrijden in kilo's zal dan wel groter zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Als ik nu kijk kan €90
Mocht het bedrag een issue zijn.
Je hebt nu natuurlijk een studie die voorgaat tov je wedstrijd waardoor je niet gaat. Maar ik heb een kamer in het Bastion met een teamgenoot kunnen reserveren voor 50 euro. Eventueel een tip voor de rest van de SAP cup gangers hier.
 
Mocht het bedrag een issue zijn.
Je hebt nu natuurlijk een studie die voorgaat tov je wedstrijd waardoor je niet gaat. Maar ik heb een kamer in het Bastion met een teamgenoot kunnen reserveren voor 50 euro. Eventueel een tip voor de rest van de SAP cup gangers hier.

Das best cheap inderdaad, goeie tip sowieso!

ps; zal straks even met je Sint-actie meedoen
 
Das best cheap inderdaad, goeie tip sowieso!

ps; zal straks even met je Sint-actie meedoen
Extra rekenboek of een halve kg kruidnoten kan geen kwaad denk ik.
 
Wedstrijden zijn er nog genoeg. Nu gewoon lekker bouwen en knallen op de volgende wedstrijd :)
Btw, ik vond de bedden in het hotel echt niet fijn in dat hotel vorig jaar :o
 
Wedstrijden zijn er nog genoeg. Nu gewoon lekker bouwen en knallen op de volgende wedstrijd :)
Btw, ik vond de bedden in het hotel echt niet fijn in dat hotel vorig jaar :o
Veels te zacht ja
 
30/11/2018 - week 4, dag 3 (comp cycle)
Squat

1x3 60 kg
1x3 75 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x1 92.5 kg
Was bijna per ongeluk door gaan reppen.
1x1 92.5 kg
1x1 92.5 kg

BP paused
1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
Iets minder gecontroleerde eccentrics dan ik zou willen. Verder prima.

Hip thrust
3x6 70 kg

Trainingstijd: kort
 
Dus voor het eerst in je pl carrière onder het uur getraind? :D
 
Dus voor het eerst in je pl carrière onder het uur getraind? :D

Nu al precies twee jaar lang elke ~4 maanden twee weken lang zulke korte trainingen :o
Blijft nog steeds voelen alsof ik nog moet gaan trainen aan het einde.

Waar heb jij uitgehangen?
 
3/12/2018 - week 5, dag 1 (comp cycle)
BP paused

1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x1 52.5 kg
1x1 52.5 kg
1x1 52.5 kg

Deadlift
1x3 77.5 kg
1x3 92.5 kg
1x2 110 kg
1x2 110 kg
1x2 110 kg
Hip drive lukte niet zo hard als dat ik zou willen bij het opwarmen, met de werksets gelukkig wel.

Ab rollouts
3x5 bw

Trainingstijd: 45 min
 
6/12/2018 - week 5, dag 2 (comp cycle)
BP paused

1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
BP en squat omgewisseld.

Squat
1x3 60 kg
1x2 75 kg
1x1 85 kg
1x1 85 kg
1x1 85 kg

Trainingstijd: 0,0

Ondanks dat ik niet meedoe met de DRC cup ga ik wel dit weekend maxen in de sportschool.
De voorbereiding is niet 100% optimaal, had deze week echt een hele slechte nacht met ~4 uur slaap en veel zweten.
En gisteren weer op OK-klompen gelopen waardoor m'n onderrug een beetje vastzit.
Gewoon kijken hoe het gaat en wil sowieso een PR op de squats gaan zetten :)

---

Na het maxen doe ik, zoals ik altijd na een wedstrijd doe, een trainingsweekje random oefeningen voor de leuk.
Vrijdag 14/12 heb ik m'n tentamen en daarna 3 weken geen uni. Alleen maar 3x per week werken. Dat is wel heel nice.
Dat weekend na de 14e ben ik van plan m'n eigen schema te bouwen adhv het RTS handboek, en dus obv RPE.
Wel met Sheiko principes gehanteerd, gewoon echt m'n eigen brouwsel. Ben benieuwd naar hoe dat gaat zijn.
Nu al reteveel zin om het schema te gaan maken :D
 
Solid plan. Ga je puur maxen of een meet nabootsen?
 
Solid plan. Ga je puur maxen of een meet nabootsen?

Ga wel echt m'n max (van die dag) opzoeken voor alle 3 de lifts ja
Niet tactisch beurtkeuzes zoeken zoals op een wedstrijd
Opwarmen is voor beide hetzelfde dus daar zit geen verschil in
 
Hoe wil je dan het volume van Sheiko combineren met de RTS bendering?
 
Hoe wil je dan het volume van Sheiko combineren met de RTS bendering?
Dat is goed te doen met sheiko zijn RIR benadering. Heeft ie al het een en ander over geschreven.
 
Hoe wil je dan het volume van Sheiko combineren met de RTS bendering?

Dat is goed te doen met sheiko zijn RIR benadering. Heeft ie al het een en ander over geschreven.

Niet een op een overnemen uiteraard. Moet nog wat leeswerk doen maar inderdaad Sheiko heeft hier het eea over opgenomen.
Een hogere intensiteit valt goed in te werken met wat volume-vermindering; dat zal dus ook moeten gebeuren bij het maken van het schema. Obv RPE moet dit dan goed werkbaar zijn.
 
Back
Naar boven