ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ja zo is hij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zo is hij.
Dan denk ik dat alles nep is bij je.

Volwassener proberen te reageren. Niet meteen boos worden, dan word je vanzelf minder vaak geplaagd.Nee hoor mag ik niks zeggen dan gek. Of ben jij de baas hier. @imnewhere had altijd genoeg over mij gezegd plaatst ik 1 grapje word er gelijk gejankt. Waar was iedereen dan als iemand mij beledigde nergens dus jank ni zo
Misschien moet jij eens leren rustig tot 10 tellen voordat je weer tekeer gaat op je toetsenbord.Nee hoor mag ik niks zeggen dan gek. Of ben jij de baas hier. @imnewhere had altijd genoeg over mij gezegd plaatst ik 1 grapje word er gelijk gejankt. Waar was iedereen dan als iemand mij beledigde nergens dus jank ni zo
Jij bent bijna 50. Ze had je dochter kunnen zijn viespeuk
Hij kan maar tot 5 tellenMisschien moet jij eens leren rustig tot 10 tellen voordat je weer tekeer gaat op je toetsenbord.

Ik hoef helemaal niks.Misschien moet jij eens leren rustig tot 10 tellen voordat je weer tekeer gaat op je toetsenbord.
Dan moet je ook niet verbaasd zijn dat mensen lachen als er weer een hoop poep uit komt.
Dat plagen boeit me niet maar dat er gelijk een probleem ervan word gemaakt als ik een grapje maak over deze bulk. Ik werd helemaal tot het bot uitgescholden toen ik hier voor het eerst een foto plaatste waar waren jullie toen dan. Maar jullie hebben allemaal een grote bek maar jullie komen niet op de meeting als je mij in het echt ziet zul je me best een chille gozer vinden.Volwassener proberen te reageren. Niet meteen boos worden, dan word je vanzelf minder vaak geplaagd.
Jij reageert altijd met een hoop poep en negativiteitDan moet je ook niet verbaasd zijn dat mensen lachen als er weer een hoop poep uit komt.
Ik had ook je vader kunnen zijn, dan waren jullie broer en zus.Jij bent bijna 50. Ze had je dochter kunnen zijn viespeuk
Dat kan, maar op het forum gedraag je je als een klein kind met een CalimerocomplexDat plagen boeit me niet maar dat er gelijk een probleem ervan word gemaakt als ik een grapje maak over deze bulk. Ik werd helemaal tot het bot uitgescholden toen ik hier voor het eerst een foto plaatste waar waren jullie toen dan. Maar jullie hebben allemaal een grote bek maar jullie komen niet op de meeting als je mij in het echt ziet zul je me best een chille gozer vinden.
Wil je niet zulke dure woorden gebruiken, kan het niet meer volgen.Dat kan, maar op het forum gedraag je je als een klein kind met een Calimerocomplex

Nee hoor ik reageer er gewoon op. Kan niet tegen dat gezeik je mag toch gwn een grap makenDat kan, maar op het forum gedraag je je als een klein kind met een Calimerocomplex
Ik heb ook eerst even gegoogled of het woord wel bestaatWil je niet zulke dure woorden gebruiken, kan het niet meer volgen.![]()

Een forum, is o.a. deze website waar je nu meeleest.Wil je niet zulke dure woorden gebruiken, kan het niet meer volgen.![]()
Ik dacht dat forum een partij was.Een forum, is o.a. deze website waar je nu meeleest.

😂Ik had ook je vader kunnen zijn, dan waren jullie broer en zus.