- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Laatste 2 reps trek je hem meer met boogje omhoog volgens mij. ( weet niet hoe ik t anders moet zeggen)
Ziet er vrij easy uit! Goed bezig.
Sowieso qua techniek stukkie minder ben ik achter door de feedback van iemand. Had het zelf eerst niet door maar heb niet echt in m'n hoofd gehouden dat ik me "in de grond moet duwen", met als resultaat dat m'n heupen eerst omhoog kwamen en daarna pas m'n rug
was dus niet een hele correcte uitvoering dit keer. En bedankt!
.
. Mag ik uit pure nieuwsgierigheid vragen op welke manier jij je bench programma heb opgebouwd om telkens wat zwaarder te kunnen benchen?Je moet er ook niet altijd teveel bij nadenken. Ik had het op den duur met ademhaling, daarop proberen te focussen en het ging alleen maar slechterHaha die laatste 2 reps zat wat beweging in de bar, merkte ik ook tijdens de lifts, omdat het erg zwaar werdSowieso qua techniek stukkie minder ben ik achter door de feedback van iemand. Had het zelf eerst niet door maar heb niet echt in m'n hoofd gehouden dat ik me "in de grond moet duwen", met als resultaat dat m'n heupen eerst omhoog kwamen en daarna pas m'n rug
was dus niet een hele correcte uitvoering dit keer. En bedankt!

je host ze iig snel omhoog. Ziet er af en toe alleen nog niet helemaal soepel uit![]()

Ik zit in de trein dus kan je vid niet bekijken maar toch weer een mooie pr![]()

Veel plezier deze week! .. Even doorbijten tot je weer mag trainen, maar dat betekent juist dat je wat langer de tijd hebt om te herstellen.. Om maar even het positieve er van in te zien.
En hoe doe je dat toch, 5 x 40 benchen. Mag ik uit pure nieuwsgierigheid vragen op welke manier jij je bench programma heb opgebouwd om telkens wat zwaarder te kunnen benchen?

Je moet er ook niet altijd teveel bij nadenken. Ik had het op den duur met ademhaling, daarop proberen te focussen en het ging alleen maar slechter
Mijn lifts zijn ook verre van perfect, voelt voor mij prima.
Als voor jou op bepaalde manier liften goed voelt en geen klachten geeft ook prima toch?
Maar zo denk ik er over.

Cheatday van 2300 kcal?
Man dat is 1 cheat meal
Wel beetje beter je best doen als je mag cheaten
Goede vooruitgang.
Precies dezelfde broek aan?
(iets wat ik voorheen nogal vaak had, ahum)