MuscleMeat

ProudPizza's first log

• Topic Starter Topic Starter
Fan van Chris Hemsworth? Hij is wel hottie, en had goede body, al is dat nu wat minder geloof ik.

Nahh, gewoon hierom. Moet je maar eens [Link niet meer beschikbaar]foto's checken, weet niet hoe er nu bij staat, maar dat zijn behoorlijk wat veranderingen terwijl er niet eens zoveel tijd tussen de foto's zit. Maar goed, genoeg over hem, ben geen fan :)

Dat plekje bij je schouder is erg vervelend herken dat wel. Bij mij komt het vaak door overbeslasting van werk. Als je je arm op bepaalde manier draaid : arm opzij strekke en pols naar boven draaien heb je kans dat je de spier kan masseren maar erg mOeilijk te vinden kwestie van proberen.

Bij mij helpt masseren beetje maar vooral rust. En wat minder zwaar trainen voor 1a 2weken met bench vooral

Succes :)

Erg vervelend ja :( kan ook de pijnlijke pees (denk ik) weg voelen glippen als ik het plekje masseer, is in vergelijking met de andere kant ook stugger en dikker. Ik kom er juist alleen goed bij als ik me arm laat rusten. Dan heb ik 1 plek die als een blauwe plek aanvoelt en 2 cm daarboven dus die pijnlijke pees oid. Hopelijk geen bursitis ofzo :o thanks voor je tips, ga inderdaad even niks belastends ervoor doen tot het weer goed voelt

Klinkt steeds bekender haha. De eerste keer dat had duurde het wel 2weken. Maar nu ga ik het eerder herkennen dus hou ik gelijk 3 daagjes rust of zo wat voorkomt dat erger word en dan is het over

Succes er mee!

Klinkt steeds bekender haha. De eerste keer dat had duurde het wel 2weken. Maar nu ga ik het eerder herkennen dus hou ik gelijk 3 daagjes rust of zo wat voorkomt dat erger word en dan is het over

Succes er mee!

Wanneer krijg jij er last van? Is er een soort van trigger of is het iets dat zomaar komt opspelen zo nu en dan?

Laatste tijd ben ik niet zo actief geweest maar zal hieronder de afgelopen twee trainingen even posten.

---

18/3/2016 - Week 10, dag 3 (A)
Squat

3x5 20 kg
1x3 35 kg
1x2 45 kg
2x5 60 kg
Geen 3e set gedaan, schouder ging teveel pijn doen. Zware gewicht squat na een paar weken viel me wel weer even zwaar merkte ik. Had het even gefilmd en uitvoering was gelukkig naar mijn zeggen niet achteruit gegaan

RDL
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 45 kg

T-bar row
2x8 18.25 kg aan schijven
1x7 18.25

Incline BP
Geskipt vanwege schouder.

Pull down plate loaded
3x8 45 kg aan schijven

Hierna een epic AYCE sushi & grill lunch gehad met m'n zusje. Denk dat alleen dat al 2.5k kcals waren (zit nu op oneerhoud van 2k) drool:

21/3/2016 - Week 11, dag 1 (B)
RDL
3x5 20 kg

Deadlift
1x5 40 kg
1x5 50 kg
1x5 60 kg
1x1 80 kg
1x1 90 kg (PR)
1x1 92.5 kg (PR
biggrin.gif
)

Tsja ik heb vergeleken met anders een flink bolle rug, maar heb er gelukkig geen naar gevoel aan overgehouden oid. Vond de 92.5 nog beter gaan dan de 90.

BOR
1x2 30 kg
3x5 37.5 kg (PR)

BP
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 40 kg

Glute bridge
3x8 45 kg
Begin dit nu steeds vaker vooral/alleen in m'n hams te voelen en niet glutes. Doe ik wat verkeerd? Moet het gewicht zwaarder?

Bicep curl ss Rolling triceps extension
3x8 8 kg per kant
Zwaaaar

Cardio
Crosstrainer 25 min: 1.26 km, 179 kcals

Was vet blij met hoe de training ging. Schouder sinds begin van het weekend gelukkig geen last meer van gehad. Training was van ongeveer 12.00-13.45 en ben nog steeds kapot

lekker deadlift pr :D Wel bijna een stiff leg deadlift zo :P

lekker deadlift pr :D Wel bijna een stiff leg deadlift zo :P

Haha bijna wel he... Zakte niet diep genoeg bij de start, slordig. Was ook vet lastig om m'n ademhaling te controllen want ben snotverkouden. Wel telkens tussendoor aan het snuitpapier gezeten :p

Je DL gaat lekker! :D

23/3/2016 - Week 11, dag 2 (C)
Fietsen 6 min
Leg press

2x5 50 kg
1x5 60 kg
1x3 70 kg
1x2 80 kg
3x5 110 kg (PR)
Yeah nu echt over de 100 heen, zieke burn

OHP
3x5 10 kg
1x3 15 kg
1x2 20 kg
2x5 25 kg
1x5 27.5 kg

Walking lunges (hh/been, kg/kant)
4x7 10 kg

V-bar pulldown
3x8 35-40-40 kg (VPR)

CGBP

2x4 20 kg
1x3 20 kg
1x2 25 kg
3x8 30 kg (PR)
Poeh wat zwaar... Had nog spierpijn van de rolling triceps van maandag, maar spierpijn heb ik er redelijk uit weten te krijgen nu tijdens het benchen

Standing calve raises
3x12 40 kg
Leuk om m'n beentjes goed te kunnen zien met m'n korte broek aan
smile.gif

Fietsen 5 min
Ab rollouts 3x3 probeer ze zo te doen dat ik met m'n neus praktisch de vloer kan raken

Goeie train! Ik kom echt nog lang niet met m'n neus op de grond bij ab roller. Of mss wel, maar dan kom ik niet meer overeind :p

Goeie train! Ik kom echt nog lang niet met m'n neus op de grond bij ab roller. Of mss wel, maar dan kom ik niet meer overeind :p

Doe hem wel vanaf m'n knieën jij ook? :p vorige week had ik 5 dagen pijn haha dus ben benieuwd naar deze keer. Zijn flinke bitches die abrollers

Ab roller.. misschien dat ik hem morgen weer eens probeer. *twijfel* :D
Lekkere training!

Ab roller.. misschien dat ik hem morgen weer eens probeer. *twijfel* :D
Lekkere training!

Weet waar je aan begint... :D haha ik ga het gewoon heel rustig opbouwen want merk wel dat het een veel groter gebied target (bijna hele buik, niet alleen "abs") dan leg raises bij mij, dus dat is wel een in win

Mooie training Tara! Voelt lekker hè, om ineens een oefening wat gewicht betreft met 3 getalletjes kunt doen in plaats van 2? ;)

25/3/2016 - Week 11, dag 3 (A)
Fietsen
5 min

Squat
3x5 20 kg
1x3 35 kg
1x2 45 kg
3x5 60 kg

RDL
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 45 kg
Voelt anders nu ik meer m'n glutes naar achter gooi en langs m'n schenen ga, wel lekker. Veel minder belasting voor m'n bovenrug dus dat is goed :)Heb het idee dat het gewicht wel zwaarder zou kunnen maar denk dat ik de bar dan niet meer lekker vast kan houden

T-bar row
1x8 18.75 kg aan schijven
1x8 20 kg
1x12 20 kg
Zat een lichtere stang op (denk 12 kg). Zat zelfs nog meer in na die laatste set dus lijkt me dat het door de stang kwam

Incline BP
3x8 30 kg

Pull down plate loaded
2x8 45 kg aan schijven
1x10 45 kg (VPR)

Vanavond home made pizzaaaa :heart:

Goeie squats :D

Rdl kan je prima met straps doen als het wat zwaarder word

Goeie squats :D

Rdl kan je prima met straps doen als het wat zwaarder word

Thanks! Ah hier zijn straps dus voor :D enige tips voor het aanschaffen van die dingen of is een strap gewoon een strap? Informatie over gebruik zoek ik dan even op internet op

28/3/2016 - Week 12, dag 1 (B)
Deadlift

2x5 27.5 kg
1x3 40 kg
1x2 55 kg
2x5 70 kg
Wil nu even techniek herzien omdat de 1RM nier heel netjes was en het sowieso geen kwaad kan.
Extra workset om nog even op techniek te letten. Merk dat ik me nu beter kan focussen op techniek dus hou dit gewicht dan ook een aantal trainingen even aan en probeer zoveel mogelijk te filmen. Door m'n schouders naar beneden/achter te duwen bij het opstarten sta ik al een stuk rechterop bij de liftoff. Wat me opviel is dat bij de eerste rep steeds m'n heupen eerder omhoog komen, bij de reps daarna nagenoeg niet. Daar dus ook op oefenen.

BOR
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 30 kg
3x5 37.5 kg was het plan, per ongeluk 40 eraan gehangen alle sets > 3x5 40 kg (PR)
icon16.gif

BP
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
2x5 40 kg
1x4 40 kg
Durfde laatste rep niet te proberen (geen spotter) en de rest ging al wat moeizaam

Glute bridge
3x8 47.5 kg (PR)

Bicep curl ss Rolling triceps extension
3x8 8 kg per kant
Curls lukte nèt aan

Ab rollouts 3x3
Geprobeerd met m'n buik de grond aan te raken en gecontroleerd uit te voeren

Cardio
Loopband 33 min (237 kcal, 3.01 km)

---

Moet vandaag veel moeite doen om te eten na dat vreetfestijn van gisteren en eergisteren, zit nog steeds nokkie. Tot nu toe alleen nog ontbijt en een appel op (kwam ook laat uit bed daar niet van). Ik schrap even 40 gr carbs.
Heb wel het gevoel dat m'n kracht wat vooruit gaat over het algemeen en dat vind ik wel nice.

lkkre onverwachte PR :o

Terug
Naar boven