- Waardering
- 15.402
Fan van Chris Hemsworth? Hij is wel hottie, en had goede body, al is dat nu wat minder geloof ik.
Nahh, gewoon hierom. Moet je maar eens [Link niet meer beschikbaar]foto's checken, weet niet hoe er nu bij staat, maar dat zijn behoorlijk wat veranderingen terwijl er niet eens zoveel tijd tussen de foto's zit. Maar goed, genoeg over hem, ben geen fan

Dat plekje bij je schouder is erg vervelend herken dat wel. Bij mij komt het vaak door overbeslasting van werk. Als je je arm op bepaalde manier draaid : arm opzij strekke en pols naar boven draaien heb je kans dat je de spier kan masseren maar erg mOeilijk te vinden kwestie van proberen.
Bij mij helpt masseren beetje maar vooral rust. En wat minder zwaar trainen voor 1a 2weken met bench vooral
Succes![]()
Erg vervelend ja
kan ook de pijnlijke pees (denk ik) weg voelen glippen als ik het plekje masseer, is in vergelijking met de andere kant ook stugger en dikker. Ik kom er juist alleen goed bij als ik me arm laat rusten. Dan heb ik 1 plek die als een blauwe plek aanvoelt en 2 cm daarboven dus die pijnlijke pees oid. Hopelijk geen bursitis ofzo
thanks voor je tips, ga inderdaad even niks belastends ervoor doen tot het weer goed voelt

Wel bijna een stiff leg deadlift zo