- Waardering
- 15.402
1600-1680.das wel heeeel weinig... elkedag3600kcalcrewcheckingin...
Haha mijn onderhoud ligt niet zo hoog, namelijk 2100...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1600-1680.das wel heeeel weinig... elkedag3600kcalcrewcheckingin...
Lekker hè, die lunges.. Haat ze als ik ze aan het doen ben, maar voelt elke keer weer lekker als het erop zit![]()

Misschien je spieren wat extra rust geven om goed te kunnen herstellen? Je kan ook nog wat extra eiwitten nemen en eventueel bcaa erbij gaan gebruiken (indien je dit nog niet doet).

Roll of shame.. been there done that.Bij gebrek aan spotters kan het gebeuren helaas...
evengoed een sterke kak training hoor!

als je energie elke dag kut is ga ff wat meer eten.
Hoelang was je ook alweer aan het cutten? Al je langer dan een maand onder je onderhoud zit dan is het geen gek idee om je lijf een week dieet rust te geven.
Trainingen zien er verder goed uit!!

bodyfat zal niet op 12% staanvoor een vrouw is dat echt enorm droog. Maar wel mooi dat er progressie in zit!
5% eraf is heel netjes! Op12% zul je wel overal aders moeten zien (en scherpe buikspieren), maar maakt ook niet zoveel uit, gaat er meer om dat er progressie in zit
Smalle heupen heb je btw!
had het een paar weken terug ook benoemd in een post. Is vooral voor m'n eigen progressie. Denk dat ik van 24-25 naar 19-20 gegaan ben. Aankomende ~2 weken ga ik trouwens weer even lekker op/rond onderhoud zitten, jammie 
Ben nu 3 weken lang m'n skinfold aan het tracken. Doe dit zelf, heb herkenningspunten waarop ik meet en meet op elke plek 4 of 5x en neem daar het gemiddelde van. Dus ik neem de resultaten aan voor "relatief accuraat". Ik calculeer via deze website het vetpercentage voor een 3-punts meting (supra iliacaal, dijbeen en tricep) maar meet ook abdomen, 2 cm naast m'n navel, voor een totaler beeld voor mezelf. Nu weet ik dat de uitkomsten niet betrouwbaar zijn via die site, volgens dat zou ik nu op 14,8% zitten... Maar gebruik het wel om in te voeren in m'n excelsheet en dus voortgang bij te houden.
Op deze site staat een tabelletje die ik redelijk betrouwbaar/realistisch vind. Als ik daar alle 4 de getallen bij elkaar op tel kom ik rond 21-22% uit, denk dat ik op 22-24% zit ergens. Maar goed, bovenstaande dus voor voortgang. Uitkomsten van excelsheetje: http://imgur.com/tWUyHoi
Note: tijdens de tweede week ben ik ziek geweest en was toen veel afgevallen
Hou er trouwens rekening mee dat deze wel iets lager zal uitvallen dan voor je cut.
Iedereen ziet er ook weer anders uit bij een gelijk vet%. Mijn bovenlichaam stond op 8% vet terwijl mijn benen op 20% vet stonden. Iemand die dit gelijk heeft verdeeld ziet er totaal anders uit.
Ik denk dat dat wel goed is om even op onderhoud te gaan zittenHou er trouwens rekening mee dat deze wel iets lager zal uitvallen dan voor je cut.
Ik doe zelf de durnin 4 punts meting. Ik kom bij de 3 punts een paar% lager uit nog. De 7 punts kwam met 2% verschil het dichtst in de buurt van mn dexascan destijds en de durnin 4 punts meting scheelde 3%.
Maar goed, belangrijker is dat je je progressie maaktIedereen ziet er ook weer anders uit bij een gelijk vet%. Mijn bovenlichaam stond op 8% vet terwijl mijn benen op 20% vet stonden. Iemand die dit gelijk heeft verdeeld ziet er totaal anders uit.
ga nu op ~2100 zitten, op 2250 bleef ik ook nog net op gewicht voor de kerst dus moet wel goed zijn. Voor die durnin-meting zou ik het iemand anders moeten laten doen, want ik kom zelf niet bij het subscapulaire punt. Maar als ik buik, tricep, dijbeen en supra-iliacaal bij elkaar optel en in dit schema kijk, kom ik ook gewoon uit rond de 19.5%. Want via al die sites kom ik telkens op 12-13% :') Bij mij zit ook bijna nooit vet suprailiacaal, maar dus naast m'n navel en triceps weer erg veelin principe kan skinfold meting verbazingwekkend nauwkeurig vetpercentage meten in getrainde handen
maar zelfs als je het niet helemaal goed doet kan je er alsnog prima vooruitgang mee meten dmv de metingen zelf, het geschatte vetpercentage klopt dan alleen niet (maar dat boeit toch niet echt)
mooie progressie in ieder geval![]()
vind het fijn dat ik zelf progressie bij kan houden zonder al te veel tierelantijnIn de eerste instantie heb ik mn ruggenwervel laten scannen, maar je moest voor de vetmeting extra betalen en was toen natuurlijk wel benieuwd! De 2e x heb ik alleen de vetmeting gedaan. Kost in Purmerend ook maar 35 e dus valt nog mee.