AndroidHealthClinic

ProudPizza's first log

goeie vorm. Camera wel slechte kwaliteit

goeie dl movie hnngg.

• Topic Starter Topic Starter
2/4/2016 - Week 17, dag 1 (A)
Squat
1x10 20 kg
1x3 35 kg
1x2 50 kg
3x5 62.5 kg

RDL
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 45 kg

Pull down plate loaded
3x8 50 kg

Incline bp
2x8 30 kg
1x7 30 kg durfde de laatste niet, geen spotter

T-bar row
3x8 20 kg aan schijven

Zowel voor als tijdens de trainig voelde het alsof ik 2 weken niet getraind had. Afgelopen week natuurlijk 2x ipv 3x geweest. Squats waten best zwaar en tsja, eigenlijk alles wel. Heb wel kunnen doen wat ik wilde doen. Overal zat wel zowat pomp in: quads tijdens squatten, m'n lats tijdens pulldowns en midback en lats tijdens rows. En ik háát pomp...

Had niet zoveel tijd dus wu's iets sneller gedaan en iets kortere rust denk ik, maar dit time ik sowieso nooit. Training duurde 40 minuten

image.jpg
Je haat de pomp?
Je haat de pomp?

Ga je mond eens spoelen met water en zeep.

Pomp haten?

nick-young-confused-face-300x256.png

nette training dat wel

Best feeling van de hele dag en jij haat t......
OT: nette SQ!

Heb je taurine al geprobeerd?

Hmm nee wist ook niet dat dit als supplement gebruikt kan worden. Kan er niet heel veel over vinden op internet. Maar het zou, voor zover ik kan vinden, voor de training en het slapen genomen kunnen worden? Denk/weet je of het echt een significant verschil geeft?

Ik kan zelfs amper m'n chinups negatives uitvoeren door pomp in m'n onderarmen en lats...

Hmm nee wist ook niet dat dit als supplement gebruikt kan worden. Kan er niet heel veel over vinden op internet. Maar het zou, voor zover ik kan vinden, voor de training en het slapen genomen kunnen worden? Denk/weet je of het echt een significant verschil geeft?

Ik kan zelfs amper m'n chinups negatives uitvoeren door pomp in m'n onderarmen en lats...
Neem je koolhydraten tijdens het trainen? Of een heleboel vlak ervoor?

Terug
Naar boven