XXL Nutrition

ProudPizza's first log

• Topic Starter Topic Starter
Nice gratz met pr!

tumblr_lkan1eovab1qgkshoo1_250.gif

Deed de taurine nog wat voor de rugpomp? Anders volgende keer 3gram nemen

Thanks! Ja, geen pomp die m'n oefeningen in de weg zat tijdens het trainen, onderrug pomp kwam pas een uur na de training en biceps en tricpes tijdens maar ik kon er gewoon doorheen curlen en extensions doen :) Voor nu dus nog even op die 1.18gram en even kijken hoe het dan gaat met chinups negatieven vrijdag

Oeehh, dat is een mooie PR, driedubbele cijfers! :bow:

Heeeel happy :D nu heb ik twee oefeningen met 3 cijfers, haha

Filmpje

Hij had een stuk netter kunnen gaan maar ik vind hem prima. Was al een stuk beter dan mijn 90 en 92.5kg van ruim een maand terug.

EDIT
Gewicht verloop (weekgemiddelde 2100 p/dag inclusief "cheat"):
24 april: 63.6 kg, heup 84, taille 65
8 mei: 64.1 kg, heup 84, taille 65
11 mei: 63.4 kg, heup 83.5, taille 64
Denk dat ik gisteren iets verkeerds gegeten heb want ben vanochtend vrij veel kwijtgeraakt laten we maar zeggen. Kan wel verklaren waarom meting ineens zo naar beneden gegaan is toch? Ik denk gewoon voldoende vocht blijven nemen en dan over paar dagen weer meten en wegen?

Laatst bewerkt:
Nette dl.

Hoe warmer het is, hoe meer drinken

Ook al heb je geen dorst gewoon standaard steeds paar slokken nemen om de zoveel tijd.

Nette dl.

Hoe warmer het is, hoe meer drinken

Ook al heb je geen dorst gewoon standaard steeds paar slokken nemen om de zoveel tijd.

Thanks!

Drinken blijft lastig voor me maar is al stukke beter dan eerst. Begin dit jaar nog maar 1600ml/dag, nu gemiddeld 2350ml en met dit warme weer kom ik nog wel tot 3L op trainingsdagen. Zal proberen nog wat meer te drinken!

Met dit weer tik ik zo 2 liter weg tijdens trainen alleen al.

Nu ben jij wel iets lichter natuurlijk.

Met dit weer tik ik zo 2 liter weg tijdens trainen alleen al.

Nu ben jij wel iets lichter natuurlijk.

"Iets" :rolleyes:
Maar klopt. Met dit weer drink ik tijdens trainen net geen 1.5L en als het koud is 0.75-1L. En dan nog zo'n 1.5L over de dag verdeeld.

Met dit weer is 3L voldoende? Of is nóg meer handiger?

100 deadlift :D

"Iets" :rolleyes:
Maar klopt. Met dit weer drink ik tijdens trainen net geen 1.5L en als het koud is 0.75-1L. En dan nog zo'n 1.5L over de dag verdeeld.

Met dit weer is 3L voldoende? Of is nóg meer handiger?

Hangt van je eigen lichaam.
Hoe vaak moet je pissen als je 3l water op een dag drinkt?
Hoe ziet je urine eruit?
Hoe geler, hoe meer je moet drinken

Hangt van je eigen lichaam.
Hoe vaak moet je pissen als je 3l water op een dag drinkt?
Hoe ziet je urine eruit?
Hoe geler, hoe meer je moet drinken

Als het alleen afhangt van urinekleur zit ik doorgaans goed. Dacht dat er misschien meer factoren (welke geen idee) mee zouden spelen mbt: krijg ik voldoende vocht binnen.

Als ik 3L drink moet ik denk ik gemiddeld 10x naar het toilet inclusief 's nachts...

Nice dl:D

Pfff water. .. vandaag 1.5 liter op ( water)
Dan nog hier daar theetje maar thats it.
Met koude weer drink ik helemaal niks om naar zo te zeggen echt kut gewoonte. :p

Nice dl:D

Pfff water. .. vandaag 1.5 liter op ( water)
Dan nog hier daar theetje maar thats it.
Met koude weer drink ik helemaal niks om naar zo te zeggen echt kut gewoonte. :p

Wauw dat is wel errug weinig ja! Heb de app Waterminder en die helpt me echt enorm erbij. Want ik vul alles in en verplicht me zelf op normale dagen minimaal 2L en als ik een korte broek aan kan zo warm 3L :p

Bij mij helpt het nu om zo veel mogelijk thee te drinken, koude thee vind ik ranzig, dus dan drink ik op tijd een flinke mok thee weg :rolleyes:

Bij mij helpt het nu om zo veel mogelijk thee te drinken, koude thee vind ik ranzig, dus dan drink ik op tijd een flinke mok thee weg :rolleyes:

Dan is dat inderdaad een erg slimme truc om voldoende te blijven drinken :D soms moet je dan maar een beetje op een andere manier voor jezelf zorgen

14/5/2016 - Week 18, dag 3 (C)
Pre: 1.18gr Taurine

Leg press
1x10 50 kg
1x5 60 kg
1x3 70 kg
1x2 90 kg
3x5 120 kg (VPR)

OHP
1x10 10 kg
1x3 15 kg
1x2 20 kg
3x5 30 kg (PR) :)
Hoogste tijdens SS was 2x5+1x4 in de laatste week op dit werkgewicht. Nice dat het nu zo goed ging want techniek is ook veel beter tov toen

Walking lunges (hh/been, kg/kant)
4x7 10 kg

CGBP
1x8 20 kg
1x3 20 kg
1x2 25 kg > overgeslagen
3x8 30 kg

Chin-ups negatives
6-5-4-3-2
Geen pomp in onderarmen of biceps, heb ik normaal al bij set 1. Su-per chill. Kon me hierdoor veel beter concentreren op het langzaam laten zakken

Pull down plate loaded
2x12 40 kg
V-bar pulldown was bezet dus dit even gedaan op licht gewicht

Standing calve raises
3x12 42.5 kg

5 min fietsen

Geen pomp :(

Die 5 minuten fietsen is soort van cooling down?

maar van walking lunges krijg je ook geen pomp?

Bijzonder.

maar van walking lunges krijg je ook geen pomp?

Bijzonder.

Oh ja zeker wel, zeker met de hoeveelheid stappen die ik zet. Was vandaag wel iets minder dan normaal, maar alsnog pomp. Maar thank god niet tijdens de chinups, dat vind ik vooral erg fijn. En ookal is die taurine placebo heb ik er voor mij persoonlijk baat bij, want het geeft zekr minder pomp in mijn beleving :)

1 gram zit ook in blik red bull :p

Terug
Naar boven