- Waardering
- 18.834
doet me denken aan een n*ger bij mijn gym die altijd met een blikje golden power rondloopt![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doet me denken aan een n*ger bij mijn gym die altijd met een blikje golden power rondloopt![]()
hardoplachs

Je moet haar even terug volgenDan betaal ik liever €0,03 voor 1 gram (€8,79 per 250gr) dan elke keer €1,00 voor een blikje
Leuk!![]()

hahaha, dankjewelWhoeps dacht dat ik dat al deed
Bij deze: nu ben ik liev

Cardio tegenwoordig voor cooling down of andere reden
Verder lekker traiNing

Nice squats!
Wat vind je precies niet chill aan lpd?
haha mooi dat je pulldowns alsnog gisteren hebt gedaan! Sowieso beetje extra rug trainen kan geen kwaad

Thanks!
Grip is echt een dingetje bij die stang en vloeibaar magnesium geeft alsnog een ***zooi overal, dus dat doe ik niet meer. Plus ik vind hem niet lekker vasthouden. Plus ik moet inleveren op gewicht om het op een rustige manier uit te voeren, wat ik bij de plate loaded niet heb. Want ik ga niet (zoals ik veel gasten zie doen) als een aap aan dat ding lopen sjorren om maar 50kg te kunnen trekken
Precies, kan zeker geen kwaad
Ik had er ook beetje een haat/liefde verhouding mee.
Opzich is het niet erg als je een beetje meer beweegt, schijnt beter te zijn dan constant je rug onder spanning houden, dus beetje ontspannen bij de negatieve rep en dan bij de "gewone rep" lekker je rug volpompen en schouderbladen samen trekken

Lekker die VPR!
Hoe los jij dat op, als je de bb niet meer omhoog krijgt?![]()

Het is een deadlift geen bounceliftMooie vpr erbij!
Wel goed om deadlifts af en toe met stops te doen. Soon 120 kg pr![]()