XXL Nutrition

ProudPizza's first log

doet me denken aan een n*ger bij mijn gym die altijd met een blikje golden power rondloopt :roflol:
iWKad22.jpg

• Topic Starter Topic Starter
17/4/2016 - Week 19, dag 1 (A)
Squat
1x10 20 kg
1x3 35 kg
1x2 50 kg
3x5 65 kg
Allerlaatstw rep was zwaar maar ging allemaal solid

RDL

1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x8 40 kg
Dit eens gedaan ipv 3x5 45 kg. Weet niet wat ik fijner vind, even aankijken nog

T-bar row
3x8 20 kg aan schijven
Pfoe zwaar, net aan gelukt

Incline bp
3x8 30 kg

PD plate loaded was bizar lang bezet, dus heb maar want andere dingen voor rug gedaan

LPD wide grip
1x8 40 kg
Zweethandjes dus geen goeie grip en vind dit gewoon niet chill

Chin ups negatives
7-5-5

Cardio
5.5 km/h, 12.5%: 5 min
5.5 km/h, 5.5%: 5 min
85 kcals, 0.9 km
Hoofdpijn en futloos dus hier gestopt

---

Deze week di, do (ergens in Utje), za trainen

Cardio tegenwoordig voor cooling down of andere reden :D

Verder lekker traiNing

Cardio tegenwoordig voor cooling down of andere reden :D

Verder lekker traiNing

Moet toegeven dat ik altijd al 30 min per week cardio deed, cut of geen cut. Alleen is het er de laatste weken vrijwel bij ingesleten.

---

Gisteren nog met m'n vriend naar de gym geweest voor de gezelligheid, heb ik toch nog m'n plate loaded pulldowns 3x50kg kunnen doen :D

Nice squats!
Wat vind je precies niet chill aan lpd?

haha mooi dat je pulldowns alsnog gisteren hebt gedaan! Sowieso beetje extra rug trainen kan geen kwaad

Nice squats!
Wat vind je precies niet chill aan lpd?

haha mooi dat je pulldowns alsnog gisteren hebt gedaan! Sowieso beetje extra rug trainen kan geen kwaad

Thanks!

Grip is echt een dingetje bij die stang en vloeibaar magnesium geeft alsnog een ***zooi overal, dus dat doe ik niet meer. Plus ik vind hem niet lekker vasthouden. Plus ik moet inleveren op gewicht om het op een rustige manier uit te voeren, wat ik bij de plate loaded niet heb. Want ik ga niet (zoals ik veel gasten zie doen) als een aap aan dat ding lopen sjorren om maar 50kg te kunnen trekken :)

Precies, kan zeker geen kwaad

Thanks!

Grip is echt een dingetje bij die stang en vloeibaar magnesium geeft alsnog een ***zooi overal, dus dat doe ik niet meer. Plus ik vind hem niet lekker vasthouden. Plus ik moet inleveren op gewicht om het op een rustige manier uit te voeren, wat ik bij de plate loaded niet heb. Want ik ga niet (zoals ik veel gasten zie doen) als een aap aan dat ding lopen sjorren om maar 50kg te kunnen trekken :)

Precies, kan zeker geen kwaad

Ik had er ook beetje een haat/liefde verhouding mee.
Opzich is het niet erg als je een beetje meer beweegt, schijnt beter te zijn dan constant je rug onder spanning houden, dus beetje ontspannen bij de negatieve rep en dan bij de "gewone rep" lekker je rug volpompen en schouderbladen samen trekken

Ik had er ook beetje een haat/liefde verhouding mee.
Opzich is het niet erg als je een beetje meer beweegt, schijnt beter te zijn dan constant je rug onder spanning houden, dus beetje ontspannen bij de negatieve rep en dan bij de "gewone rep" lekker je rug volpompen en schouderbladen samen trekken

Hmm kan ik me wel iets bij voorstellen, dat lichtelijk ontspannen van je rug. Toch wacht ik nog liever 5 min op de plate loaded dan dat ik op de latpulldown ga :p

19/5/2016 - Week 19, dag 2 (B)
BP
1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x2 40 kg
1x5 45 kg
2x4 45 kg (VPR)
Heel nice dat dit lukte, probeerde beide keren de 5e rep maar kwam gewoon niet omhoog

BOR
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 40 kg

Deadlift
2x5 30 kg
1x3 40 kg
1x2 60 kg
1x5 75 kg
Geoefend met stops onderin, relatief iets zwaarder maar niet verkeerd. Vind het aan de andere kant wel fijn dat je wat spanning opnieuw kunt "opladen", want 5-reps lang spanning houden vergt veel energie merkte ik nu

Glute bridge
3x8 50 kg

Bicep curl ss Rolling triceps extension
3x8 9 kg -- 8 kg per kant
Bicepvein kwam per set steeds meer uitzetten, kon hem gewoon voelen, vind ik niet mooi bij mezelf :(

Ab rollouts doe ik de volgende training

Lekker die VPR!
Hoe los jij dat op, als je de bb niet meer omhoog krijgt? :o

Lekker die VPR!
Hoe los jij dat op, als je de bb niet meer omhoog krijgt? :o

Ja echt heerlijk :D

Laatste tijd heb ik meestal een spotter. Maar mocht dat niet het geval zijn laat ik de bb rustig op de onderkant van m'n borstbeen (komt die sowieso neer) en rol hem dan op m'n quads terwijl ik overeind ga zitten. Dan wacht ik een paar seconden, pak ik de bb onderhands, laat ik m'n benen afdalen en leg ik hem op de grond neer. Denk tot nu toe 3 of 4x voorgekomen :p

Stops onderin of stops net nadat je vanuit liftoff gaat liften?

Mooie vpr erbij!

Wel goed om deadlifts af en toe met stops te doen. Soon 120 kg pr ;)

Terug
Naar boven