Fitness Seller

ProudPizza's first log

• Topic Starter Topic Starter
Deadstop deed ik al. Maar nav dit artikel wil ik het resetten gaan oefenen en invoeren. Dus echt een goede pause wanneer de bb weer op de grond licht om weer goed in positie te komen. Kan in mijn opzicht alleen maar een blessure schelen :)

En ben zeker blij met de bench vpr! Heb het gevoel dat ik daar de laatste weken echt sterker op geworden ben. Hopen op binnekort 3x5x45 kg

Deadstop deed ik al. Maar nav dit artikel wil ik het resetten gaan oefenen en invoeren. Dus echt een goede pause wanneer de bb weer op de grond licht om weer goed in positie te komen. Kan in mijn opzicht alleen maar een blessure schelen :)

En ben zeker blij met de bench vpr! Heb het gevoel dat ik daar de laatste weken echt sterker op geworden ben. Hopen op binnekort 3x5x45 kg

Ja gewoon na elke rep even een hoofdstuk van een boek lezen en dan weer de volgende rep maken.

Was is nu je bench pr?

Ja gewoon na elke rep even een hoofdstuk van een boek lezen en dan weer de volgende rep maken.

Was is nu je bench pr?

Zoiets ja!

Bench pr is de vpr van afgelopen training, ehem. Buiten deadlift om heb ik nog nooit een 1RM geprobeerd. Repout van 10x60 max op squat. Meer kan ik er niet van maken :p

Zoiets ja!

Bench pr is de vpr van afgelopen training, ehem. Buiten deadlift om heb ik nog nooit een 1RM geprobeerd. Repout van 10x60 max op squat. Meer kan ik er niet van maken :p

Haha hoogtijd dus om eens te testen!!

80kg squat en 60kg moet jou wel lukken met wat hulp van Ana en Var

Haha hoogtijd dus om eens te testen!!

80kg squat en 60kg moet jou wel lukken met wat hulp van Ana en Var

Zonder Ana en Var moet me ook lukken :)

Maar ben momenteel niet zo uit op wat m'n 1 RM's zijn. Ga over een paar weken 6 weekjes nog even cutten voor de zomer. Denk dat ik dus in de zomer pas squat en bp zou willen uitproberen, maakt me nu niet zoveel uit. Ooit een bw bench kunnen doen zou wel baas zijn daarentegen

Zonder Ana en Var moet me ook lukken :)

Maar ben momenteel niet zo uit op wat m'n 1 RM's zijn. Ga over een paar weken 6 weekjes nog even cutten voor de zomer. Denk dat ik dus in de zomer pas squat en bp zou willen uitproberen, maakt me nu niet zoveel uit. Ooit een bw bench kunnen doen zou wel baas zijn daarentegen

Zou als ik jouw was vlak voor cut nog even de 1rm testen

Hmm nooit gesnapt dat mensen speciaal gaan cutten voor die 5 seconds of summer hier :$

Zou als ik jouw was vlak voor cut nog even de 1rm testen

Hmm nooit gesnapt dat mensen speciaal gaan cutten voor die 5 seconds of summer hier :$

Hmm is misschien wel een idee, ga ik even overna denken :)

Hier niet nee, ergens anders wel gelukkig!

21/5/2016 - Week 19, dag 3 (C)
Pre: 1.18gr Taurine

Leg press
1x10 50 kg
1x5 60 kg
1x3 70 kg
1x2 90 kg
3x6 110 kg (VPR)
Kreeg last van bovenkant knie, terwijl ik m'n voeten echt hoog genoeg zet. Wilde daarom geen 120kg doen

OHP
1x10 10 kg
1x3 15 kg
1x2 20 kg
1x5 30 kg
2x6 25 kg
Moest een kleine bb telkens power cleanen (wat ik niet kan) vanaf de grond, daardoor verloor ik al kracht. Plus het voelde relatief zwaarder dan een olympic bb. Meh dit was niet leuk
frown.gif

Walking lunges (hh/been, kg/kant)
4x7 10 kg

Chin-ups negatives
7-6-5-4-3

V-bar pulldown
1x8 35 kg
Rug was gesloopt

CGBP
wu helemaal overgeslagen
3x8 30 kg

Ab rollouts
2x8
1x5

Standing calve raises
3x12 42.5 kg
Erg gecontroleerd gedaan, nog meer dan normaal

Fietsen
4 min

Ik was zo erg aan het zweten. Had het vanochtend koud dus ik dacht ik doe m'n lange trainingsbroek wel aan, nou dat heb ik geweten....

---

Woensdagochtend een weekje weg. Wil daarvoor maandagochtend en dinsdagavond nog even trainen, moet wel kunnen voor een keer wat korter op elkaar.

was er niemand die ff de tang kon aangeven bij de ohp?

Energie sparen noemen we dat :cool:

Zweten hoort erbij. Blijft iedereen ook lekker uit de buurt als je zo stinkt :P

In:) best sterke dame!

was er niemand die ff de tang kon aangeven bij de ohp?

Energie sparen noemen we dat :cool:

Zweten hoort erbij. Blijft iedereen ook lekker uit de buurt als je zo stinkt :P

Dat noemen wij positieve discriminatie + omgekeerd feminisme = waar ik een schijthekel aan heb :D
Was een beetje een domper want wilde 3x6x30 als VPR proberen, maar was al geïrriteerd door het soort mensen die de plekken bezet hielden, dus had ook geen zin om te gaan wachten. Tsja jammer dan voor mij

Dat is dan wel weer the bright side inderdaad. Misschien moet ik volgende keer gewoon in winteroutfit gaan, geen deo opdoen en meuren als de pest. Hoef ik nergens te wachten!

Dankjewel en leuk :)

23/5/2016 - Week 20, dag 1 (A)
Squat

1x5 20 kg
2x5 40 kg
1x3 50 kg
1x2 60 kg
1x1 70 kg (PR)
1x1 80 kg fail
1x1 80 kg (PR!)
Filmpjes met evaluatie van mezelf volgen
tongue.gif

RDL
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x8 40 kg
Verschillende snelheden van negatives en positives gedaan, allemaal op een andere manier voelde het lekker. Denk dat de 3x8 erin blijft ipv 3x5

Pull down plate loaded
3x8 50 kg

Incline bp
2x8 30 kg
1x12 30 kg (VPR)
Dat zijn 2 reps meer op m'n vorige VPR, ging zo lekker, elke set had ik nog over

T-bar row
2x8 20 kg aan schijven
1x6 20 kg
Rug was een beetje op

Bicep curl ss Rolling triceps extension
3x8 9 kg -- 2x8 9 kg per kant
Armen zaten helemaal vol... Triceps lukte niet nog een set, 8kg db's waren ook in gebruik anders had ik die gepakt. Wilde dit vandaag alvast doen zodat morgen de training relatief wat minder lang duurt

Fietsen 5 min

---

Van het weekend even er overna gedacht en vond het wel een goed idee om m'n 1RM te testen nav wat Skyblazer zei. Voordat ik op vakantie ga en straks m'n minicut doe. Ben er zo happy mee, 1,25xbw skwaaat :D

Knap van je SQ, altijd nice als het na een fail toch lukt, benieuwd naar het filmpje.

Nice weer een pr erbij! Nette training verder.
Nog steeds geen last van rugpomp?

Knap van je SQ, altijd nice als het na een fail toch lukt, benieuwd naar het filmpje.

Thanks! Gaf zeker veel voldoening en had m'n ogen gewoon op die 80kg gezet.

Nice weer een pr erbij! Nette training verder.
Nog steeds geen last van rugpomp?

Zeker en bedankt! Vandaag geen Taurine genomen, maar daarvoor in de plaats 500ml monster omdat ik in a hurry was om de bus te halen. Had even na het squatten wat last van m'n rug, maar dat was er tijdens de RDL's alweer uit :) verder vind ik die taurine echt heel nice voor m'n onderarmen vooral

Filmpje

Het is duidelijk te zien waarom de eerste failde. Ik verloor met het naar beneden gaan spanning op m'n rug en een beetje op m'n core waardoor ik er een goodmorning van zou maken als ik door zou zijn gegaan. Preventief dus niet afgemaakt want dat zou echt m'n onderrug verneut hebben. Toen even 3 minuutjes gewacht en goed opgelet op het rechtop blijven en spanning houden
smile.gif
ik moest en zou het doen.

Diepte vind ik netjes, niet te diep maar wel gewoon onder parallel. Geen hele dikke grinder dus dat is ook mooi. Moest wel even uit dat sticking point komen zoals te zien is, maar gelukkig had ik daar kracht genoeg voor. Hij is niet helemaal recht in het omhoog gaan, maar dat vind ik niet erg voor een max

Thanks! Gaf zeker veel voldoening en had m'n ogen gewoon op die 80kg gezet.

Zeker en bedankt! Vandaag geen Taurine genomen, maar daarvoor in de plaats 500ml monster omdat ik in a hurry was om de bus te halen. Had even na het squatten wat last van m'n rug, maar dat was er tijdens de RDL's alweer uit :) verder vind ik die taurine echt heel nice voor m'n onderarmen vooral

monster :roflol: nam het trouwens altijd vlak voor het trainen toen ik net was begonnen :$

fijn dat het goed werkt voor jou

monster :roflol: nam het trouwens altijd vlak voor het trainen toen ik net was begonnen :$

fijn dat het goed werkt voor jou

Haha het is niet iets standaards maar voor de gedachte om even m'n squat eruit te kunnen knallen. Had waarschijnlijk geen verschil gemaakt als ik het niet genomen had, maar placebo hè :rolleyes:

Nice, een dubbele PR! :D :bow:

Goed herpakt. Congrats met de PR!

Terug
Naar boven